AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #1 Skrevet 8. oktober 2023 Hei:) Jeg er en mann på 29 år gammel, jeg vil bare lufte ut og si at sim står i mitt hjerte, jeg har aldri hatt kjæreste fra før, det betyr ikke at ingen jenter var interesser i meg, nei, men hvert enkelt av oss har sine egne omstendigheter, Det er syn at de jentene som viste meg interesse gjengjeldte ikke dem samme følelse, de sa ikke at de var interesserte i meg, men jeg har en vanskelig personlighet, når jeg føler at ei jente vil gå litt dypere i samtalen med meg og hun vil noe mer enn vanlige samtaler, så gjør jeg det veldig vanskelig for henne å snakke med meg, jeg gir henne ingen muligheter å nærme seg til meg, jeg ignorerer, jeg later meg at jeg ikke vet hva hun vil. Det er kanskje at det er galt eller rett. På andre side ble jeg avist ca fire ganger av de jentene jeg hadde lyst på dem, alke de fire jentene aviste meg bare fordi jeg ikke er opprinnelig norsk. Kanskje jeg ikke snakker norsk topp. Jeg har aldri hatt sex med noen jenter fra før, jeg går ikke på byen, har aldri drukket alkohol. Jeg synes alltid at kjærligheten er noe som må være evig. Jeg orker ikke å være sammen med ei jente en stund og deretter vil hun slå opp, jeg orker ikke sånn. Jeg vil ha noe permanent, hva er galten med det jeg sier. Jeg tror ikke at jeg kan gå fra ei jente til en annen. ☹️. Det finnes ikke bedre enn at man skal være sammen med et menneske man er glad i, jeg vil være sammen med ei jente som gjør meg glad hver gang jeg ser henne. Jeg kan ikke slå opp med ei jente bare fordi jeg så noen andre som er penere enn henne eller at jeg må ta pause fea kjærligheten( som min kompis sa til sin tidligere kjæreste). Jeg er veldig glad sånn , å være alene gjør meg ikke så trist, mye bedre enn å være sammen med noen jeg ikke liker. Jeg har alltid en tro at jeg vil møte en fin jente en dag😊 Anonymkode: ccd5f...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei:) Jeg er en mann på 29 år gammel, jeg vil bare lufte ut og si at sim står i mitt hjerte, jeg har aldri hatt kjæreste fra før, det betyr ikke at ingen jenter var interesser i meg, nei, men hvert enkelt av oss har sine egne omstendigheter, Det er syn at de jentene som viste meg interesse gjengjeldte ikke dem samme følelse, de sa ikke at de var interesserte i meg, men jeg har en vanskelig personlighet, når jeg føler at ei jente vil gå litt dypere i samtalen med meg og hun vil noe mer enn vanlige samtaler, så gjør jeg det veldig vanskelig for henne å snakke med meg, jeg gir henne ingen muligheter å nærme seg til meg, jeg ignorerer, jeg later meg at jeg ikke vet hva hun vil. Det er kanskje at det er galt eller rett. På andre side ble jeg avist ca fire ganger av de jentene jeg hadde lyst på dem, alke de fire jentene aviste meg bare fordi jeg ikke er opprinnelig norsk. Kanskje jeg ikke snakker norsk topp. Jeg har aldri hatt sex med noen jenter fra før, jeg går ikke på byen, har aldri drukket alkohol. Jeg synes alltid at kjærligheten er noe som må være evig. Jeg orker ikke å være sammen med ei jente en stund og deretter vil hun slå opp, jeg orker ikke sånn. Jeg vil ha noe permanent, hva er galten med det jeg sier. Jeg tror ikke at jeg kan gå fra ei jente til en annen. ☹️. Det finnes ikke bedre enn at man skal være sammen med et menneske man er glad i, jeg vil være sammen med ei jente som gjør meg glad hver gang jeg ser henne. Jeg kan ikke slå opp med ei jente bare fordi jeg så noen andre som er penere enn henne eller at jeg må ta pause fea kjærligheten( som min kompis sa til sin tidligere kjæreste). Jeg er veldig glad sånn , å være alene gjør meg ikke så trist, mye bedre enn å være sammen med noen jeg ikke liker. Jeg har alltid en tro at jeg vil møte en fin jente en dag😊 Anonymkode: ccd5f...fc4 Du er en av få som sier at du kun vil ha en jente og ikke flere, føler at de fleste gutter jeg har hatt kontakt med går fort lei av jenta og slår opp for så å gå til noen andre, derfor gidder jeg ikke å date heller, vil ha noe langvarig med kun en person, vil ikke slå opp heller, med mindre jeg faktisk må. Anonymkode: 18b33...2cd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Du finner deg helt sikkert kjæreste, men jeg vil råde deg til å ta det litt rolig og la ting komme naturlig, ikke legge ut om alle fremtidsplaner du har for dere, sånt må dere ta etter hvert. Ta det altså mer rolig. Og så må du jobbe med ikke å være avvisende eller ignorere når en dame liker deg. Går ut fra at det er fordi du blir usikker, men da må du prøve å slappe av og bare snakke om sånt som opptar dere der og da. Du kan skremme bort damer om du er for intens, og starter å snakke om at du vil ha et forhold som varer evig osv., for sånt må bare få utvikle seg. Noen ganger er det slik at man finner ut at man ikke passer sammen likevel, du kan ikke vite sånt etter kun å ha kjent et menneske kort tid. Anonymkode: 54166...c41
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Kjærlighet er stort, men du har også gjort det til en veldig mye større ting i tankene dine, enn det du vil være istand til å gå gjennom. La oss si at du er i et forhold, så tar det desverre slutt. Det kan bli fryktelig vondt, men det er også en smerte du kan komme deg gjennom ☺️ Mange før deg har kjempet seg gjennom kjærlighetssorg. Det går ikke an å planlegge livet, noen ganger går det bra, noen ganger går det dårlig. Det du føler idag, er heller ikek det du kommer til å føle om noen år, vi forandrer oss med tiden på godt og vondt. For alt du vet kan det hende du er den som ønsker å slå opp, om det ender med brudd. Ikke at jeg ønsker du skal gå gjennom det, men brudd er jo veldig vanlig, og frykten for det er også det som tyder på å holde deg igjen. Det er ikke sikkert du vil være glad vær gang du ser kjæresten din, den forventningen er stor å legge på en annen person. Kanskje vil du bli det, men vi har jo følelser som går opp å ned, ulike behov så uenigheter er vanskelig å skulle unngå. Du kommer nok til å møte en fin jente en dag ja ☺️ Stol på prosessen, stol på at du vil lære, og at med den kunnskapen vil du finne måter å møte det som kommer. Mange ting i livet er litt sånn kjedelig og nøytralt også. Men godt å ha noen, håper du finner det. Anonymkode: 8453d...ef0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du er en av få som sier at du kun vil ha en jente og ikke flere, føler at de fleste gutter jeg har hatt kontakt med går fort lei av jenta og slår opp for så å gå til noen andre, derfor gidder jeg ikke å date heller, vil ha noe langvarig med kun en person, vil ikke slå opp heller, med mindre jeg faktisk må. Anonymkode: 18b33...2cd Tusen takk. jeg kan gi deg et råd, du kan date hvem du vil, det er livet ditt, men ikke ligg med noen bare fordi fu har datet han to eller tre ganger, jeg er en gutt og vet hvordan gutter tenker, vi liker den jenta som sier nei til alle. Den jenta som er tilgjengelig for alle vi ikke liker henne. Anonymkode: ccd5f...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå