AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Hva skal man gjøre hvis man ser et dødt ekorn ved veikanten? Gikk tur i morges og så et🥹😕😕Idiot den som kjørte på den lille stakkaren, her er det lav fartsgrense så ser ikke annen mulighet enn at idioten kjørte fort. Anonymkode: c99aa...431 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Er ikke så mye man kan gjøre. Anonymkode: 9f05a...f76 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Trenger dessverre ikke kjøre fort for at det skal skje! Har vært vitne til at et ekorn sprang ut i veien like foran bakhjulet på bilen, og sjåføren hadde ingen sjanse til å stoppe😔 Anonymkode: c8695...51a 3
blui89 Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har kjørt over ekorn mange ganger. De ser seg jo ikke for, idiotene. Jeg gjør vel ingenting med det. Hva tenkte du, minnestund eller begravelse? 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal man gjøre hvis man ser et dødt ekorn ved veikanten? Gikk tur i morges og så et🥹😕😕Idiot den som kjørte på den lille stakkaren, her er det lav fartsgrense så ser ikke annen mulighet enn at idioten kjørte fort. Anonymkode: c99aa...431 Du kan jo spise det til lunsj - men lukt på det først og pass på at kjøttet ikke har blitt dårlig. Eventuelt kan du sparke det inn i skogen, begrave det eller whatever. Og nei, det er ikke slik at det IKKE er noen annen mulighet enn at det har blitt kjørt i høy hastighet. Selv saktegående kjøretøy kan ta livet av dyr og mennesker. Anonymkode: 74dea...f51 1
Gjest :-D Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) . Endret 9. oktober 2023 av :-D
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 Ikke noe. Naturen tar seg av restene. Her har katten tatt to ekorn i år, jeg kasta de ut i skogen. Det er mange dyr som nyter godt av skrotten. Anonymkode: 3b97e...230 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 Er du rørt eller lei deg? Anbefaler deg å revurdere emoji-bruken din😅 Ellers, man trenger ikke ha rare farten, et ekorn tåler jo ikke vekta av en bil uavhengig av fart😄 Anonymkode: 4b5ad...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo spise det til lunsj - men lukt på det først og pass på at kjøttet ikke har blitt dårlig. Eventuelt kan du sparke det inn i skogen, begrave det eller whatever. Og nei, det er ikke slik at det IKKE er noen annen mulighet enn at det har blitt kjørt i høy hastighet. Selv saktegående kjøretøy kan ta livet av dyr og mennesker. Anonymkode: 74dea...f51 Du er bare kvalm, rett og slett! Idiot!😡 Anonymkode: c99aa...431 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #10 Skrevet 8. oktober 2023 Dumt av meg å skrive noe i det hele tatt her inne, så slemme og ekle dere er. Ikke rart jeg blir mer lei meg for dyr enn mennesker. Dere er usympatiske, æsj! Anonymkode: c99aa...431 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #11 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er du rørt eller lei deg? Anbefaler deg å revurdere emoji-bruken din😅 Ellers, man trenger ikke ha rare farten, et ekorn tåler jo ikke vekta av en bil uavhengig av fart😄 Anonymkode: 4b5ad...ef2 Å? Hva har du med det? Bør vurdere det sjøl, kanskje? *blunk* Anonymkode: c99aa...431
Entern Skrevet 8. oktober 2023 #12 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva skal man gjøre hvis man ser et dødt ekorn ved veikanten? Gikk tur i morges og så et🥹😕😕Idiot den som kjørte på den lille stakkaren, her er det lav fartsgrense så ser ikke annen mulighet enn at idioten kjørte fort. Anonymkode: c99aa...431 Er nok bare å la det ligge, kommer fugler og dyr og spiser det opp. Enig i at det er veldig trist, også veldig glad i ekorn 🐿️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #13 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å? Hva har du med det? Bør vurdere det sjøl, kanskje? *blunk* Anonymkode: c99aa...431 Var bare et tips😉 Denne: 🥹 er rørt, ikke lei seg... Anonymkode: 4b5ad...ef2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #14 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg kjørte over ett ekorn med motorsykkel i mørke en gang 😱 Anonymkode: 2f570...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå