Gå til innhold

Overlevelsesinstinkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man fjernet dette? 

Anonymkode: b6f35...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du dette er et ok tema for en tråd? Blir nok raskt slettet. 

Anonymkode: 94f06...cd3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror du dette er et ok tema for en tråd? Blir nok raskt slettet. 

Anonymkode: 94f06...cd3

Hvorfor det? Det hindrer meg i å gjøre ting jeg har lyst til. Har venner som hopper i strikk, driver med klatring osv. Jeg har lyst til å bli med, men jeg er seriøst redd for å dø når jeg gjør det, og det begynner å bli utrolig plagsomt. Det er jo naturlig at det instinktet slår inn når man feks hopper i strikk, for kroppen skjønner jo ikke at man egentlig er trygg, men det er jo veldig upraktisk. Jeg er så pysete. 

Skrevet

Start med karuseller, bergogdalbaner osv, og jobb deg oppover.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor det? Det hindrer meg i å gjøre ting jeg har lyst til. Har venner som hopper i strikk, driver med klatring osv. Jeg har lyst til å bli med, men jeg er seriøst redd for å dø når jeg gjør det, og det begynner å bli utrolig plagsomt. Det er jo naturlig at det instinktet slår inn når man feks hopper i strikk, for kroppen skjønner jo ikke at man egentlig er trygg, men det er jo veldig upraktisk. Jeg er så pysete. 

De som gjør det har et sug etter adrenalin-kick. Du må trigge det i deg… antar det må bygges opp bit for bit, slik at man blir mer og mer vågal i jakten på adrenalinkicket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...