AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Vi har hatt jevnlig sex i lang tid. Hatt god kjemi og hatt det kjekt sammen synes jeg, men sist gang hen skulle komme til meg var hen skikkelig full og nedlatende. Endte med at jeg sendte hen hjem og det ble så klart ikke sex. Jeg skrev en meld til hen dagen etter. Fikk ikke svar og ingen beklagelse. Ikke hatt kontakt siden og tenker jeg er ferdig med hen for godt. Overreagerer jeg? Anonymkode: 67523...b2e
Fremmed fugl Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Nei, du overreagerer ikke. Som jeg skjønner det har dere hatt en type overfladisk transaksjonsreaksjon. Som du ikke har noen forpliktelser i, så hvis du følte dette var utenfor det du ønsker så har du reagert riktig. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 StrangeDoll skrev (5 timer siden): Hvordan var personen nedlatende? Med en kommentar. Anonymkode: 67523...b2e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Synes det er helt innafor jeg. Vi finner oss i for mye dritt. Anonymkode: 9e3fd...f15 1
Majer Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 Han objektiviserer deg nok om du har sex med han utenfor forhold. Han er vel opptatt av å tømme seg til han møter den rette. Jeg ville ikke blitt brukt på den måten. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Synes det er helt innafor jeg. Vi finner oss i for mye dritt. Anonymkode: 9e3fd...f15 Godt å høre. Vi gjør det. Anonymkode: 67523...b2e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 Majer skrev (36 minutter siden): Han objektiviserer deg nok om du har sex med han utenfor forhold. Han er vel opptatt av å tømme seg til han møter den rette. Jeg ville ikke blitt brukt på den måten. Redd du har rett. Sitter igjen med den tanken her. Ingen respekt for meg. Anonymkode: 67523...b2e
SlemUlv Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 Nei, du overreagerer ikke. Om noen oppfører seg på en måte som ikke er avtalt, er det helt på sin plass med en unnskyldning. Fyll er ikke en unnskyldning. 2
Blåjojo Skrevet 8. oktober 2023 #10 Skrevet 8. oktober 2023 Nei, du overreagerer ikke. Du har lov til å sette dine grenser for hva du synes er akseptabel oppførsel av en sexpartner. Jeg hadde gjort akkurat det samme. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #11 Skrevet 8. oktober 2023 Ja, heldigvis bestemmer man selv hva man vil finne seg i. Å komme møkk full og nedlatende på natt gir ikke interesse for sex. Og i tillegg ikke svare på meld da er det i hvertfall slutt på dette. Jeg har vært dum. Trodde jeg betydde noe. Anonymkode: 67523...b2e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #12 Skrevet 8. oktober 2023 Håper vedkommende aldri finner en ny sexpartner. Anonymkode: 67523...b2e
feliek54 Skrevet 8. oktober 2023 #13 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har hatt jevnlig sex i lang tid. Hatt god kjemi og hatt det kjekt sammen synes jeg, men sist gang hen skulle komme til meg var hen skikkelig full og nedlatende. Endte med at jeg sendte hen hjem og det ble så klart ikke sex. Jeg skrev en meld til hen dagen etter. Fikk ikke svar og ingen beklagelse. Ikke hatt kontakt siden og tenker jeg er ferdig med hen for godt. Overreagerer jeg? Anonymkode: 67523...b2e Jeg vet ikke hva du skrev men at du sendte han vekk er jeg helt enig med deg i. Om du har mye følelser for han så kan du vurdere å ta kontakt, men han bør be om unnskyld uoppfordret.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #14 Skrevet 8. oktober 2023 feliek54 skrev (44 minutter siden): Jeg vet ikke hva du skrev men at du sendte han vekk er jeg helt enig med deg i. Om du har mye følelser for han så kan du vurdere å ta kontakt, men han bør be om unnskyld uoppfordret. Jeg skrev hva jeg synes om oppførselen. Den ble bare åpnet og ikke svart på. Ingen unnskyldning der i fra. Så hn beklager det helt sikkert ikke. Heller fornærmet for at det ikke ble sex og ble sendt på dør. Anonymkode: 67523...b2e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #15 Skrevet 8. oktober 2023 Tror dere det er en sjanse for at kommet til å beklage? Anonymkode: 67523...b2e
Myrmica Skrevet 9. oktober 2023 #16 Skrevet 9. oktober 2023 Full kunne jeg funnet meg i, men vedkommende hadde nok blitt sendt høflig hjem igjen med beskjed om å prøve en annen gang. Nedlatende kommentarer hadde jeg ikke funnet meg i under noen omstendighet, full eller ei. Takk og farvel, de får finne seg en annen partner, da hadde jeg mista interessen tvert. 2
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2023 #17 Skrevet 9. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 4.17): Vi har hatt jevnlig sex i lang tid. Hatt god kjemi og hatt det kjekt sammen synes jeg, men sist gang hen skulle komme til meg var hen skikkelig full og nedlatende. Endte med at jeg sendte hen hjem og det ble så klart ikke sex. Jeg skrev en meld til hen dagen etter. Fikk ikke svar og ingen beklagelse. Ikke hatt kontakt siden og tenker jeg er ferdig med hen for godt. Overreagerer jeg? Anonymkode: 67523...b2e Klin umulig å kommentere dette.. da kvinner og menn er så ulike på hvordan de er, og tenker. Kvinner overreagerer og overtenker, det gjør ikke menn.. Kvinner kan være mere sårbare for behandling, enn menn. Menn kan ghooste en kvinne uten å gi forklaring, for de tror null kontakt er slutt. Kvinner vil gjerne ha ei forklaring på dette, noe som jeg er enig i. Så det er bestandig to forskjellige svar når "Hen" blir nevnt.. Men hvorfor være så anonym på kjønnet, når du bare er tekst på internett? Det er jo klin umulig å finne ut hvem du er.. innholdet er også svært anonymt☺️ Endret 9. oktober 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #18 Skrevet 9. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (49 minutter siden): Klin umulig å kommentere dette.. da kvinner og menn er så ulike på hvordan de er, og tenker. Kvinner overreagerer og overtenker, det gjør ikke menn.. Kvinner kan være mere sårbare for behandling, enn menn. Menn kan ghooste en kvinne uten å gi forklaring, for de tror null kontakt er slutt. Kvinner vil gjerne ha ei forklaring på dette, noe som jeg er enig i. Så det er bestandig to forskjellige svar når "Hen" blir nevnt.. Men hvorfor være så anonym på kjønnet, når du bare er tekst på internett? Det er jo klin umulig å finne ut hvem du er.. innholdet er også svært anonymt☺️ Takk for svaret ditt. Jeg er dame og han mann. Vet ikke hvorfor det ble hen vil være anonym. Ser hva jeg skriver og er både sint og skuffet og lei meg. Dette har gått inn på meg. Og tenkt masse på det og at meld bare ble åpnet og ikke svart på ble ting enda være. Og konkludere med at jeg var bare sex for han med null respekt viste han gått når han kom sånn. Synes du jeg reagerer for sterkt? Anonymkode: 67523...b2e
feliek54 Skrevet 9. oktober 2023 #19 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 18.52): Jeg skrev hva jeg synes om oppførselen. Den ble bare åpnet og ikke svart på. Ingen unnskyldning der i fra. Så hn beklager det helt sikkert ikke. Heller fornærmet for at det ikke ble sex og ble sendt på dør. Anonymkode: 67523...b2e da gjorde du nok rett. jeg håper du finner en ny som forstår deg og vil gi deg mye kjærlighet, viser han elsker deg og gir deg mye nytelse 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #20 Skrevet 9. oktober 2023 feliek54 skrev (2 timer siden): da gjorde du nok rett. jeg håper du finner en ny som forstår deg og vil gi deg mye kjærlighet, viser han elsker deg og gir deg mye nytelse Takk. Så fint sagt. Men hvorfor er jeg så lei meg da? Håper du har rett. Anonymkode: 67523...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå