AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Mannen har en flott og tett mørkt hår. Jeg har lyst å spørre han om jeg kan få lov å bruke en kam og se om jeg finner flass på han. Kansje områder med tørr hodebunn der jeg kan få børstet bort flass som evt har bygget seg opp. Jeg liker også å se på flass klipp på tiktok og sånn der ting. Noen andre? Eller er jeg merkelig? Anonymkode: b16dc...bbc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Haha… Er ikke opphengt i flass, men ELSKER å pille på hud, sår og nupper i huden både på meg selv og andre. Rar greie 😂 Anonymkode: a3588...39d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Hater å se videoer av det, men jeg også er fan av å finne partier med tørr hodebunn på samboeren min 😅 Er noe som er så tilfredsstillende med å skrape det bort. Anonymkode: 34005...065 1
Forundret.. Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Huff, jeg ser for meg apekatter som sitter å piller og leter etter flass, lus osv jeg nå, sorry altså 😂 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 Er noe helt sykt tilfredsstillende ved å få fikse på sånne ting som flass, ujevnheter, hard hud osv🫣 Savner jobben på sykehjem😅 Anonymkode: eec55...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 Har dere sett på sånne klipp med asmr der man børster hår da? Jeg blir så utrolig rolig av det. 🙌🥴 Og ja det er jo sånn apekatter holder på når de skal bonde. Så det må jo være noe i det. Anonymkode: b16dc...bbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå