AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg vil bare informere om at jeg nå har bestilt sporings utstyr slik at jeg finne igjen det stjålne og kan anmelde deg. Jeg kommer også til å gjøre det kjent for hele barnehagen både ansatte og foreldre om tyveriet. Jeg oppfordrer andre til å også ha fokus på dette og melde i fra sånn at barnehagen kan henge opp lapper og sende ut felles beskjed så alle kan passe på og følge med på evt tyver når noe blir borte. Sånn håper jeg vi får slutt på dere som stjeler så våre andres barn blir gående kalde eller vi må bruke penger på mer klær fremfor aktiviteter med barna våres. Anonymkode: 6ab9f...c14 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 sporingsutstyr faktisk 😅 hva med å tøyet som skal brukes i barnehagen med permanent marker penn som ikke går bort i vask heller på et sted det er godt synlig og så bruke dette kun i barnehagen? Anonymkode: 6589f...307 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Er det virkelig så vanlig med tyveri? Problemet med gps tracking er at de trenger strøm.. Jeg har hatt tre barn i barnehage i 8 år, aldri opplevd tyveri. Kun votter etc som har blitt mislagt regner jeg med Anonymkode: 698b6...6a6
Millimani Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 Troll Du kunne fortsatt med den andre tråden om sko 1
Lorieen Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 Skjønner at det er kjipt å få frastjålet klær og sko, men hvordan har du tenkt at dette skal være gjennomførbart i praksis da, TS? Skjønner for øvrig ikke tankegangen til de foreldrene som stjeler i barnehagen. Snakk om å drite i eget reir, de kan jo ikke bruke tingene de har stjålet i samme barnehage, så hva gjør de med det? Selger det? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #7 Skrevet 9. oktober 2023 Lorieen skrev (16 minutter siden): Skjønner at det er kjipt å få frastjålet klær og sko, men hvordan har du tenkt at dette skal være gjennomførbart i praksis da, TS? Skjønner for øvrig ikke tankegangen til de foreldrene som stjeler i barnehagen. Snakk om å drite i eget reir, de kan jo ikke bruke tingene de har stjålet i samme barnehage, så hva gjør de med det? Selger det? Bruker det sikkert hjemme eller selger det ja. Anonymkode: 6ab9f...c14
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #8 Skrevet 9. oktober 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Bruker det sikkert hjemme eller selger det ja. Anonymkode: 6ab9f...c14 Du svarte jo ikke på spørsmålet. Tenker du at politiet skal bruke ressurser på å etterforske et skjerftyveri? Anonymkode: be5bb...320
Bacteria Skrevet 9. oktober 2023 #9 Skrevet 9. oktober 2023 Er over 50 så ikke så stiv på hvordan GPS-sporing fungerer, men må si at jeg skjønner ts godt hvis det er samme som ble frastjålet fire par sko i barnehagen. Har ikke skjedd meg, men har opplevd å bli frastjålet klær på jobb. Utrolig ekkelt. Synes de som gjør slikt fortjener en liten gapestokk, sorry. Godt mulig at det ikke hadde vært vits i å anmelde, men hvis jeg hadde funnet ut hvem det er hadde ikke det forblitt en hemmelighet for å si det sånn 1
Bacteria Skrevet 9. oktober 2023 #10 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du svarte jo ikke på spørsmålet. Tenker du at politiet skal bruke ressurser på å etterforske et skjerftyveri? Anonymkode: be5bb...320 Forskjell på et skjerf og sko til 1000,- Skjerf er forresten ikke så lurt i barnehage pga HMS. Velg heller hals. 1 1
Rucula Skrevet 9. oktober 2023 #11 Skrevet 9. oktober 2023 Har aldri opplevd å få frastjålet utstyr i bhg
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #12 Skrevet 9. oktober 2023 Lorieen skrev (1 time siden): Skjønner at det er kjipt å få frastjålet klær og sko, men hvordan har du tenkt at dette skal være gjennomførbart i praksis da, TS? Skjønner for øvrig ikke tankegangen til de foreldrene som stjeler i barnehagen. Snakk om å drite i eget reir, de kan jo ikke bruke tingene de har stjålet i samme barnehage, så hva gjør de med det? Selger det? Bruker det hjemme Anonymkode: 1d60a...4ae
Lorieen Skrevet 9. oktober 2023 #13 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker det hjemme Anonymkode: 1d60a...4ae Det er jo pussig. Er det ett sted ungene behøver skikkelige klær og sko, så er det jo i barnehagen der de tilbringer størstedelen av sin våkne tid.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #14 Skrevet 9. oktober 2023 Anbefaler folk å holde utgikk på finn også så vi får slutt på denne strekningen, samt som nevnt flagge tyveri høyt i barnehagen så alle har et ekstra blikk på sakene sine og tyver. Anonymkode: 6ab9f...c14
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #15 Skrevet 9. oktober 2023 Har «mistet» både regnklær, sko, pannebånd og gensere ++, alt var tydelig merket med klistrelapper med barnas navn og bilde. Fant aldri igjen ting. Når så mange merker klær så bør selv de fjerneste fedre få med seg at det ikke wr deres barns klær. Anonymkode: ef014...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå