Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De anbefaler å kjøpe 5 plagg pr år. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er ikke sikkert jeg trenger 5 nye plagg hvert år. Kjøper jo etter behov liksom. Har vel ikke kjøpt noe nytt i år enda, har ikke noe behov for det heller. 

Anonymkode: 9e724...2d6

• Liker 1
Skrevet
Helene skrev (2 minutter siden):

De anbefaler å kjøpe 5 plagg pr år. Hva tenker dere?

Kjøpte 3pk med tsjorter i stad. Har altså 2 plagg å gå på?

• Liker 1
Skrevet

Det de sa på tv var at der var unntak for sokker og undertøy. Og de anbefalte å kjøpe brukt. Hva tenker dere?

Skrevet
Helene skrev (8 minutter siden):

Det de sa på tv var at der var unntak for sokker og undertøy. Og de anbefalte å kjøpe brukt. Hva tenker dere?

Ikke noe for meg

Anonymkode: 71add...259

Skrevet

Null problem 

Anonymkode: 9f18e...d64

Skrevet

Jeg prøver å tenke. Bærekraftig. Jeg har kjøpt flere enn 5 plagg i år. Kanskje 10. Et par kjøp på bruktbutikker. 2 ytterjakker, til forskjellige behov. 2 nye topper, en bukse. 

Jeg prøver ikke å gå foran som godt eksempel. Økonomien min stopper all unødvendighet. 

Ja, og et par sko. 

Og jeg gir bort alt jeg ikke bruker. Har gått ned i vekt siste året, så hadde mye jeg ikke kan bruke lengre. 

Skrevet

Det er ikke noe jeg ønsker for meg selv. Jeg kjøper klær både etter behov og etter ønske og liker godt å ha et variert klesskap med et godt utvalg av klær. Så slike konsepter om kjøpestopp, 5 plagg i året osv utgår for min del.

Anonymkode: 0ee14...f00

• Liker 2
Skrevet

Har alt kjøpt 7 kjoler og kommer nok til å kjøpe 2 til jul, for det gjør jeg hvert år.

Anonymkode: 519e2...120

Skrevet

Det hadde vært skikkelig kjedelig, men klart jeg hadde fått det til hvis jeg måtte. Prøver å kjøpe mindre enn tidligere, og har blitt flink til å velge bort fast fashion og klær i syntestiske materialer. Men kjøper fortsatt mer enn fem plagg i året. 

Anonymkode: 906ba...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...