AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg vil ta inn balkongmøblene før frosten kommer, men kattene liker å slappe av på balkongen og ligge litt høyt. Så jeg tenkte å finne noe de kan ligge på som tåler den kalde vinteren i Norge. Og som ikke er for dyrt Noen tips? Anonymkode: 5f5c7...ecf
Svigermor Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Se om du finner noe på Finn. Mye der som gis bort. Et par barstoler f eks, eller en hylle som du kan legge tepper i.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Legg isopor under et teppe i bånn , da får katten kroppsvarmen sin tilbake. Jeg hadde kattehus med det inni og pusen likte det. Anonymkode: 509e9...2e4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Teppe er ikke så lurt ute, det blir fuktig og det er kaldt. Her er det generelt om hva som er lurt å bruke ute for å unngå slike ting. https://www.potesporihjertet.no/single-post/2018/12/14/hvordan-lage-billige-og-enkle-varmekasser-for-katter-i-kulda Anonymkode: 691b3...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå