Gå til innhold

Har alle som leser dette, utført oralsex på noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er suging og slikking noe absolutt alle gjør?

Og hvordan var eventuelt første gangen du gjorde det? 

Anonymkode: 1eeac...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har definitivt slikket alle damer jeg har hatt sex med. Noen mye og ofte, andre damer i mindre grad. Noen damer later til å ha lite utbytte av slikking, eller så har de noen form for komplekser eller hemninger. Da blir det gjerne lite slikking.

Skrevet

Husker ikke hvordan første gang jeg ble sugd og første gang jeg slikket noen var. Det er typ 30 år siden. 

Jeg har utført oralsex på de fleste jeg har vært med. Alle mine kjærester, og på noen mer «tilfeldige forbindelser»

Liker ikke spesielt å bli sugd. Gir meg svært lite. Går ned på min kone «hele tiden». Hun går selvfølgelig ikke ned på meg, da det ikke gir meg noe. Hun er strålende fornøyd og jeg er strålende fornøyd.

Anonymkode: fcd3e...029

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjør det alltid, og oppfordrer alle andre også. Det var mye bedre enn jeg drømte om allerede første gangen. Det sier mye, for jeg drømte mye om det før det skjedde.

Anonymkode: 89385...9ee

Skrevet

Det smakte tiss til å begynne med, for hun var ikke helt forberedt.. Eller rettere sagt.. vi ble for ivrig.. 10-15 sekunder senere  smakte hun aldeles nydelig. Så det er blitt ganske så naturlig å vaske musa med litt spytt først, og det gjør ikke noe synes jeg. Så de som er forberedt vasker jeg ikke på samme vis.. felles til alle er at jeg bruker tunga til å hente frem lystdråpene.. så masserer jeg det inn på klitten med det myke kinnet mitt.. Ala skikkelig koseklein🥰 så ja.. oralen er kos og kjærlighetsbekreftende💖

• Hjerte 1
Skrevet

Første gang husker jeg ikke, men er deilig med slikking og suging.

• Liker 2
Skrevet

Ja

Anonymkode: 3fd04...3ce

Skrevet

Jeg slikket fra første gang. Hun var endel eldre, og kom fra et forhold uten oralsex, så hun satte veldig pris på min fomling. Hun ville i hvertfall ha mer. Gjensidig oralsex, har vært normen, med alle partnere etterpå. 

Anonymkode: bf818...3b6

Skrevet

Ja, det har jeg.

Selvfølgelig gjør ikke absolutt alle det, men de fleste gjør det.

Anonymkode: efaef...b43

Skrevet

Nei, aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.

Anonymkode: 43d44...050

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid gjort og kommer alltid til å gjøre det. 

Det gir en annen form for intimitet og både jeg og kjæresten digger det! 

Skrevet
Resignert skrev (20 timer siden):

Har definitivt slikket alle damer jeg har hatt sex med. Noen mye og ofte, andre damer i mindre grad. Noen damer later til å ha lite utbytte av slikking, eller så har de noen form for komplekser eller hemninger. Da blir det gjerne lite slikking.

Jeg har ingen komplekser eller hemninger. Jeg får bare ikke noe nytelse av det. Godt en veldig kort stund, så blir det bare kjedelig 

Anonymkode: 5de72...de1

Skrevet

Har utført oralsex "alltid", har fått tilbud om å bli slikket "alltid", men sa nei i noen år etter en ubehagelig opplevelse med en som raskt ble en ex.

Men kjæresten nå er det en naturlig del av sexlivet vårt og vi utfører oralsex daglig, vi kaller det å smake på hverandre, og er noe vi kan gjøre uten at det MÅ ende i orgasme.  

Han vil gjerne slikke meg når jeg har mensen også og bruker tampong 🤷🏼‍♀️ 

Eller når vi kommer hjem etter å vært på byn og konsert 🙊 Av og til sier jeg nei takk med begrunnelsen at discofitte umulig kan være noe godt og tenk om han aldri vil slikke meg igjen 😅😅 

Vi har et fantastisk og avslappet sexliv og forhold til kropp og nakenhet 😇

Anonymkode: fe6cc...790

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 21.13):

Er suging og slikking noe absolutt alle gjør?

Og hvordan var eventuelt første gangen du gjorde det? 

Anonymkode: 1eeac...bdb

klart jeg gjør det om jenta nyter det. sex er liker mye å gi nytelse som motta. for meg vil jeg si mer viktig at jenta nyter

• Nyttig 1
Skrevet

Har både gitt og fått, og med nåværende uten tvil fått mer enn jeg har gitt. Er ikke hver gang jeg får ånden over meg at jeg VIL ta han i munnen, men det skjer. Han gir entusiastisk. Men det er ikke must ene eller andre veien. Folk er forskjellige og man skal gjøre hva man har lyst til. Skjønner ikke folk som bare tar det som en selvfølge, for jeg syns ikke det er det.

Anonymkode: 1a70e...163

Skrevet

Tror jeg har sugd de fleste jeg har hatt sex med, noen mye og andre veldig lite siden det ikke har gitt de så mye. Men er en del menn som ikke har slikket meg av ulike årsaker. 

Husker at første gang var jeg livredd for at han skulle komme i munnen på meg. Er kommet over den frykten for en god del år siden.

Skrevet

Ja, har gitt oralsex til alle kvinner jeg har hatt sex med så langt. Elsker å gi, så om jeg skulle møte en som ikke liker det, ville det redusere gleden min betydelig. Det virker også som om kvinnene virkelig nyter det. 

Skrevet

Mange jomfruer som gir oralsex, men de fleste ff jeg har hatt har jeg i hvertfall hatt sex med ti ganger før vi begynner med oralsex.

Skrevet

Elsker å gi oralsex, misliker å få.

Skrevet

Ja, har gitt og fått det i mine 2 forhold. Trodde det var vanlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...