AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Hei! Han sa han kun ville ha sex,men jeg har aldri vært i et <sex forhold> før. Han bestemte mye av hvordan kontakten skulle være,var han ikke <keen>,sovnet han. Jeg fikk beskjed om,fra ndrr,mer erfarne jenter,at <likte jeg han ikke,så avslutt,og finn en ny>. Men det dreier seg jo om det motsatte. Han visste om at jeg likte han,men jeg klarte ikke avslutte. For meg var han virkelig noe verdt å bruke tid på-men det var ikke gjensidig. Etter ca 3 år,med mye snakk,og selv om det aldri ble seriøst,vi fikk ikke møttes(selv om jeg ikke tror at det å ikke ha møttes,kan ha noe særlig påvirkning) Synes jeg det erlike nedverdigende å ikke få bli likestilt eller å oppleve at han bare koser seg,lever livet med alle venner og bekjente,som ingenting-mens jeg sitter såre alene igjen.. Lurer litt på hva jeg kan gjøre for meg selv,for å oppleves som. Mer i terrssamt. Jeg har selv lite nettverk,og prøvd å få igang morsomme og fine aktiviteter med de få venninnwne jeg har,men sågodt som INGEN har tid,selv om de vet hvordan jeg har det. Han har bå blokkert meg på mobil,,ghostet meg på sosiale medier-og er super dreven..anser seg nok som veldig snill,ipgmed at han sa ifra,men ham var bare kåt,når han var klar... At det var< convinient>for han at jeg ikke har nettverk,HAN som er såpass påpasselig st han fort blir vanskelig å nå,har jeg problemer med å se ikke gir mye for en som ikke har <det perfekte liv>.. Gutter som har stort nettverk,virker for meg til å sky meg som pesten,kanskje fordi jeg er kjedelig?? Kan noen gutter komme inn på banen her?? Anonymkode: fb26f...9a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Fokuser på å bli ferdig med ungdomsskolen du. Anonymkode: e2707...20c 11 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Er dere veldig unge? Kan du begynne med noen aktiviteter der du møter nye venninner/ potensiell kjæreste? Anonymkode: b0d64...e30 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er dere veldig unge? Kan du begynne med noen aktiviteter der du møter nye venninner/ potensiell kjæreste? Anonymkode: b0d64...e30 Jeg likte denne gutten nettopp for hans evne til å ha ha et større nettverk,være en god gutt,snill og ganske direkte. Han kunne si og gjøre mye,men samtidig klare å være godt likt blandt< sine> egne-Som igjen var en god og jovial gjeng på ca 10 stk. Tar hverandre med på ferier,stiller opp med aktiviteter sammen(radene ski,mini golf, fester o.l.). Endel forskjellige personligheter,som alle tydeligvis fortjente hans respekt,bortsett fra meg. Jeg snakket med noen av venninnene hans,som han mislikte sterkt og aner ikke hvordan disse venninnene kjenner han på området med jenter,men vil tro man kan ane og få visshet i noe.. Vurderer bare å ta kontakt igjen med en av venninnene, men sa jeg ikke kom til å kontakte henne mer..hun var ikke kjent med hvem jeg er,og sponset er jeg en fremmed for henne,og han er hennes kompis. ..aner ikke hvor gode venner de er,men uansett et stort sjansespill og ikke mye i det å hente,hva kan vel hun høre liksom.. Og plis ikke bruk alder mot meg. Livet er ikke vanskelig basert på alder,den. Treffer i alle <soner>av livet,så er lite relevant kommentar... Har ikke råd til hobbyer, og har allerede en-egebskapene hos gutter jeg liker,samfalller ikke med mine ønsker og egenskaper. Jeg ønsker ikke en gutt som nødvendigvis liekr det samme som meg,faktisk aldri skjedd. Fellestrekkene er atyam ikke trenger en hobby for å sosialisere,og hele den ideen er for meg klein. Anonymkode: fb26f...9a9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Har du aldri møtt han? Anonymkode: 708f9...23c 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 Du vet ikke om du liker noen du ikke har møtt. Det er lett å føle kontakt over nett, da legger du egne følelser over på noen andre. Anonymkode: 217ba...170 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 Hallo. Ta et hint. Ikke tving deg på folk som ikke vil ha deg. Vær så grei og bli glad i deg selv. Skjerp deg. La denne idioten gå. Anonymkode: 71892...aa2 8
. Anonym. Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 Du har det sikkert vondt nå. Dette er nok en dårlig erfaring eventuelt opplevelse. Det eneste du burde gjøre er å la denne personen gå videre. Ikke kontakt han, det er en skikkelig drittsekk dette her. Det vil nok være vondt en stund men vær sterk! Det finnes flere muligheter til å bli kjent med / møte noen i fremtiden. Jeg ønsker deg alt godt. God bedring. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 . Anonym. skrev (Akkurat nå): Du har det sikkert vondt nå. Dette er nok en dårlig erfaring eventuelt opplevelse. Det eneste du burde gjøre er å la denne personen gå videre. Ikke kontakt han, det er en skikkelig drittsekk dette her. Det vil nok være vondt en stund men vær sterk! Det finnes flere muligheter til å bli kjent med / møte noen i fremtiden. Jeg ønsker deg alt godt. God bedring. Hvorfor er han drittsekk? Anonymkode: 708f9...23c 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #10 Skrevet 8. oktober 2023 Du skriver forferdelig dårlig norsk så det er ikke så lett å forstå deg. Men det jeg tror jeg har forstått, er at du ikke engang har møtt denne fyren. Du har derfor ikke en ekte kjærlighetssorg, da du har fantasert denne fyren til å være noe helt annet enn den han er i virkeligheten. Han har vært ærlig med deg hele veien, du har ingen rett til å bli sint på ham eller å forfølge ham (har du seriøst ringt vennene hans?? 😳😳) Anonymkode: 3b17c...fc4 10 3
. Anonym. Skrevet 8. oktober 2023 #11 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er han drittsekk? Anonymkode: 708f9...23c Kanskje drittsekk var ikke det riktige ordet. Han har avsluttet og blokkert deg for godt, det betyr at han ikke vil ha kontakt.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #12 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du vet ikke om du liker noen du ikke har møtt. Det er lett å føle kontakt over nett, da legger du egne følelser over på noen andre. Anonymkode: 217ba...170 Altså...man kan jo like noen sånnsett med tanke på hva du ønsker deg i en potensiell kjæreste?? Er jo bettopp hva å like noen er! Du liker han kule i klassen,han har hva du ønsker deg-såpass enkelt!:) Anonymkode: fb26f...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #13 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså...man kan jo like noen sånnsett med tanke på hva du ønsker deg i en potensiell kjæreste?? Er jo bettopp hva å like noen er! Du liker han kule i klassen,han har hva du ønsker deg-såpass enkelt!:) Anonymkode: fb26f...9a9 Du har aldri møtt ham i virkeligheten engang. Ja, kjærlighetssorg suger, de aller fleste må gjennom flere runder med det. Men det høres jo ut som om du er veldig misfornøyd med ditt eget liv. Du sier du ikke engang har råd til hobbyer, har du noen plan for å komme deg oppover i livet økonomisk? Anonymkode: 3b17c...fc4 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #14 Skrevet 8. oktober 2023 . Anonym. skrev (14 minutter siden): Du har det sikkert vondt nå. Dette er nok en dårlig erfaring eventuelt opplevelse. Det eneste du burde gjøre er å la denne personen gå videre. Ikke kontakt han, det er en skikkelig drittsekk dette her. Det vil nok være vondt en stund men vær sterk! Det finnes flere muligheter til å bli kjent med / møte noen i fremtiden. Jeg ønsker deg alt godt. God bedring. Ja,men han er ikke drittsekk,egentlig.. Han har mange gode,joviale venninner-som virkelig er jordnære-jeg synes det virker som at de er gode og snille... Derfor jeg low Key vurderer å sende melding til venninne,men sa jeg ikke skulle kontakte henne igjen,men fordi jeg føler han spiller så på at han <tør>,tør å ta kontakt være en som styrer,får ting på sin måte .. hvis han hadde vært sånn med venner og kompiser,hade han kanskje ikke vært så godt likt??aner ikke,men han hat så mange lag. .. Nettopp det at han har vært så frekk i kjeften,hvor han bare sier at det er nødvendig,for å sende et signal...idk..ufint,men samtidig var han jo tydelig. Hele den kombinasjonen,synes det er faltiastisk bra..alder faktisk litt opp,når gjengen rundt ham er faktisk,ganske god... Ettersom han bare blokkerer nå,så er han såpass inne i kun seg selv,og sine interesser. Pluss at jeg ikke får sove for tiden... Anonymkode: fb26f...9a9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #15 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har aldri møtt ham i virkeligheten engang. Ja, kjærlighetssorg suger, de aller fleste må gjennom flere runder med det. Men det høres jo ut som om du er veldig misfornøyd med ditt eget liv. Du sier du ikke engang har råd til hobbyer, har du noen plan for å komme deg oppover i livet økonomisk? Anonymkode: 3b17c...fc4 Akk nå er det vanskelig ja-men er en fase,ognjeg hat tro på at jeg finner noe Jeg har aldri vært for sen PP jibb syk eller uprofesjonelk med arbeidsoppgavene,så jeg vil tro jeg er god der,faktisk... Anonymkode: fb26f...9a9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #16 Skrevet 8. oktober 2023 Skjønner ikke helt. Har du møtt han? Hvordan vet du hvordan vennene er? Hvordan kom du i snakk med venninnene? Du vil kontakte vennene igjen, hvorfor? Du er interessert i han pga nettverket hans? Beklager, men det var litt vanskelig å få tak i hva du mener og vil. Anonymkode: a3da2...38b 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #17 Skrevet 8. oktober 2023 Lærer ikke ungdommer tegnsetting på skolen lenger? Er snart umulig å forstå hva de skriver. Anonymkode: b9582...8a4 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #18 Skrevet 8. oktober 2023 Nei du skal ikke ta kontakt med vennene hans igjen, seriøst du må bare innse at han ikke vil ha deg ass. Anonymkode: 16652...4a0 4 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #19 Skrevet 8. oktober 2023 Du skriver veldig usammenhengende og det er skikkelig vanskelig å forstå deg. Hva mener du egentlig? Er du misfornøyd med deg selv fordi du ikke har venner å finne på noe med? Har du kjærlighetssorg pga en fyr du aldri har møtt? Er du misfornøyd med økonomien din fordi du ikke har råd til å dyrke hobbyer? Jeg vil, på det aller sterkeste, anbefale deg et norskkurs. Anonymkode: 3b17c...fc4 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #20 Skrevet 8. oktober 2023 Du må slutte å stalke ham og vennene/venninnene hans. Det ender snart med en anmeldelse. Det virker heller ikke helt i vater å være så oppslukt og opptatt av en person du aldri har møtt, og av vennene hans og livsstilen hans. Det minner om sånne personer som innbiller seg at de har et forhold til en eller annen kjendis. Anonymkode: 746ba...d50 8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå