AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Hvilken dress bør vi gå for? Anonymkode: f40bc...76b
Arkana Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Vi har vært mest fornøyd med Didriksons og Reflex.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Østlandet er stort da, mye forskjellig vær. Alder, bruk, fasong på barnet, og egne preferanser betyr mye. Anonymkode: 833fa...7d9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Hva er viktig for deg med dressen da? De har så mye forskjellig, har du noen krav til den og hva er ikke så viktig? Om den puster Hvor lett den er Hvor myk og bevegelig den er Hvor slitesterk den er Hvor varm den er Generelt komfor Hvor høy vannsøyle ønsker du/hvor vanntett Jeg har god oversikt over dresser, bare si hva du ønsker☺️ Anonymkode: 9743b...df4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er viktig for deg med dressen da? De har så mye forskjellig, har du noen krav til den og hva er ikke så viktig? Om den puster Hvor lett den er Hvor myk og bevegelig den er Hvor slitesterk den er Hvor varm den er Generelt komfor Hvor høy vannsøyle ønsker du/hvor vanntett Jeg har god oversikt over dresser, bare si hva du ønsker☺️ Anonymkode: 9743b...df4 Og passform, er den til stor eller liten feks? Anonymkode: 9743b...df4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 Vi har hatt mange år med gode erfaringer med didrikson. Også kjempefornøyd med isbjørn kjøpt på salg (shitdyr til full pris). (Bor i Oslo, og mye tid tilbragt også på indre østlandet og østafjells) Anonymkode: c2184...cd6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #7 Skrevet 9. oktober 2023 Reima stavanger. Anonymkode: 3b8d4...d00
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #8 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg kan ikke si noe om didrikson, de har vi ikke hatt. Men har hatt Reflex, Reima, Stormberg og Kaxs. Alt i ett, i forhold til pris og kvalitet, var jeg totalt mest fornøyd med Kaxs (kappalh). De er litt stivere, men til gjengled, blir det ikke så fort hull på knær og albuer. Anonymkode: d3c26...218
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #9 Skrevet 9. oktober 2023 For de minste: reimatec, gjerne om du finner med forsterket kne og bak. De får juling, men det er greit at de ikke er så stive. For de litt større: har hatt kjempefine skallbukser/overtrekksbukser fra hm og kaxs! De er litt stivere, men i stoff som tåler omtrent alt - og fortsatt like vanntette. Har hatt jakker stort sett fra reimatec. Reimatec votter har også være bra synes jeg, veldig lite våte hender selv i slaps og snø en hel turdag på skolen. Anonymkode: f8f18...1c7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #10 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er viktig for deg med dressen da? De har så mye forskjellig, har du noen krav til den og hva er ikke så viktig? Om den puster Hvor lett den er Hvor myk og bevegelig den er Hvor slitesterk den er Hvor varm den er Generelt komfor Hvor høy vannsøyle ønsker du/hvor vanntett Jeg har god oversikt over dresser, bare si hva du ønsker☺️ Anonymkode: 9743b...df4 På utkikk etter en dress som passer en lang og slank 1åring som er mye ute i barnehagen. Usikker på hva jeg bør gå for med tanke på vannsøyle osv Hun går, men virker som hun sitter mye i sandkassen og leker Anonymkode: f40bc...76b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #11 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): På utkikk etter en dress som passer en lang og slank 1åring som er mye ute i barnehagen. Usikker på hva jeg bør gå for med tanke på vannsøyle osv Hun går, men virker som hun sitter mye i sandkassen og leker Anonymkode: f40bc...76b Da anbefaler jeg at du drar og ser på disse to og velger den du liker best, begge er god dresser, men du må se hvilket av stoffene og tyngden osv du foretrekker. Den ene tåler også litt mer vann, men begge mer en de fleste andre vinterdresser. https://www.barnashus.no/reflex/byparken-vinterdress-plumpurple https://www.barnashus.no/reflex/trysil-vinterdress-princess Anonymkode: 9743b...df4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #12 Skrevet 1. november 2023 Arkana skrev (På 9.10.2023 den 12.42): Vi har vært mest fornøyd med Didriksons og Reflex. Er det fordi de ikke slites så fort? Gleder det flere modeller fra Reflex eller en spesiell? Anonymkode: 9743b...df4
Arkana Skrevet 1. november 2023 #13 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det fordi de ikke slites så fort? Gleder det flere modeller fra Reflex eller en spesiell? Anonymkode: 9743b...df4 Vi synes de satt godt og holdt dem varme og tørre, men var også fornøyde fordi de tålte mye. Omtrent samtlige vinterdresser har blitt brukt av alle tre barna. Og så er det absolutt ikke et minus at de har en hyggelig pris. Jeg må innrømme at jeg ikke vet hvilke modeller vi har kjøpt, og med tanke på at de hadde det over flere år har det sannsynligvis vært litt forskjellig, men vi har vært fornøyde med alle Reflex-dressene vi har hatt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #14 Skrevet 1. november 2023 Vi bor sør i Innlandet/midt i gamle hedmark og har grei mengde snø og vi bruker reima stavanger, veldig fornøyd med den! Anonymkode: 3b8d4...d00
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #15 Skrevet 1. november 2023 Har testet ut diverse, og er aller mest fornøyd med isbjørn of Sweden Anonymkode: 9b102...85a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 Kjøper bare reflex etter noen bomkjøp noen år. Synes Bergans også er bra, men ettersom den koster mye mer og ikke er noe bedre enn reflex ender jeg alltid opp på reflex. Foretrekker Helly Hansen i vinterbukse da. Anonymkode: 07c8d...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå