AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Fikk Mail fra ex svigermor i dag hvor hun kalte meg en slem person som hun ønsket hun aldri hadde møtt, videre mente hun jeg satte sønnen hennes i en umulig situasjon med vilje og hun tvilte på at sønnen egentlig var far til mine barn. Hennes sønn venter på rettssak for han er siktet for vold mot meg og barna. Hun mener jeg satt sønnen i en vanskelig situasjon for han nektet å betale for barna så jeg søkte nav om å kreve barnebidrag, når jeg fikk innvilger bidrag var han skyldig meg 89500kr. på grunn av den meldingen fant jeg til slutt ut at jeg måtte blokkere henne fra fb og sms, det satt langt inne, hun er trossalt bestemor til barna, og ønsker jo at hun skal se barnebarna og få hverdag glimt, på den andre siden har hun aldri tatt kontakt med barna når jeg forlot ex, jeg har sendt melding og tilbudt di husrom om di ønsker å besøke barnebarna, har tilbudt meg å følge di til Bergen fra Finnmark om de vil møte barnebarna men får aldri svar, samtidig som hun ofte har sagt at jeg fremmedgjør besteforeldrene. Føler meg dårlig som har fjernet hele familien fra sosiale medier, men det påvirker meg veldig å få slemme meldinger. Bør jeg kanskje oppheve blokkeringen? Jeg har 100% foreldreansvar Anonymkode: 124d6...3d2 2
Ginny Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Bra for deg! Hun er tydeligvis ikke noe å samle på. Omgi deg med folk som gir deg og barna noe positivt heller 😊 De kan spille bestemorkortet så mye de bare vil, det er ikke alle bestemødre som burde ha kontakt med sine barnebarn.. 3
enkefru Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Du har all rett til å skåne og beskytte deg selv. Bare la blokken stå… ingen grunn til å utsette seg selv for trakassering og ubehageligheter. 1
Million Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Det skjer ikke noe magisk forvandling med mennesker det øyeblikket de blir bestemor til noen. De kan være like mye drittmenneske etter at de ble bestemor, som de var før. De forandrer seg sjelden. Ikke ha dårlig samvittighet fordi du utestenger personer som vil deg ille fra livet ditt. Mennesker man omgås skal gi deg god energi, ikke negativ. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg ville tatt vare på dokumentasjon som viser at du har forsøkt å få til samvær med farmor, i fall barna får servert en annen historie derfra når de blir større. Ville definitivt slettet fra Facebook! Anonymkode: 6c4a0...a61 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå