Gå til innhold

Skal ha sex med kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff min kjæreste for ca 4 mnd siden. Vi har vært veldig mye sammen, og vi har overnattet ofte hos hverandre. Men vi har ikke hatt sex sammen. Begge er glad i mye kos, nærhet, massasje, og nyter det.

Vi ble enige om å vente og se om vi virkelig vil bli kjærester. Men hovedgrunnen er fordi jeg har gått gjennom en operasjon som jeg nå er helt frisk av og helt klar for sex. Hadde det ikke vært for det, så tror jeg neppe vi hadde klart å vente så lenge. Det vet vi nå. Vi er begge kåte på hverandre og har stor lyst.

Nå er han bortreist med jobben og kommer hjem om 3 dager. Jeg var egentlig klar før han reiste, men bestemte oss for å vente til han kommer hjem igjen etter reisen. Det mente legen og var det aller beste.

Kjenner på meg at det er en slags forventning til det, og at det kan føles litt som en presset situasjon. Både gleder meg og gruer meg.

Men det ordner seg vel av seg selv?

Anonymkode: 2c3f7...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Traff min kjæreste for ca 4 mnd siden. Vi har vært veldig mye sammen, og vi har overnattet ofte hos hverandre. Men vi har ikke hatt sex sammen. Begge er glad i mye kos, nærhet, massasje, og nyter det.

Vi ble enige om å vente og se om vi virkelig vil bli kjærester. Men hovedgrunnen er fordi jeg har gått gjennom en operasjon som jeg nå er helt frisk av og helt klar for sex. Hadde det ikke vært for det, så tror jeg neppe vi hadde klart å vente så lenge. Det vet vi nå. Vi er begge kåte på hverandre og har stor lyst.

Nå er han bortreist med jobben og kommer hjem om 3 dager. Jeg var egentlig klar før han reiste, men bestemte oss for å vente til han kommer hjem igjen etter reisen. Det mente legen og var det aller beste.

Kjenner på meg at det er en slags forventning til det, og at det kan føles litt som en presset situasjon. Både gleder meg og gruer meg.

Men det ordner seg vel av seg selv?

Hvor gammel er dere?

Anonymkode: f6c78...aa2

Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er dere?

Etter innlegget å dømme. Hun er 17. Han er 18 (eller noe sån) 

😂

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å være litt spent. Men fortsett å fokusere på kosen og nærheten også når dere har sex. (Vær tydelig hvis dere tråkker over noen grenser.)

Ta gjerne små steg og fokuser på nytelsen fremfor å prestere.

Det kan jo tenkes at det ikke blir sånn supert første gang, men gjør det noe? Hvis dere vil satse på hverandre, blir det jo flere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er dere?

Lurer på hvorfor du lurer på det?

Vi er i 30 årene.

Fant80 skrev (58 minutter siden):

Etter innlegget å dømme. Hun er 17. Han er 18 (eller noe sån) 

😂

Hvorfor tenker du det? Og hvorfor er det morsomt?

Fioljenta skrev (50 minutter siden):

Det er lov å være litt spent. Men fortsett å fokusere på kosen og nærheten også når dere har sex. (Vær tydelig hvis dere tråkker over noen grenser.)

Ta gjerne små steg og fokuser på nytelsen fremfor å prestere.

Det kan jo tenkes at det ikke blir sånn supert første gang, men gjør det noe? Hvis dere vil satse på hverandre, blir det jo flere. 

Ja, det blir spennende. 

Ja, vi har så mye fint sammen, så tror nok at dette også blir fint, om ikke første gangen ikke klaffer helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...