AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #41 Skrevet 8. oktober 2023 Kan faktisk hende du finner nåla i høystakken. Det har vært mange tråder herbom å tipse anonymt. Anonymkode: 8606e...c3a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #42 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sannsynligheten for at han IKKE har vært utro, er selvfølgelig svært liten. Anonymkode: 4d35e...b0c Tja.. finnes mange gærne damer, og sannsynligheten for at det er en som prøver og fucke opp for og rappe han er ikke så liten. Og sende anonymt brev for og « hjelpe» vil derfor være idiotisk. Anonymkode: 6825d...5f1 1 1
Helene1982 Skrevet 8. oktober 2023 #43 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja.. finnes mange gærne damer, og sannsynligheten for at det er en som prøver og fucke opp for og rappe han er ikke så liten. Og sende anonymt brev for og « hjelpe» vil derfor være idiotisk. Anonymkode: 6825d...5f1 Om man sender et anonymt brev og forteller kona til mannen du er hypp på at man har et forhold, er ikke det lurt, da mannen sannsynligvis vil bli forbannet på deg. Det var et anonymt brev, men mannen visste umiddelbart hvem det var og at det var en venninne … 10 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #44 Skrevet 8. oktober 2023 Dette her er egentlig veldig enkelt. Du oppsøker elskerinnen på en hyggelig måte. Forteller om brevet eller viser det frem til henne. Fortell at det selvsagt er mannen du er sint på, vær venninne-aktiv med henne. Så får du nok sannheten. Om hun sier det har skjedd, viser hun deg helt sikkert noen beviser i form av meldinger eller lignende. Anonymkode: 0ccd5...b96 8 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #45 Skrevet 8. oktober 2023 Dette hadde jeg aldri kommet meg igjennom uten å ha snakket med «elskerinnen» først! Etter en samtale med henne vet du alt, er det sant kan hun fortelle deg ting som du vet ikke er oppspinn. Muligheten for at dette er sant er dessverre stor, men ja, det finnes sikkert noen få damer som er psyke nok til å fake dette. Samme ulla som de som faker voldtekt. Laveste bunnslammet, akkurat som de som voldtar. Anonymkode: 9f9ff...ff1 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #46 Skrevet 8. oktober 2023 Det er ikke vanlig at man har venner som finner på sånne ting. Så jeg ville da undret meg stort over hvorfor han har (hadde) slike labile venner. Det virket veldig spesielt, du.. Anonymkode: 40df2...a8e 2 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #47 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Om hun sier det har skjedd, viser hun deg helt sikkert noen beviser i form av meldinger eller lignende. Anonymkode: 0ccd5...b96 Jeg kom hit for å skrive dette. Dersom hun ikke har ett eneste håndfast bevis er sjansen for at han har vært utro liten. Ulempen med denne fremgangsmåten er at mannen din muligens tar feil eller lyver om hvem som er avsender av brevet. Anonymkode: 49704...775 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #48 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men har dere da inngått en avtale med kona om at det er greit? Kan jo godt hende at et sexløst ekteskap er minst like vondt for den som faktisk ikke fikser/klarer å ha sex med mannen sin mer fordi kroppen instinktivt stritter imot. Jeg har selv hatt pliktsex i 12-14 år nå, og jeg går mer eller mindre alltid og gruer meg til neste gang. Mannen sier ingenting, så jeg regner jo med at han har innfunnet seg med det. Men jeg tenker at det hadde vært fint hvis han kunne ha funnet seg en eller annen å ha sex med, slik at jeg slapp. MEN det skulle da ha vært en avtale oss imellom. Anonymkode: 21920...6a7 Menn flest er ganske pragmatiske og ønsker løsninger uten at det blir for mye styr og stell.. Hvis du har vært sammen med kona i 15-20 år, sist hun tok initiativ var for fjorten år siden, i tillegg avviste de initiativ du tok så har du som mann få valg. Ikke kan du mase, ikke ønsker du å høre fra henne at hun har pliktsex (det er gjerne den gruppen som har pliktsex, de kvinner som sjelden eller aldri tar initiativ samtidig som de er passive og avviser initiativ, eller de som bruker sexnekt )ved uenigheter - da finner heller menn andre løsninger i stedet for å være den som maser om sex. Anonymkode: 9c16a...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #49 Skrevet 8. oktober 2023 Andro skrev (9 timer siden): Veldig vanlig, tror jeg. Anonyme meldinger eller brev. Folk er feige, og tør ikke å stå fram. Skjønner jo hvorfor, ofte er det jo dem som sier i fra som blir den store stygge ulven. Og så har du dem kvinnene som da legger denne personen for hat, og liksom dytter hode i sanden som strutsen og så er det liksom ikke sant. Sett sånt med mine øyne. Anonymkode: 3e918...568 5
Helene1982 Skrevet 8. oktober 2023 #50 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn flest er ganske pragmatiske og ønsker løsninger uten at det blir for mye styr og stell.. Hvis du har vært sammen med kona i 15-20 år, sist hun tok initiativ var for fjorten år siden, i tillegg avviste de initiativ du tok så har du som mann få valg. Ikke kan du mase, ikke ønsker du å høre fra henne at hun har pliktsex (det er gjerne den gruppen som har pliktsex, de kvinner som sjelden eller aldri tar initiativ samtidig som de er passive og avviser initiativ, eller de som bruker sexnekt )ved uenigheter - da finner heller menn andre løsninger i stedet for å være den som maser om sex. Anonymkode: 9c16a...f0e Dette er det minst løsningsorienterte jeg har hørt på lenge. Din vurdering er at du ikke orker å mase, så du er utro? What? Hva med å snakke sammen om sexlivet deres. Hva med å jobbe med romatikken i forholdet? Hva med å skille seg om man ikke trives? det jeg synes er rart er at så tafatte menn orker å subbe seg ti å finne en elskerinne. 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #51 Skrevet 8. oktober 2023 Her er det flere muligheter. Det kan være en annen kvinne som har skrevet brevet og fremstiller seg som brevet kommer fra denne venninna. For å ødelegge vennskapet mellom disse to som kan være helt uskyldig. Jeg vet om flere som er troende til å holde på slik. Dessverre. Samme type kvinner som ser sitt snitt til å sende meldinger og brev til typen til venninna og legge frem historier om at hun skal ha sagt ditt eller datt eller snakker om å gjøre det eller dette, og avsender da prøver å fremstå som en venn denne mannen kan "gråte på skuldrene" til. Uvitende om at hun egentlig gjør alt dette fordi hun selv vil ha mannen. En annen mulighet er at han har holdt på slik at han ville se om han fikk henne til å falle for han. Mange menn er dessverre slike drittsekker. I ditt tilfelle må du dessverre notere ned alt du vet og vurdere alt som er sagt og gjort. Ut fra det jeg ser du skriver er det sannsynlig at han ikke er ærlig, og at du er mer opptatt av å ta henne. Anonymkode: 0b88c...22e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #52 Skrevet 8. oktober 2023 Metoden du fikk vite det på er helt ok og vanlig. Det finnes ikke et hav av metoder. Men hvorfor tror du ikke at din mann har vert utro? Han må da ha gitt henne noe, siden hun har forhåpninger om at det skal være de to? Hadde dette vert en venninne uten noe romantikk, så hadde du ikke fått noe brev. din mann har nok fått litt i pose og sekk disse to årene. Men han har en god og troverdig taktikk ved å skylde på at denne «venninnen» er interessert, og vil noe mer. din mann må ha gjort NOE her. Din mann er veldig skyldig! Anonymkode: 3d629...285 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #53 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De VAR venner. Han har selvfølgelig brutt all kontakt med henne. TS Anonymkode: c2585...42e Flire.. ja, så klart han har "gjort." Å skal aldri møtes igjen.. Tar frem popcornet. Anonymkode: 2c4a5...dff 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #54 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg er venninne med en mann som er gift og vi har vært venner i årevis. Ville aldri ha sendt noe brev eller håpt på noe med han, vi var unge kjærester en gang i tiden og i dag er han uaktuell pga flere ting, deriblant at han er gift, har barn, forskjellig syn på ting osv. Ville aldri ha risikert et vennskap på å sende brev til kone/samboer etc. Drama orker man ikke. Så om noen har sendt brev, tror jeg det er ei som er mer lojal mot den bedratte enn vennen og ønsker å risikere å miste et vennskap. Ergo ikke så nære han. Venner er man lojale mot, selv om de kan ha antydninger til å prøve seg av og til. Jeg tror den som har sendt, ønsker å ødelegge/splitte de av en eller annen grunn, eller er ei som ikke kjenner han så godt og dermed er mer lojal mot en ukjent kvinne enn sin venn. Rar metode, men som regel er det noe mer baktanke bak, F eks en rasende kvinne som har blitt lurt av han eller noe, om det sendes brev. Anonymkode: c5e3b...73c 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #55 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er venninne med en mann som er gift og vi har vært venner i årevis. Ville aldri ha sendt noe brev eller håpt på noe med han, vi var unge kjærester en gang i tiden og i dag er han uaktuell pga flere ting, deriblant at han er gift, har barn, forskjellig syn på ting osv. Ville aldri ha risikert et vennskap på å sende brev til kone/samboer etc. Drama orker man ikke. Så om noen har sendt brev, tror jeg det er ei som er mer lojal mot den bedratte enn vennen og ønsker å risikere å miste et vennskap. Ergo ikke så nære han. Venner er man lojale mot, selv om de kan ha antydninger til å prøve seg av og til. Jeg tror den som har sendt, ønsker å ødelegge/splitte de av en eller annen grunn, eller er ei som ikke kjenner han så godt og dermed er mer lojal mot en ukjent kvinne enn sin venn. Rar metode, men som regel er det noe mer baktanke bak, F eks en rasende kvinne som har blitt lurt av han eller noe, om det sendes brev. Anonymkode: c5e3b...73c Eller rett og slett at elskerinnen snakker sant. Anonymkode: 7b71d...45a 11
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #56 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller rett og slett at elskerinnen snakker sant. Anonymkode: 7b71d...45a Men hva får hun ut av å varsle samboer? En sint mann, som ikke vil ha mer med henne å gjøre, og en kvinne som blir opprørt. Derfor må det være en som har gitt henne falske forhåpninger eller lurt henne og dermed vil si ifra. At mannen er uskyldig tror jeg ingenting på. Anonymkode: c5e3b...73c 3
Andro Skrevet 8. oktober 2023 #57 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva får hun ut av å varsle samboer? Det er vondt å være vitne til at folk blir holdt for narr. Alle andre vet, men ikke den bedratte. Da er vitnene også bedragere, og nei; de passer ikke på henne eller skjermer henne ved å holde tett. De tar bedragerens parti, og er med på løgnen. Å si fra er fint. 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #58 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva får hun ut av å varsle samboer? En sint mann, som ikke vil ha mer med henne å gjøre, og en kvinne som blir opprørt. Derfor må det være en som har gitt henne falske forhåpninger eller lurt henne og dermed vil si ifra. At mannen er uskyldig tror jeg ingenting på. Anonymkode: c5e3b...73c Hevn og bitterhet, eller for å ødelegge forholdet i håp om å få mannen selv. Anonymkode: 7b71d...45a 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #59 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg vet hvor sterk trang til fornekting folk har, så jeg la ved utskrifter av chatten mellom min venn og hans kjæreste, og leverte det til kona hans. Nå er han selvfølgelig rasende, men jeg kunne ikke være del av hans utroskap ved å vite, og kjenne at all min sympati var hos henne som ble bedratt. Det eneste jeg får ut av det er ren samvittighet, ved at kona får vite og kan velge selv hvordan hun vil forholde seg til situasjonen. Anonymkode: 6d825...68a 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #60 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet hvor sterk trang til fornekting folk har, så jeg la ved utskrifter av chatten mellom min venn og hans kjæreste, og leverte det til kona hans. Nå er han selvfølgelig rasende, men jeg kunne ikke være del av hans utroskap ved å vite, og kjenne at all min sympati var hos henne som ble bedratt. Det eneste jeg får ut av det er ren samvittighet, ved at kona får vite og kan velge selv hvordan hun vil forholde seg til situasjonen. Anonymkode: 6d825...68a Hvor var denne sympatien når du lå med han? Anonymkode: 7c2dc...b1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå