Gå til innhold

Noen her som har gått inn i et forhold fordi man ikke trivdes som singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som valgte å gå raskt inn i et forhold fordi de mistrivdes som singel? Er det folk som vil innrømme dette? Ble livet bedre av å gå inn i et forhold igjen? 

Anonymkode: 0c131...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det ble skikkelig dritt ille, siden jeg ville ha forholdet og ikke mannen, merka ikke hvor idiot han var før et stykke uti. 

Alltid inngå forhold av rett grunn

Anonymkode: a32a3...1be

• Nyttig 1
Skrevet

Har gjort det. Gått inn i forhold litt blind. 

Har bare endt med å kaste bort tid på menn som kanskje ikke har villet ha noe seriøst. Jeg har kun vært et tidsfordriv for de på en måte. 

Så nå bruker jeg god tid på å bli godt kjent før jeg begir meg ut på noe halvhjertet. 

Anonymkode: aedbc...c4f

Skrevet

Jeg tror jeg alltid trodde at livet skulle være som kjæreste. Følte at det var drømmen min og følte meg mislykket uten en kjæreste. Men så innså jeg at jeg kunne ha et godt liv uten og innså også at livet faktisk var bedre uten. Tror det blir enklere for kommende generasjoner hvor det ikke er antatt fra samfunnet at man skal være to og at de som er single blir sett på som at det er noe galt med dem. 

Anonymkode: 3a431...1be

Skrevet

Skjer stadig vekk, og er ikke noe jeg bekymrer meg nevneverdig over.

Gidder ikke sitte aleine heller, da vil jeg heller ha selskap, sex og det som hører med.

M52

Anonymkode: 9f037...afe

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...