AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Var kidnapperen pedofil eller ikke? Anonymkode: 5dcb9...574
Sissy33 Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var kidnapperen pedofil eller ikke? Anonymkode: 5dcb9...574 Spoiler Nei. Men faren til Kandis trodde åpenbart det.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg vil si det er en åpen slutt. Den hinter i retning av at han var det, men det er jo ting som tyder andre veien også. Anonymkode: 19383...68a
blui89 Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Sissy33 skrev (1 time siden): Skjul innhold Nei. Men faren til Kandis trodde åpenbart det. Ja selvfølgelig var han pedofil. Hvorfor ellers skulle han gidde å ta i mot Kandis som betaling? Han fikk henne til å gå rundt i kun truse også, mot slutten.
Sissy33 Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 blui89 skrev (6 timer siden): Ja selvfølgelig var han pedofil. Hvorfor ellers skulle han gidde å ta i mot Kandis som betaling? Han fikk henne til å gå rundt i kun truse også, mot slutten. Spoiler Jeg tolket det mer som han ville straffe faren, fordi faren åpenbart trodde han var pedofil. Nå husker jeg kanskje feil, men kom det ikke fram at dommen hans var feil/han var uskyldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå