Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kan *fordra* Maria Mena? Himmel og hav for en sytestemme! Begriper ikke at hun fikk platekontrakt :frustrert::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får så lyst å gi henne et realt slap i ansiktet når tv-reklamen hennes kommer. Hun ser ut som en furten unge i den reklamen, og gudhjelpemeg så irriterende den sangen er!

Skrevet

Helt enig, kan ikke fordra musikken hennes. Spesielt ille er den siste hiten hennes med Whyyyyyyyyyyyyyyyy som kommer minst 20 gangen i løpet av sangen.....*gnagsår i øra*

Skrevet

Likte henne før men den nye reklamen går meg på nervene. Henger alltid masse, masse hår over hele høyre siden av ansiktet mens hun gnåler i vei.

Stemmen hennes passer heller ikke til den type sang som er først i reklamen.

Skrevet
Helt enig, kan ikke fordra musikken hennes. Spesielt ille er den siste hiten hennes med Whyyyyyyyyyyyyyyyy som kommer minst 20 gangen i løpet av sangen.....*gnagsår i øra*

Overeksponering er definitivt *ikke* bra med møkkalåter. Skulle vaske opp i stad og tror du ikke jeg tok meg selv i å nynne på den der "Whyyyyyyyy" saken! Arrrgh!

*stereo på full guffe med 80 talls heavy*

Skrevet

Synes musikken og stemmen hennes er grusom.....

Skrevet

Hun gir meg et veldig sytete inntrykk, har ikke sansen. Likte ikke den Lullaby-sangen, heller, den var bare kjedelig.

Skrevet

Jeg har heller ikke sansen for Maria Mena, men så har jeg aldri likt den type musikk heller.

Skrevet

Syns hun er kul, søt, klok & flink jeg. :)

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Jeg synes det står respekt av det hun har oppnådd. Hun er ikke mer enn 19 år, men har allikevel rukket å utgi 3 album. I tillegg har hun stått for de fleste låtene selv ... jeg ser opp til mennesker som får til noe selv.

Skrevet

Ja, men nå var det musikken vi diskuterte her da....

Gjest Aimable Amie
Skrevet
Jeg får så lyst å gi henne et realt slap i ansiktet når tv-reklamen hennes kommer. Hun ser ut som en furten unge i den reklamen, og gudhjelpemeg så irriterende den sangen er!

Sier du det ?

Skrevet (endret)

Jeg synes hun er ganske flink jeg, men så blir jeg ikke overeksponert for norske TV-reklamer heller. Men jeg synes stemmen hennes egner seg best til rolige låter.

Endret av Malou
Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke det hun gjør med munnen sin. Tilgjort.

Endret av Seniorita_
Gjest LoisLane
Skrevet

Det var da fælt til tyn, da!

Nå heier jeg litt på Maria Mena bare på trass. ;)

Skrevet

Enig, synes hun har for svak og puslete stemme.

Skrevet

Flere enn meg som irriterer seg grønn over at folk ikke kan ha en overskrift som sier noe om innlegget?????? :frustrert:

Skrevet

Jeg syns Maria Mena har en spesiell stemme, i positiv forstand, og har laget mange fine låter.

En underlig jente, men flink! :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...