Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man gjøre hvis man ser et dødt ekorn ved veikanten? Gikk tur i morges og så et🥹😕😕Idiot den som kjørte på den lille stakkaren, her er det lav fartsgrense så ser ikke annen mulighet enn at idioten kjørte fort.

Anonymkode: c99aa...431

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så mye man kan gjøre. 

Anonymkode: 9f05a...f76

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Trenger dessverre ikke kjøre fort for at det skal skje! Har vært vitne til at et ekorn sprang ut i veien like foran bakhjulet på bilen, og sjåføren hadde ingen sjanse til å stoppe😔

Anonymkode: c8695...51a

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjørt over ekorn mange ganger. De ser seg jo ikke for, idiotene. Jeg gjør vel ingenting med det.

Hva tenkte du, minnestund eller begravelse?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva skal man gjøre hvis man ser et dødt ekorn ved veikanten? Gikk tur i morges og så et🥹😕😕Idiot den som kjørte på den lille stakkaren, her er det lav fartsgrense så ser ikke annen mulighet enn at idioten kjørte fort.

Du kan jo spise det til lunsj - men lukt på det først og pass på at kjøttet ikke har blitt dårlig.
Eventuelt kan du sparke det inn i skogen, begrave det eller whatever.

Og nei, det er ikke slik at det IKKE er noen annen mulighet enn at det har blitt kjørt i høy hastighet. Selv saktegående kjøretøy kan ta livet av dyr og mennesker.

Anonymkode: 74dea...f51

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe. Naturen tar seg av restene.

Her har katten tatt to ekorn i år, jeg kasta de ut i skogen. Det er mange dyr som nyter godt av skrotten.

Anonymkode: 3b97e...230

• Liker 1
Skrevet

Er du rørt eller lei deg? Anbefaler deg å revurdere emoji-bruken din😅 Ellers, man trenger ikke ha rare farten, et ekorn tåler jo ikke vekta av en bil uavhengig av fart😄

Anonymkode: 4b5ad...ef2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan jo spise det til lunsj - men lukt på det først og pass på at kjøttet ikke har blitt dårlig.
Eventuelt kan du sparke det inn i skogen, begrave det eller whatever.

Og nei, det er ikke slik at det IKKE er noen annen mulighet enn at det har blitt kjørt i høy hastighet. Selv saktegående kjøretøy kan ta livet av dyr og mennesker.

Anonymkode: 74dea...f51

Du er bare kvalm, rett og slett! Idiot!😡

• Hjerte 1
Skrevet

Dumt av meg å skrive noe i det hele tatt her inne, så slemme og ekle dere er. Ikke rart jeg blir mer lei meg for dyr enn mennesker. Dere er usympatiske, æsj!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er du rørt eller lei deg? Anbefaler deg å revurdere emoji-bruken din😅 Ellers, man trenger ikke ha rare farten, et ekorn tåler jo ikke vekta av en bil uavhengig av fart😄

Å? Hva har du med det? Bør vurdere det sjøl, kanskje? *blunk*

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er nok bare å la det ligge, kommer fugler og dyr og spiser det opp.

Enig i at det er veldig trist, også veldig glad i ekorn 🐿️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Å? Hva har du med det? Bør vurdere det sjøl, kanskje? *blunk*

Var bare et tips😉 Denne: 🥹 er rørt, ikke lei seg... 

Skrevet

Jeg kjørte over ett ekorn med motorsykkel i mørke en gang 😱

Anonymkode: 2f570...912

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...