AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 Etter å ha født mitt tredje barn for 10 mnd siden, har jeg fått mer fett øverst på ryggen. Resten av kroppen er så og si tilbake der den var. Jeg er slank, men syns at dette fettet på ryggen er utrolig sjenerende, da jeg trives i trange klær. Jeg lurer på om det er mulig å få bort dette på noen måte? Jeg har ikke trent noe særlig etter fødsel (ikke så mye de siste årene, vel å merke) men har planer om å begynne jogge. Har ikke mye fett ellers på kroppen, men er det kondisjonstrening som er best for fettet på ryggen, eller er det bedre med spesielle styrkeøvelser for rygg? Noen som har erfaring med dette og som har sett forbedring? Anonymkode: 3cae5...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Del Skrevet 8. oktober 2023 Fettsuging Anonymkode: 6d46a...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Del Skrevet 10. oktober 2023 Det går ikke an å punktslanke. Hvis du er normal slank ville jeg fokusert på styrektrening. Det er det som skal til for å forme kroppen og vil gjøre at kroppen ser mer atletisk ut, og vil jo også hjelpe på fettforbrenning. Anonymkode: 4debd...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå