AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Er forkjølet,og har vondt i halsen på høyre side,langt oppe ,ikke sårt og vondt når jeg spiser eller, drikke,men kjenner ømhet,og føler det er hovent. Men jeg har tatt mandlene for mange år siden,kan en da bli øm og hoven. Trodde man da ble sår lengre ned i halsen,kjenner jeg blir redd for kreft i halsen. Noen som har tatt mandlene og opplevd dette? Anonymkode: 12704...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg opplever at jeg kan bli ekstremt hoven på spesielt en side akk der mandlene satt. Det pleier å gjøre vondt å svelge i et par dager også går det plutselig over. Vet ikke helt årsaken, men kanskje det er en vanlig ting etter å ha fjernet dem? Hva var årsaken til at du fjernet mandlene dine? Halsbetennelser, mandelstein, halsbyll..? Jeg fjernet de pga halsbetennelser ofte, derfor tror jeg også at denne hevelsen/betennelsen sitter igjen enda. Dra til øre-nese-hals lege spesialist om du er veldig bekymret. Anonymkode: c76a6...c9e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Hovne lymfeknuter Anonymkode: 8d356...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg opplever at jeg kan bli ekstremt hoven på spesielt en side akk der mandlene satt. Det pleier å gjøre vondt å svelge i et par dager også går det plutselig over. Vet ikke helt årsaken, men kanskje det er en vanlig ting etter å ha fjernet dem? Hva var årsaken til at du fjernet mandlene dine? Halsbetennelser, mandelstein, halsbyll..? Jeg fjernet de pga halsbetennelser ofte, derfor tror jeg også at denne hevelsen/betennelsen sitter igjen enda. Dra til øre-nese-hals lege spesialist om du er veldig bekymret. Anonymkode: c76a6...c9e Fjernet de for jeg fikk halsbyll etter en halsbetennelse 😀 Anonymkode: 12704...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå