Pingleton Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Hei! Jeg har i løpet av den siste tiden opplevd å få mye flere hvite hår på hodet. Jeg merker også at håret mitt generelt har blitt mye tørrere enn normalt, og med mye småhår som står "rett opp" på hodet. Prøver å bruke balsam mot frizzy hår og håroljer, men føler ikke at det funker. Har noen tips? Noen som opplevde at hårkvaliteten forandret seg etter dere bikket 30? Tips?
Roci Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg er langt fra noen hårekspert, men opplevde samme problem som deg (jeg er 53 nå). Produkter mot "frizz" inneholder som regel mye silikon som bare legger seg som et lag utenpå håret, det samme gjelder egenlig håroljer. De er gode til sitt bruk, men det som hjalp meg var å bruke fuktighetsgivende sjampo, balsam og hårkur. Jeg bruke Milk-Shake Daily Frequent Shampo og balsam, men de har også mer intensivt fuktgivende shampo/balsam og hårkurer. De har også en fuktighetsgivende leave-in-balsam som jeg tror kan være bra. Jeg brukte i tillegg Hair Food hårkur fra Garnier, som jeg opplevde som overraskende bra Ellers finnes det jo flere gode fuktighetsgivende produktserier, Redken All Soft er det mange som liker. KMS Moist Repair , Wella SP Hydrate og Olaplex Bond Maintenance Shampo No. 4, for å nevne noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå