AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Hvordan rigger du en aften med date/kjæreste/partner/ektefelle for sex? Hva er opptakten? Hva spiser/drikker dere? Har du spesielle ting som du vet partner tennes av? Hva er din garantist for at det blir sex? Anonymkode: e071e...fb5
Fioljenta Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Vi har aldri noen garantist. Mye kan jo skje. 💜 Men. Dempet musikk og belysning, en god og nær prat tett inntil hverandre, en prat som gradvis går over i minner og drømmer og noe som er seksuelt, ja, da øker sjansene for en nær og intim elskovsrunde. Som regel, sier vi det rett ut: «Har du lyst til å elske i kveld?» Og så trekker vi oss inn på soverommet. Kanskje ikke så romantisk, men det virker. 😂 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 En mimreaften, kan også, for oss føre sex. Hvis vi derimot ønsker å rigge til en kveld, så blir det gjerne sagt «skal vi kose oss i kveld». Fruen lager noe godt å spise, gjerne med noe godt krydder, hvitløk m.m. Jeg tenner peis og lys, og serverer henne noe godt i glasset mens hun lager mat. Står gjerne bak henne (mens hun lager mat), kysser rundt halsgropa, mens jeg klemmer henne og tar litt favntak her og der. De kveldene jeg har tilbudt henne massasje passer jeg på å ha god temperatur i huset, dempet belysning, låste dører, levende lys (gjerne duftlys), god massasjeolje (kvalitet), dempet musikk, noe mykt og behagelig å ligge på, handklær for dekke nakne områder, samt enkelte hjelpemidler (som jeg har liggende på lur - hvis de skal inn, må jeg også sørge for at de også er temperert). Liker også å bruke noe for øynene på henne slik at hun kobler ekstra av. Setter av god tid til massasje.
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Garantisten er å ha ei kåtsara som venninne, da knuller vi garantert før vi lager middag sammen😅 Det er igrunn ikke humor, men oppriktig opplevd erfaring. Typisk ting på lør/-søndager.. fyllesyk kåt og sulten.. tørst.. og har lyst på en saftig biff og saltbakte poteter, eller et lammelår og fløtegratinerte poteter. Etterpå ser vi på Netflix i 10 minutter, så er vi igang igjen🙈 Planlagt sex er ikke min greie faktisk, det må føles naturlig. Romantiske tilstelninger har stor effekt på meg.. det er som en bedøvelse, før erotikken overtar oss inn av naturlige årsaker. Så romantikken er gnisten, og erotikken setter brannen i skrittet.. da kan alt skje, så garantien er å ha ei kåtsara som ikke sier nei💙
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 Mr. Ron skrev (8 timer siden): En mimreaften, kan også, for oss føre sex. Hvis vi derimot ønsker å rigge til en kveld, så blir det gjerne sagt «skal vi kose oss i kveld». Fruen lager noe godt å spise, gjerne med noe godt krydder, hvitløk m.m. Jeg tenner peis og lys, og serverer henne noe godt i glasset mens hun lager mat. Står gjerne bak henne (mens hun lager mat), kysser rundt halsgropa, mens jeg klemmer henne og tar litt favntak her og der. De kveldene jeg har tilbudt henne massasje passer jeg på å ha god temperatur i huset, dempet belysning, låste dører, levende lys (gjerne duftlys), god massasjeolje (kvalitet), dempet musikk, noe mykt og behagelig å ligge på, handklær for dekke nakne områder, samt enkelte hjelpemidler (som jeg har liggende på lur - hvis de skal inn, må jeg også sørge for at de også er temperert). Liker også å bruke noe for øynene på henne slik at hun kobler ekstra av. Setter av god tid til massasje. Så slike menn finnes? 😁 Anonymkode: 33d96...76f
Gjest Mr. Ron Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så slike menn finnes? 😁 Ja, men det tar tid å skjønne seg på kvinner😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå