AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hei! Jeg har testet EL den siste uka, da jeg forventer mens om ganske nøyaktig 12-13 dager. Testet derfor hele sist uke t.o.m i morges. I helga var teststreken tydelig, men aldri helt knallrød. I morges veldig svak. Vil det si at EL var i helga som ventet? Og hvis streken ikke blir knallrød, vil det si at jeg har lavt LH-nivå og at det derfor kan gjøre det vanskelig å bli gravid? På GU i vinter så alt normalt ut og jeg hadde EL forestående den gang. I juli fjernet jeg spiralen fordi vi ikke ser på det som negativt å få et barn sammen. Men etter jeg fjernet spiralen har jeg fått kraftig mens, litt hetetokter og jeg merker ikke eggløsning like godt nå som med spiralen. Da stakk det hver gang egget løsnet. Og med spiralen ble jeg ekstra våt rundt tidspunkt for EL. Anonymkode: d95c6...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Del Skrevet 9. oktober 2023 Fargen på strekene kommer ann på hvor mye fargestoff det er i testene.. Dette kan variere noe fra pakke til pakke. En EL test er ikke å regne som positiv før streken ee like mørk eller mørkere enn kontroll streken. Men man kan fint ha EL uten at EL tester slår ut. Mange får aldri positive EL tester, men har EL og blir gravid likevel. Får du mensen som ventet, så har nok EL vært. Har du stabil syklus så har du nok regelmessig EL også.. ca 12-14 dager før mensen - alt etter hvor lang syklus du har. Anonymkode: 2799e...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Del Skrevet 9. oktober 2023 Og mange har korte utslag på LH-toppen. Enkelte tester morgon og kveld for å fange opp toppen, andre har topper som varer 2-3 dager og klarer seg fint med å teste en gang om dagen. Testa du morgon eller ettermiddag? Det er ofte anbefalt å teste ettermiddag, men eg tester om morgon sidan eg veit eg har lang nok topp til å fange det opp uansett. Anonymkode: de8a8...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg har testet enten morgen eller kveld alt etter hva som har passet best, men det gikk nok 1 døgn mellom i den tiden EL var, så kanskje den bare ikke fikk snappet det opp. Anonymkode: d95c6...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 9. oktober 2023 #5 Del Skrevet 9. oktober 2023 Ikke test på morgenen..men formiddag og ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå