AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg har verdens beste kjæreste og vi har et godt sexliv. Jeg ønsker likevel noe mer. Jeg liker røff sex. Har lyst til å prøve litt forskjellig og teste grenser, men tørr ikke ta det opp med kjæresten. Er redd for at han vil oppleve meg som billig og horete. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 69b3e...882 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Ikke spør bare gå forsiktig frem under akten. Anonymkode: c9c98...f6e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke spør bare gå forsiktig frem under akten. Anonymkode: c9c98...f6e Ja, det kan du. og så kan du jo spørre om han har noen sex fantasier, og så spør han sikkert deg. Anonymkode: 8e673...a88
StrangeDoll Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 «Jeg syns vi har et godt sexliv, men kunne tenke meg å eksperimentere litt. For eksempel med litt røff sex, hva tenker du om det?» 1
SlemUlv Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Hvorfor tror du ha vil se på deg som billig og horete, for å ville prøve dette med ham? 🤔 Og bedre måten er rett og slett å sette seg ned, med klær på, å snakke åpent og ærlig om hva man fantaserer om. Og seff være åpen for at dette kanskje ikke er noe den andre ønsker. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har verdens beste kjæreste og vi har et godt sexliv. Jeg ønsker likevel noe mer. Jeg liker røff sex. Har lyst til å prøve litt forskjellig og teste grenser, men tørr ikke ta det opp med kjæresten. Er redd for at han vil oppleve meg som billig og horete. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 69b3e...882 Menn bør slutte å imøtekomme slike ønsker så lenge det ikke er skriftlig. Anonymkode: 2f775...018
Gjest :-D Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 Vær ærlig om det. Du har lyst å eksperimentere mer og du tenner på røff sex. Han er kjæresten din. Hvorfor skulle han se på deg som billig og horete? Røff sex er helt normalt at både kvinner og menn liker. Slapp helt av, vær ærlig og stol på kjæresten din.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 Det er enklere for han å bli med om du er den som setter tydelige grenser. Røff sex er ikke noe jeg har en indre lyst til men gjør det gjerne for partner, om partner definerer tydelige grenser på hva som er ønsket å ikke er det mye lettere å slå seg løs innenfor nevnte grenser, man slipper på et vis å være nervøs for hva som er greit å ikke, eller selv snuble seg fram til aktiviteter Anonymkode: cb0e9...667
Master1 Skrevet 9. oktober 2023 #9 Skrevet 9. oktober 2023 Hva med å rett å slett ta en prat med han. Det er da bare lek og sex mellom to mennesker. Kan da umulig være så vanskelig. M@ster
Blåjojo Skrevet 9. oktober 2023 #10 Skrevet 9. oktober 2023 En grei start er nok å sette seg ned å prate litt om det. Spør om han er fornøyd med sexlivet, om det er noe han kunne tenke seg, osv.. Da vil det være helt naturlig at du tar opp at du ønsker litt røffere sex. Du kan også be han ta deg hardere når dere først har sex, men da blir det mer knotete og vanskelig å skjønne nøyaktig hva du mener. Få menn vil tenke du er horete om du formidler et ønske. De fleste ser bare positivt på det, og etterkommer gjerne ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå