Gå til innhold

SM-sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som jeg har hatt sex med 20-30 ganger. Jeg kjente han fra før. Han lånte meg en roman som omhandler damer som liker å bli pisket på stumpen... I mange år var boka forbudt...

Jeg fikk mine tanker. Vi hadde aldri hatt sex sammen, men jeg lurte på hvorfor han lånte meg den når jeg spurte etter å låne en bok med humoristisk innhold... Jeg leverte ikke boka tilbake og visste ikke hva jeg skulle si for jeg fikk tanker om at han kanskje er litt sado...

Nå har vi hatt sex flere ganger og jeg lurer ennå på om sexen er sadistisk.? :sjenert: Da er jeg i tilfelle en M som liker å bli tatt hardt og oppleve smerte, for det gjør skikkelig vondt noen ganger... Han bruker selvsagt ikke p'kken for å skade meg, men han river meg i håret, slår meg på stumpen, klyper så hardt i brystvorta at det nesten kjennes som om noen skjærer den av med kniv og jeg hyler av smerte osv...

Og jeg har lyst på MER... :overrasket:

Har jeg oppdaget en side av meg som jeg ikke visste jeg hadde eller er det helt normalt å oppleve slik smerte at naboene tror du holder på å bli slått i hjel når du bare har sex?

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og jeg tipper boka heter "The Story of O" :ler:

BDSM er vel blandt de vanligste fantasiene både hos kvinner og menn. Hvis dere begger koser dere med sex'n dere har, hva er egentlig problemet ? ;)

Endret av Lestat
Skrevet

Du tar feil. Boka heter "Kvinnen på korset" av Mar.

Nå fikk jeg besøk av en eks, så jeg må logge av her (null sex, men skal prøve å sørge for at utlåneren av boka kommer og gir meg ris...)

Skrevet

Så lenge det ikke er ultravoldelig sm med pisk og harness og munn-gag osv så er det ikke til å forakte :)

Så lenge du/dere nyter det, hva er problemet? Ok jeg kan innrømme etter sex avogtil spør jeg han om han syns jeg er syk og ekkel og gal fordi jeg gjerne skriker "Mer" eller "hardere" hvis han smekker til meg, men da sier han bare at "hvorfor tror du jeg gjør det da?"

Da føler jeg meg ikke så ekkel lengre, for da er jo han like ille som denger laus på meg ;D

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det handler om sex, ikke tenk så mye på det - bare nyt det ;)

Skrevet

Det er ikke noe problem, (sexen) for jeg liker det samtidig som jeg er usikker... (når har jeg sendt han på kjøkkenet, utenfor senga er jeg sjefen...tror jeg...i alle fall siden han dumma seg ut tre fire ganger i går... - utenfor senga, men...

Han har godt av å lage mat. I går var han drita og kom innom her og da satt jeg og en av hans beste venna og snakket... Da ble han "sjalu"...

Samtidig er han forelsket i en riktig lekkerbisken (alle gutta er det) som jobber på den lokale puben. Og han ønsker barn. Det ønsker ikke jeg.

Nå er han mobbeoffer nr 1 av både meg og min venninne: rekkehus, volvo, osv...

Han er ikke typen til det. I sted sa han at det er fare for at han blir FOR glad i meg... kompliment?

Det er like stor fare for meg...jeg ville helst vært singel noen år til...

Bondage vet jeg at jeg ikke liker pga at jeg har blitt arrestert i så mange demonstrasjona opp gjennom åra...

Skrevet

Det høres absolutt ut som du vil ha det godt i et forhold der SM spiller en viktig rolle. Bondage er ingen nødvendig del av et SM-samspill, men er det ofte. På samme måte kan samspillet bygge på bondage og/eller psykisk dominans, uten at fysisk SM er en del av det.

Heldigvis er vi alle forskjellige. Nyt nyoppdagelsen, vær trygg, og vær åpen for å utforske alle sider ved deg sjøl og seksualiteten din, så kan jeg love deg et spennende sexliv i lang tid.

Noe i det siste innlegget ditt her sier meg forresten at du ikke bare har masochistiske anlegg, men at du samtidig har evnen til seksuell dominans (eller kanskje seksuell sadisme) i deg. Det kan bli en spennende kombinasjon.

Lykke til, husk at vi er vanligere enn vi tror!

Skrevet

Så lenge begge trives med dette....kos dere!

Skrevet

Har tre venninner som alle elsker slik lek. Vi treffes 3 - 4 ganger i året og har laaaang week-end sammen. Vi er to som elsker å bli ekstremt nedverdiget og to som er dominer, alle er ganske oppfinnsomme og nytende. neste møt er midt i februar.

Skrevet

Vi risikerer at denne tråden snart blir flyttet til forumet for Kultur-& av moderator... siden det ble så mye snakk om bøker. Mar var forresten også en kvinne...

Nå kan jeg ikke ha sex på minst par dager hvis jeg klarer... Jeg er kjempesår og vet ikke hvor smart det er å utforske SM mer... man blir jo f.. avhengig av det!

*Hvorfor fortalte ingen dette i starten av denne tråden?*

Var det fordi det allerede var for sent med noen advarsel???

Skrevet (endret)
Vi risikerer at denne tråden snart blir flyttet til forumet for Kultur-& av moderator... siden det ble så mye snakk om bøker

:ler: Jeg deler tråden for her var det flere interessante diskusjoner.

Litteratur om SM-sex

Hva er BDSM?

Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet
man blir jo f.. avhengig av det!

You don't say... ;)

Skrevet

Ja man blir helt avhengig av det når en først liker det. Spes. hvis en leker med bare jenter som er like hekta som en selv.

Skrevet
Ja man blir helt avhengig av det når en først liker det. Spes. hvis en leker med bare jenter som er like hekta som en selv.

Det viktigste er at man føler seg trygg på partneren, at man respekterer partneren og at man har tillit til h*n, og ikke minst at dette er gjensidig.

Skrevet

Ja Superlammet en må jo være helt trygge på hverandre både når en leker og så lenge det en gjør ikke er helt stuerent så en smule diskresjon kanskje. Forøvrig så vil det jo alltid være den underdanige som må styre det hele, ellers blir det jo ikke så deilig som vi liker å ha det, ikke sant ? En kan jo underkaste seg på så utrolig mange måter uten at smerte er involvert.

Skrevet
Forøvrig så vil det jo alltid være den underdanige som må styre det hele, ellers blir det jo ikke så deilig som vi liker å ha det, ikke sant ?

Hehe... der er det nok en del dominante som ikke vil være enige. De vil i alle fall ikke innrømme at det ikke er de som har styringa. :ler:

-Men vetorett, det har vi.

Skrevet

Fint at vi i alle fall er enige da Tispa. så får de andre mene hva de vil. Det har kanskje noe med Girl-power å gjøre, hvem vet.

Skrevet

Tjaa, en sub bestemmer ofte rammene, og har kontroll på hvor grensene skal gå. De fleste bruker stopp-ord o.l. for å kunne stoppe lek, men dette ordet kan da også en Dom bruke. Tenk litt på det.. ;)

Og har en sub all makt i et D/s forhold som involverer sterke følelser, respekt og tillit? Jeg har et svar som består av kun et ord: Gjensidighet.

Skrevet

Det handler strengt tatt ikke om makt i det hele tatt. Samspill er ordet. Et samspill basert på gjensidig tillit, forståelse og nytelse. Uten sin sub er en dominant fint lite, uten sin Dom er også suben lite verdt. (I BDSM-sammenheng, altså. Hver for seg er de naturligvis høyst selvstendige vesener.)

Skrevet
Det handler strengt tatt ikke om makt i det hele tatt. Samspill er ordet. Et samspill basert på gjensidig tillit, forståelse og nytelse. Uten sin sub er en dominant fint lite, uten sin Dom er også suben lite verdt. (I BDSM-sammenheng, altså. Hver for seg er de naturligvis høyst selvstendige vesener.)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...