AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 Benyttet i dag endelig sjansen til å prøve pannekakepannen jeg fikk til jul i fjor. Spiste noen pannekaker med blåbærsyltetøy på. Og Gud bedre så blå jeg ble på tennene! Spiste ikke lenge (var ferdig på maks 15 minutter), og skylte munnen med vann mange ganger etterpå, men det fjernet nesten ikke noe, så jeg måtte likevel skrubbe godt med tannbørsten for å få det bort. (Har god tannhelse, ingen hull/fyllinger.) Var også blå på innsiden av leppen og også flekker på innsiden av kinnet... Dere som har bedre peiling enn meg; er det forskjell på hvor mye farge man får fra ulike typer/merker av blåbærsyltetøy? Kan det være tilsatt farge(!) eller noe som gjør at det blir ekstra mye avfarging? Blåbærsyltetøyet jeg brukte er den billigste "bøtta" fra Coop... Vet jo at man kan bli blå av blåbærsyltetøy, men noe så ekstremt har jeg aldri opplevd før 🥴 Anonymkode: 0b62b...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Del Skrevet 9. oktober 2023 Høres ikke helt unormalt det du beskriver😊 Anonymkode: c4128...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå