MiniMjau Skrevet 8. oktober 2023 #1 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Hvis jeg kjøper premiumutgaven for 1 person av Microsoft Office (Microsoft 365 ), kan jeg da bruke det på flere enheter som er registrert i mitt navn? (feks på en android tlf, en pc og en cHromebook? Endret 8. oktober 2023 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Del Skrevet 8. oktober 2023 Tidligere kunne jeg bruke samme abonnement (vanlig, ikke premium) på opptil 5 enheter. Hvordan det er med premium er jeg usikker på. Anonymkode: cdf04...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 8. oktober 2023 #3 Del Skrevet 8. oktober 2023 MiniMjau skrev (14 timer siden): Hvis jeg kjøper premiumutgaven for 1 person av Microsoft Office (Microsoft 365 ), kan jeg da bruke det på flere enheter som er registrert i mitt navn? (feks på en android tlf, en pc og en cHromebook? Ja det kan du. Jeg har Microsoft 365 gjennom jobben, og det fungerer fint med private PCer og mobil når jeg logger inn med 365 brukeren jeg har på jobb så fungerer det som lisens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hvor mye koster en premium utgave? Anonymkode: 3baa4...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå