AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Er det normalt å bli så betatt av noen etter å ha kun chatta med dem i ca 1 måned og 15 dager. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han og det har nesten gått 8-9 måneder nå, jeg savner han så mye, han bare kutta kontakt med meg, vi har bare hengt sammen 1 gang, men siden vi nesten jobber ved siden av samme butikk pleide å se han ca 3 ganger i uka, men vi snakka aldri, nå har han slutta på den jobben så ser han sjeldent, men vi bor fortsatt i samme by, når jeg fikk høre at han slutta på den jobben gråt jeg så si hylgrinte, jeg vet det høres dramatisk ut og jeg vet ikke hvorfor jeg følte på den måten, gikk hjem og gråt, synes bare det er trist at jeg ikke kommer til å se han ofte selvom vi aldri snakka sammen når han jobba ved siden av der jeg jobber. Og de gangene jeg savner han begynner jeg bare å gråte, klarer ikke å komme meg over han, er dette en forelskelse ? Jeg tror det er mer enn det, vi hadde ikke engang date hvorfor klarer jeg ikke å komme meg over han, noen som vet ? Og hvordan i huleste har jeg fortsatt følelse for han isåfall når vi ikke har snakka på måneder. Anonymkode: b0a70...421 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Hvordan kan jeg isåfall slutte å like han, har hatt drømmer om han også, det gjør vondt at han har festet seg i hodet mitt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han vekk fra hodet mitt, tenker på han daglig. Anonymkode: b0a70...421
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Du er forelsket og går vel med et håp om at det kan ordne seg mellom dere. Det kan være greit at han ikke jobber i nærheten av deg lenger, for da vil det gå raskere å glemme ham. Nå er det såpass ferskt at du vil kjenne på disse følelsene en god stund, men så vil du oppdage at du tenker sjeldnere og sjeldnere på ham. Så møter du kanskje en annen, og da blir fullt fokus på han nye. Det er bare tiden som hjelper deg, ikke lag noe problem ut av at du har følelser for ham, det er helt normalt. Anonymkode: aadc4...7d2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 Hei! Dette har jeg kjent på et par ganger i mitt liv, så jeg tenkte jeg skulle svare deg. Ganske kjip situasjon som kan vare lenge. Det er vel dette som også kalles et "hekt". Sissel Gran har vel skrevet en bok om det, har ikke lest den men, men du kan finne en omtale for eksempel her: https://www.nrk.no/kultur/psykolog-advarer-mot-farlig-forelskelse-1.16060781 Min egen erfaring er at dette har skjedd med jenter jeg oppfatter som veldig tiltrekkende (på flere plan, ikke kun fysisk). Mao personer man kan tenke er "perfekte" for meg. Og samtidig altså veksler mellom kulde og varme. For eksempel veldig åpen/flørtende/intim i noen øyeblikk og deretter kald. For så plutselig å virke veldig på igjen, osv. Skal ikke så mange ganger til, om man treffer den rette. Med hun ene, vurderte jeg noen ganger å oppsøke henne, rett og slett for å få henne til å avvise/dumpe meg. Skjønte da at dette var en slags besettelse som jeg måtte komme meg ut av. Gjorde det aldri, så jeg aner ikke om det ville hjulpet. De to jentene jeg snakker om gikk ganske langt for å få min oppmerksomhet, men tror nok de har en smule "issues". Likevel svært oppegående og kule. Trenger ikke nødvendigvis være tilfelle for din fyr. Men du må nok bare kvitte deg med det lille håpet, det leder ingen vei, desverre. Anonymkode: 4bfcb...52e 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 Det er helt krise at du har chattet med noen i over en måned. Hva er poenget med dette? Man utveksler maks 10-12 setninger i chat før man avtaler et møte. Anonymkode: e39ee...13d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #6 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Dette har jeg kjent på et par ganger i mitt liv, så jeg tenkte jeg skulle svare deg. Ganske kjip situasjon som kan vare lenge. Det er vel dette som også kalles et "hekt". Sissel Gran har vel skrevet en bok om det, har ikke lest den men, men du kan finne en omtale for eksempel her: https://www.nrk.no/kultur/psykolog-advarer-mot-farlig-forelskelse-1.16060781 Min egen erfaring er at dette har skjedd med jenter jeg oppfatter som veldig tiltrekkende (på flere plan, ikke kun fysisk). Mao personer man kan tenke er "perfekte" for meg. Og samtidig altså veksler mellom kulde og varme. For eksempel veldig åpen/flørtende/intim i noen øyeblikk og deretter kald. For så plutselig å virke veldig på igjen, osv. Skal ikke så mange ganger til, om man treffer den rette. Med hun ene, vurderte jeg noen ganger å oppsøke henne, rett og slett for å få henne til å avvise/dumpe meg. Skjønte da at dette var en slags besettelse som jeg måtte komme meg ut av. Gjorde det aldri, så jeg aner ikke om det ville hjulpet. De to jentene jeg snakker om gikk ganske langt for å få min oppmerksomhet, men tror nok de har en smule "issues". Likevel svært oppegående og kule. Trenger ikke nødvendigvis være tilfelle for din fyr. Men du må nok bare kvitte deg med det lille håpet, det leder ingen vei, desverre. Anonymkode: 4bfcb...52e Mener du at jeg kanskje er bettat av han fordi han er kald og varm? Anonymkode: b0a70...421
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Skrevet 8. oktober 2023 Det må du nesten svare på selv selvfølgelig, men ja det er vel "teorien". Og det stemmer med min erfaring ihvertfall. Han har jo gjort noe for å tiltrekke deg, utover det vanlige. Anonymkode: 4bfcb...52e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det må du nesten svare på selv selvfølgelig, men ja det er vel "teorien". Og det stemmer med min erfaring ihvertfall. Han har jo gjort noe for å tiltrekke deg, utover det vanlige. Anonymkode: 4bfcb...52e Men hva er den tingen? Jeg klarer ikke å komme frem til et svar Anonymkode: b0a70...421
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #9 Skrevet 9. oktober 2023 Ok. Men hva er det som gjør at du liker akkurat han da? Men han har jo vært "varm" ved å chatte med deg i en og en halv måned, og så "kald" ved å kutte det ut. Og så vet jeg selvfølgelig ikke hvor dyp eller personlig denne samtalen jar vært? Anonymkode: 4bfcb...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå