AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg vet skjeden er ca 10 cm dyp men den forlenger seg litt når ho er kåt, men hvor mye da? jeg har en penis på ca 14 cm, kan beg da støte hele inn i ho når ho er kåt eller må jeg la et par cm bli igjen utenfor? jeg er jomfru men skal møte ei jente i morgen, blir da kanskje sex derfor jeg lurer Anonymkode: cf7b8...617
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har hørt 18m på det meste, men det er kun i unntakstilfeller og ikke det mest vanlige. Anonymkode: da29b...8ca
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hørt 18m på det meste, men det er kun i unntakstilfeller og ikke det mest vanlige. Anonymkode: da29b...8ca Mener du cm eller bare et tullesvar? Anonymkode: cf7b8...617
feliek54 Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg vet skjeden er ca 10 cm dyp men den forlenger seg litt når ho er kåt, men hvor mye da? jeg har en penis på ca 14 cm, kan beg da støte hele inn i ho når ho er kåt eller må jeg la et par cm bli igjen utenfor? jeg er jomfru men skal møte ei jente i morgen, blir da kanskje sex derfor jeg lurer Anonymkode: cf7b8...617 Jeg vet ikke på alle men har en erfaring med det. Min pikk er 17 cm og hun var ei eldre dame på 147cm høy. Vi kunne ikke ha misjonær men henne under. da gikk pikken i bunn så det gjorde vondt for henne. Så ble andre stillinger. Vi hadde hemmelig sex ca. hver 14 dag i over 1 år så vi koset mye. ofte så satt hun da på meg i sofa.
Resignert Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Er jo bare å begynne forsiktig, og prøve seg frem. Antar at både du og dama er ganske unge, så da er kanskje ikke hun heller spesielt garva og erfaren. Bare å være oppmerksom på hennes reaksjon og bevegelser. Og så er det sånn at damer er svært forskjellige, noen syns nok at en penis på 12-14 cm kan komme for langt inn, mens andre ikke har noen problemer med å ta imot 18-20 cm, kanskje til og med lengre. Madammen sin fitte svelger greit dildoer og kuker på 18-20......Og det virker å trigge henne å bli bunnet lett.... Endret 8. oktober 2023 av Resignert 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 Mannen min har 18 cm og han kan støte helt inn i de fleste stillinger. Kommer litt an på H ir jeg er i syklus (om livmortappen er langt ned eller ekstra følsom). Lytt til partneren din og hennes signaler og gjerne spør henne. Hvis hun også er uerfaren ville jeg bare ha sagt «si ifra hvis jeg går for langt inn». Anonymkode: 76577...759 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har ca 16, og har kunnet peise på med alle jeg har møtt. Å støte på livmortappen, bruker å skje i doggy. Eksen fikk store smerter av det, men min nye kjæreste liker det veldig godt. Nå er det heller jeg som synes det er ubehagelig å bunne. Ikke tenk så mye på tekniske detaljer, men fokuser på å ha det godt. Lykke til, ts! Anonymkode: ad366...3ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg har en penis på ca 14 cm, Anonymkode: cf7b8...617 Holder i massevis. Noen cm fra eller til på lengde har null, niks, nada å si. En dråpe i havet. Er ikke så følsomt der inne at man merker forskjell uansett. Viktigste er at den ikke er for lang. Da blir det bare ubehagelig. Anonymkode: 23d4e...87a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 Min er hvertfall 18-19 cm dyp så jeg har nesten aldri hatt problem med å få inn hele penisen. Vet ikke hvor mange som er så dype, men det er jo helt sikkert en del av oss ser det ut som på de andre svarene her. Anonymkode: 2d7a0...d79 2
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2023 #10 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet skjeden er ca 10 cm dyp men den forlenger seg litt når ho er kåt, men hvor mye da? jeg har en penis på ca 14 cm, kan beg da støte hele inn i ho når ho er kåt eller må jeg la et par cm bli igjen utenfor? jeg er jomfru men skal møte ei jente i morgen, blir da kanskje sex derfor jeg lurer Anonymkode: cf7b8...617 Jo det er riktig det du skriver.. kvinner trenger litt tid for å klargjøre kroppen før sex, mye mere enn en mann må. Men forspillet er like viktig for begge.. forklaringen ligger i at kvinnen liker å bli elsket og pirret til bristepunktet, men det er også super deilig å vite for en kvinne, at du vet hva du holder på med og er tålmodig av å vente. Menn blir ofte mere utholdende av forspill, så det er fordeler også for menn denne kosetiden. Pirring betyr pirring.. så pirring er ikke stimuli. Den største tabben enkelte menn gjør, er direkte stimuli f.eks av klitten med første berøring.. Hun kan faktisk gå i lås, og det kan ta lang tid før ereksjonen kommer tilbake igjen. Hun trenger tid til å bli opphisset først, og kyssing, kos og klemming er svært opphissende. "Puppene og musa samarbeider" for er brystvortene erigert, så er klitten det også. Så pirring rundt brystvortene gir opphisselse.. og du kjenner "nuppene" med tunga bedre, fordi oartaen snurper seg litt inn. Og du ser den tydelige ereksjonen at puppene venter på å bli kysset, og dama viser tegn at de vil bli kysset og sugd. Hun viser tydelige tegn av begeistring, av å bli kysset med godlyder. Så ta deg god tid og kos slik med begge puppene, helst bytt litt mellom dem. Litt funfact: den ene puppen kan bli "sjalu", hvis den ikke får oppmerksomhet🤭 Det samme gjøres ved klitten, pirring pirring pirring.. Helst til hun roterer med underlivet.. gir motjokk.. eller at hun blir litt små irritert av å ikke bli stimulere direkte på klitten hennes. Da er vi begge sikre på at hun er klar til sex.. Btw.. skjeden retter seg ut og blir ca 5-10cm lengre.. skjeden øker volum og fylles med masse sekreter som er "smøremiddelet" for sexen. Skjede åpningen blir litt trangere, pga de 2 klittarmene på hver side er erigerte. På fagspråket heter det å komme til Platå 2 på opphisselsesskalaen, da er kvinnen klar for sex. Dette varierer veldig på tid for hver kvinne, men det høres når kvinnen er klar. Så lytt til kvinnen, og vær tålmodig med pirringen i forspillet.. kyss mye og gi godlyder, la henne høre og se at du elsker henne❤️ 14cm kommer du langt med..men du kommer lengre med å være tålmodig, med å få henne smågal av å være såå sprengkåt🤭 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå