Gå til innhold

Erfaring med merket BRGN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett meg ut Bris regnponcho, synes den ser så fin ut på, men blir skeptisk når jeg ser det legges ut mange på finn og Tise hvor det står «kun brukt et par ganger» og «som ny». De koster jo litt, både ny og brukt. Jeg spurte noen på finn hvorfor de solgte sin når den omtrent ikke var brukt, men da «ghosta» de meg.

Så, er det verdt pengene eller er skepsisen begrunnet?

Anonymkode: 3489f...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min har en slik brg greie og bruker den hver gang det regner. Hun ser litt askepott eller noe ut i den, er det slik du mener? Hun er veldig fornøyd i allefall. 

Anonymkode: b17b8...1a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Søsteren min har en slik brg greie og bruker den hver gang det regner. Hun ser litt askepott eller noe ut i den, er det slik du mener? Hun er veldig fornøyd i allefall. 

Ja, jeg synes den ser fin og innsvinget ut, perfekt for meg som har null stilsans og vil ha noe jeg bare kan kaste på meg og se noenlunde fin ut 🤭

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett meg ut Bris regnponcho, synes den ser så fin ut på, men blir skeptisk når jeg ser det legges ut mange på finn og Tise hvor det står «kun brukt et par ganger» og «som ny». De koster jo litt, både ny og brukt. Jeg spurte noen på finn hvorfor de solgte sin når den omtrent ikke var brukt, men da «ghosta» de meg.

Så, er det verdt pengene eller er skepsisen begrunnet?

Kan være fordi de ikke kler den? Jeg syns den ser så fin ut, men den er SKIKKELIG stygg på meg. 😭 Prøvde heldigvis i butikk, så slapp å selge et bomkjøp. 

Skrevet
Albbas skrev (18 minutter siden):

Kan være fordi de ikke kler den? Jeg syns den ser så fin ut, men den er SKIKKELIG stygg på meg. 😭 Prøvde heldigvis i butikk, så slapp å selge et bomkjøp. 

Hvem tenker du kler den da? Jeg har timeglassfasong så leter alltid etter noe med innsving.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem tenker du kler den da? Jeg har timeglassfasong så leter alltid etter noe med innsving.

Kanskje de som selger på finn og tise ikke har det og ikke har lyst til å svare "ser stygg ut på" 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje de som selger på finn og tise ikke har det og ikke har lyst til å svare "ser stygg ut på" 

Ja, det er det jeg er redd for 😕 Jeg er ikke en sånn som alt kler, så om det ikke er fint på andre så er det heller ikke fint på meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er det jeg er redd for 😕 Jeg er ikke en sånn som alt kler, så om det ikke er fint på andre så er det heller ikke fint på meg.

Det er ikke sikkert da, du sier du har timeglass figur og hvis modellen er innsving så sitter den sikkert mye bedre på deg enn noen som feks har store bryster og rett midje (får fort telt look tenker jeg) feks 

Skrevet

"Halve" Bergen har den der, synes alle ser litt bombibjørn ut i den. Men er ikke det poenget?

Dersom man vil ha innsving som viser kvinnelige former,kjøper man en regnkåpe, ikke en regnponcho?

Synes forresten ponchoen til Norwegian rain er hakket mer kledelig enn BRGN sin, men det er kanskje bare meg. 

Anonymkode: 217f1...3c2

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Alle andre enn meg? 😆 Jeg har også veldig innsving i midjen, og kler klær med innsving, derfor jeg ble så skuffet. Men jeg har brede skuldre og brede hofter, så tror derfor den ble for mye sekk på meg og midjen druknet. 

Skrevet

Synes få kler den passformen der.

Anonymkode: 33c96...f17

Skrevet

Jeg har timeglassfigur, men prøvde to av jakkene deres og skuldrene mine ble gigantiske. Elsket derimot magnetlukkingen. 

Skrevet
Skrevet

Jeg har også timeglassfasong, og jeg forelsket meg i trenchcoaten som blir linket til her rett over meg. Prøvde den i butikk, og den var dessverre ikke fin på meg. Jeg trengte M oppe, men den ble veldig bumsete fra midjen og ned. Prøvde også ponchoen, og det var samme fenomen der. Ble rett og slett for mye materiale der. 

Prøvde deretter en annen modell (også fra BRGN) med belte i livet, men en annen passform ellers. Hadde ikke vurdert den i det hele tatt ut fra bildene, men den satt perfekt på meg. Er veldig fornøyd med kvaliteten, og elsker at den framstår som en vanlig jakke. Her jeg bor er det ikke uvanlig med alle årstider på samme dag. 

Her er det for øvrig ponchoen fra Blæst "alle" har. Jeg synes ponchoen fra BRGN er finere, men mitt råd er å prøve på før du kjøper. 

Anonymkode: 919e0...1e7

Skrevet

Takk for alle svar! De har ikke forhandler her jeg bor, så selv om jeg ønsker kjøpe brukt så virker det som jeg må kjøpe ny for å kunne benytte angreretten om den ikke passer.

Tar gjerne imot flere forslag til alternativer til regnjakker. Jeg er i tillegg veldig lav, så vanskelig å finne noe som sitter pent.

Skrevet

Oppdatering: Ramlet tilfeldigvis over verdens fineste regnjakke i dag, utrolig fint snitt og passet helt perfekt!

Av merket JohnnyLove, jeg er helt forelsket.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...