AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 Kan noen anbefale meg en som er veldig god spesielt på tung bakst. Denne jeg har nå er unulig ryker og tåler ingenting. Anonymkode: 04d79...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. oktober 2023 #2 Del Skrevet 8. oktober 2023 Jeg er veldig fornøyd med Kenwood Chef XL Titanium. Det er stort sett denne og Ankarsrum som gjør det best på gjærdeiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Del Skrevet 8. oktober 2023 Arkana skrev (3 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med Kenwood Chef XL Titanium. Det er stort sett denne og Ankarsrum som gjør det best på gjærdeiger. Støtter denne. Har kenwooden Anonymkode: ee050...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Del Skrevet 8. oktober 2023 Arkana skrev (5 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med Kenwood Chef XL Titanium. Det er stort sett denne og Ankarsrum som gjør det best på gjærdeiger. Denne 👆🏻 kenwooden min er helt gull på gjærdeiger Anonymkode: 51aee...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 8. oktober 2023 #5 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ankarsrum! Beste kjøkkenmaskinen jeg har hatt☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. oktober 2023 #6 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ankarsrum eller wilfa probaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Del Skrevet 10. oktober 2023 Ankarsrum. Både jeg og moderen har også Kenwood Major, men den er markant dårligere på tunge gjærdeiger. Anonymkode: 3829a...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #8 Del Skrevet 10. oktober 2023 Tror ikke noe er bedre enn Ankarsrum 😊 Anonymkode: 86ca7...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 10. oktober 2023 #9 Del Skrevet 10. oktober 2023 Veldig glad i Kenwood selv, men om tunge gjærdeiger er det viktigste såmer Ankarsum det mest fornuftige valget: https://www.tek.no/samletest/i/lAe8jA/vi-har-funnet-den-aller-beste-kjoekkenmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå