AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #121 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg har ei venninne som på død og liv har behov for å fortelle slikt. Hun har nevnt det til meg at hun vil sende anonyme brev osv.. Jeg forstår ikke at hun gidder en engang å spekulere om den og den er utro. Ikke fint at mannen din går bak ryggen din, men jeg tror ikke på alle rykter. Så jeg får av og til høre litt slike rykter, men det stopper her ved meg fordi jeg gidder ikke å spre noe slikt videre. Har ingen glede av det og ikke sikkert det er sant engang Det som skjer i mellom dere to forblir mellom dere to. Dette har jeg nevnt flere ganger til henne at vi ikke må blande oss i andres forhold. Håper mannen din forteller deg sannheten da 💕 Anonymkode: 5ffcc...970 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #122 Skrevet 10. oktober 2023 Vet om kvinner som har sendt slikt bare for å ødelegge forhold, så ville aldri stolt blindt på slikt Anonymkode: 52950...c4f 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #123 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 10.54): Menn flest er ganske pragmatiske og ønsker løsninger uten at det blir for mye styr og stell.. Hvis du har vært sammen med kona i 15-20 år, sist hun tok initiativ var for fjorten år siden, i tillegg avviste de initiativ du tok så har du som mann få valg. Ikke kan du mase, ikke ønsker du å høre fra henne at hun har pliktsex (det er gjerne den gruppen som har pliktsex, de kvinner som sjelden eller aldri tar initiativ samtidig som de er passive og avviser initiativ, eller de som bruker sexnekt )ved uenigheter - da finner heller menn andre løsninger i stedet for å være den som maser om sex. Anonymkode: 9c16a...f0e En mulig løsning kunne vært å gi henne mange deilige orgasmer Anonymkode: 83e84...5da 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #124 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Man utsetter kanskje å fortelle om utroskapen fordi en av partnerne er alvorlig syk, kanskje de er blitt gravide, kanskje den forrådte jobber med ett viktig prosjekt på jobb, kanskje foreldrene er dårlige... Anonymkode: fff5f...a6e Det er jo i så fal ennå jævligere å la folk leve i komplett uvitenhet når de trenger ekstra mye å kunne stole på folk rundt seg. Anonymkode: 992cc...2fa 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #125 Skrevet 12. oktober 2023 Trodde dette bare skjedde på film, men kan bekrefte at det skjer i virkeligheten også. Anonymkode: 6c8c3...609 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå