AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Hva fungerer best når man allerede har hatt sympt noen dager? Og ja,jeg har fått antibiotika ,men den virker ikke noe særlig Anonymkode: b4832...37e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Hvis ikke antibiotika virker noe særlig så må du ta en prøve til, kanskje du trenger en annen type. Men d-mannose tar jeg alltid ved uvi, det hjelper. Men få sjekka det. Anonymkode: 1751e...762
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Er på ferie,så vanskelig Anonymkode: b4832...37e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 D-mannose er gull. Jeg tar i tillegg høye doser c vit, ekstra d, spiser mye hvitløk, holder meg varm, spiser ikke sukker, og drikker masse, masse vann. Gjerne med mye sitron, de bugsa liker ikke sure forhold. Aldri tatt antibiotika, kun de tingene der, går alltid over. Anonymkode: e88f1...9c1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): D-mannose er gull. Jeg tar i tillegg høye doser c vit, ekstra d, spiser mye hvitløk, holder meg varm, spiser ikke sukker, og drikker masse, masse vann. Gjerne med mye sitron, de bugsa liker ikke sure forhold. Aldri tatt antibiotika, kun de tingene der, går alltid over. Anonymkode: e88f1...9c1 Takk for svar:) Anonymkode: b4832...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå