Gå til innhold

Duftpinner som lukter friskt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om noen duftpinner som lukter friskt som jeg kan ha på badet? Nå har jeg luktet på så mange i forskjellige butikker og finner ingen som jeg ikke synes er tunge og søtlige...

Anonymkode: ace1b...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes serien Skandinavisk lukter ganske friskt og godt, i hvert fall noen av duftene derfra.

Anonymkode: f084e...cf4

• Liker 1
Skrevet

Elsker duftvoks og olje fea Candle With a Kick. Harstadbutikk med nettbutikk. Men om du liker dem er jo vanskelig å si. De har i hvert fall et stort utvalg av dufter. De har også sånne duftkorn som du putter i en liten pose og henger opp. Men jeg syns det blir lite duft av dem. Muligens fordi vi har ventilasjonsanlegg i huset, som bytter ut luften hele tiden.

Anonymkode: 6f3f7...356

• Liker 1
Skrevet

Romduft sweet chai fra princess. Det lukter ikke chai i det hele tatt så forstår ikke hvorfor det heter det. Jeg valgte denne til badet fordi den var fresh og ren i lukta. Ikke noe krydrete eller søt. Lukter bare ren bomull. Lukter mye som er viktig for meg på badet men samtidig ikke tung og overvelmende. Jeg kan stappe nesa helt borti uten at det blir for mye. Lukter ikke kjemisk.

Anonymkode: b7c1c...f64

• Liker 2
Skrevet

Du kunne vel delt litt med mannen din da?!🤣

Anonymkode: b7c1c...f64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...