Helene Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 De anbefaler å kjøpe 5 plagg pr år. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 At det er ikke sikkert jeg trenger 5 nye plagg hvert år. Kjøper jo etter behov liksom. Har vel ikke kjøpt noe nytt i år enda, har ikke noe behov for det heller. Anonymkode: 9e724...2d6 1
Gamer Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Helene skrev (2 minutter siden): De anbefaler å kjøpe 5 plagg pr år. Hva tenker dere? Kjøpte 3pk med tsjorter i stad. Har altså 2 plagg å gå på? 1
Helene Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2023 Det de sa på tv var at der var unntak for sokker og undertøy. Og de anbefalte å kjøpe brukt. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 Helene skrev (8 minutter siden): Det de sa på tv var at der var unntak for sokker og undertøy. Og de anbefalte å kjøpe brukt. Hva tenker dere? Ikke noe for meg Anonymkode: 71add...259
Helene Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg prøver å tenke. Bærekraftig. Jeg har kjøpt flere enn 5 plagg i år. Kanskje 10. Et par kjøp på bruktbutikker. 2 ytterjakker, til forskjellige behov. 2 nye topper, en bukse. Jeg prøver ikke å gå foran som godt eksempel. Økonomien min stopper all unødvendighet. Ja, og et par sko. Og jeg gir bort alt jeg ikke bruker. Har gått ned i vekt siste året, så hadde mye jeg ikke kan bruke lengre.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #8 Skrevet 7. oktober 2023 Det er ikke noe jeg ønsker for meg selv. Jeg kjøper klær både etter behov og etter ønske og liker godt å ha et variert klesskap med et godt utvalg av klær. Så slike konsepter om kjøpestopp, 5 plagg i året osv utgår for min del. Anonymkode: 0ee14...f00 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #9 Skrevet 8. oktober 2023 Har alt kjøpt 7 kjoler og kommer nok til å kjøpe 2 til jul, for det gjør jeg hvert år. Anonymkode: 519e2...120
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #10 Skrevet 8. oktober 2023 Det hadde vært skikkelig kjedelig, men klart jeg hadde fått det til hvis jeg måtte. Prøver å kjøpe mindre enn tidligere, og har blitt flink til å velge bort fast fashion og klær i syntestiske materialer. Men kjøper fortsatt mer enn fem plagg i året. Anonymkode: 906ba...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå