Gå til innhold

Barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket tidspunkt og ukedag er det mest naturlig å ha barnebursdag for en 1 klassing? Han har ikke blitt invitert i noen andres bursdag enda, men skal invitere selv nå. Ønsker at flest mulig kommer.

Anonymkode: 5cdec...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lørdag eller søndag er best her hos oss. 

Merker foreldrene i foreldregruppene jeg er en del av ikke setter pris på bursdag i hverdagen. Blir mye styr rett etter jobb. 

• Liker 2
Skrevet

Ville tatt en helg, ukedager er det ofte mye treninger. 

Anonymkode: 93da3...b92

• Liker 2
Skrevet

Vi var også først ut med bursdag for 1.klassingen tidligere i høst.

Vi tok søndag ettermiddag. Da kan de som bruker helger på hytta o.l. få tid til å komme seg hjem. Hverdag var uaktuelt her, pga at alle barna har forskjellige fritidsaktiviteter. Lørdag er også en dårlig dag, midt i helga hvor mye annet skjer.

Vær tidlig ute med invitasjoner.

Anonymkode: cae10...3d7

• Liker 1
Skrevet

Her er det alltid lagt på en ukedag. Har aldri vært i barnebursdag på en helgedag. 

Litt ekstra styr og stress på en dag takler man, helgene er hellige ✌️

Anonymkode: ce713...fd3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her er det alltid lagt på en ukedag. Har aldri vært i barnebursdag på en helgedag. 

Litt ekstra styr og stress på en dag takler man, helgene er hellige ✌️

Anonymkode: ce713...fd3

Samme her. Hverdagsbursdager er best. Helgene er ofte fullt opp med kamper, familiebesøk, turer osv. 

Anonymkode: 15972...959

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker hverdager, fra kl 16-18 ish. Men gjerne rett etter skolen, så kan foreldre hente i 17 tiden. Men vi bor i gangavstand fra skolen, og jeg har mulighet til å flekse fra jobben for å få det til. 

Helger er hellige, så jeg synes det er kjipt å bryte opp i helger for å rekke hjem til bursdag. Eller at "hele" lørdag blir "ødelagt" fordi det er en bursdag midt på dagen. 

Skrevet

Det beste er vel bursdager hvor barna blir henta på sfo og vi kan hente hjemme hos de. Da rekker gjerne barna fritidsaktiviteter. Ellers er helg fint, men gjerne fra 11 syns jeg, da rekker man å gjøre noe etterpå. Er det fra 13-15 som det gjerne er, syns jeg dagen bare går til venting på morningen og etterspå blir det også kort tid. 

Anonymkode: ab7b1...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...