AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #21 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg kjenner til et kjærestepar hvor dama i forholdet fikk et anonymt brev om at kjæresten hadde vært utro. Han benektet men det stemte. Anonymkode: 65aa6...6cd 21 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #22 Skrevet 8. oktober 2023 Sannsynligheten for at han IKKE har vært utro, er selvfølgelig svært liten. Anonymkode: 4d35e...b0c 30 13
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #23 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har dere et velfungerende godt sexliv så er sjansen mindre for at han har vært utro, er det slik at du har vært passiv, aldri tatt noe initiativ og avvist hans initiativ de siste årene så er sannsynligheten stor for at han har vært utro. Anonymkode: 9c16a...f0e Det er selvsagt bare tull. I mange tilfeller er det faktisk omvendt. Anonymkode: 5bba7...299 11 3
Gjest Doktorgraden Skrevet 8. oktober 2023 #24 Skrevet 8. oktober 2023 Det er vanlig. Ofte er det kvinner som synes det er rettferdig at offeret for utroskapen får vite sannheten.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #25 Skrevet 8. oktober 2023 Vet ikke om måten du har fått vite det på er vanlig. Det som ikke er vanlig er at noen dikter opp slike historier. Anonymkode: cf38f...5e4 25 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #26 Skrevet 8. oktober 2023 Sannsynligheten han er utro e vel veldig stor. Hvem som har skrevet brevet er vel mer irrelevant, men hvis du er villig å blindt tro han, evt tilgi han uten noen mer forklaring, så er jo svaret gitt. Vil en tro at om elskerinne hadde skrevet brevet i håp om selv få gifte seg med din mann, så var hun lagt en særdeles dårlig plan,så finner det lite troverdig Anonymkode: 6633b...694 16 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #27 Skrevet 8. oktober 2023 Sannsynligheten for at det stemmer er nok der. Har vurdert å gjøre det samme fordi jeg ikke vil bli innblandet i noe og fordi jeg synes synd i vedkommende som, muligens er, uviten om mannens utroskap. Nå når jeg plutselig møter henne på mange arenaer omtrent hverdag så kjenner jeg det føles ugreit at jeg sitter på informasjon om hennes mann som hun kanskje ikke vet. Anonymkode: e3ac7...ebb 9 10 2
petterm Skrevet 8. oktober 2023 #28 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk vite gjennom anonymt brev at min samboer har vært utro i over 2 år. Hvor vanlig er det å få vite det på denne måten? Anonymkode: c2585...42e Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg skjønner hvis noen ønsker å gi beskjed om utroskap, og jeg skjønner om noen gir beskjed anonymt. Hvis man gir beskjed face to face så vil det fort bli ubehageligheter for den som melder ifra. 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #29 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørsmålet er hvor vanlig det er å få anonyme brev om at mannen er utro? Jeg stoler på min mann og «gidder alt for han» - alltid. TS Anonymkode: c2585...42e Og dét vet han, og kommer unna med løgnene han nå serverer. Ingen røyk uten ild. Anonymkode: a3f27...728 16 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #30 Skrevet 8. oktober 2023 Samboeren din har vært utro i 2 år. Anonymkode: cf38f...5e4 14 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #31 Skrevet 8. oktober 2023 Er han trist over å miste denne nære venninna som dessverre er blitt ensidig forelska i ham og smågal? Anonymkode: 992cc...2fa 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #32 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er selvsagt bare tull. I mange tilfeller er det faktisk omvendt. Anonymkode: 5bba7...299 Alle de menn jeg kjenner som er eller har vært utro, meg selv inkludert, så er det slik det har fungert for oss.. Så hvis du mener å si at dette bare er tull så er det helt ok for meg. Anonymkode: 9c16a...f0e 2
AllahBallah Skrevet 8. oktober 2023 #33 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De VAR venner. Han har selvfølgelig brutt all kontakt med henne. TS Anonymkode: c2585...42e Ville ikke brukt ordet «selvfølgelig» i en situasjon slik du beskriver altså 😅 12 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #34 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle de menn jeg kjenner som er eller har vært utro, meg selv inkludert, så er det slik det har fungert for oss.. Så hvis du mener å si at dette bare er tull så er det helt ok for meg. Anonymkode: 9c16a...f0e Men har dere da inngått en avtale med kona om at det er greit? Kan jo godt hende at et sexløst ekteskap er minst like vondt for den som faktisk ikke fikser/klarer å ha sex med mannen sin mer fordi kroppen instinktivt stritter imot. Jeg har selv hatt pliktsex i 12-14 år nå, og jeg går mer eller mindre alltid og gruer meg til neste gang. Mannen sier ingenting, så jeg regner jo med at han har innfunnet seg med det. Men jeg tenker at det hadde vært fint hvis han kunne ha funnet seg en eller annen å ha sex med, slik at jeg slapp. MEN det skulle da ha vært en avtale oss imellom. Anonymkode: 21920...6a7 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #35 Skrevet 8. oktober 2023 Her ser vi hvorfor det er meningsløst å si i fra til den bedratte part, - slik alle på KG hevder de ville gjort hvis de visste om utroskap. Anonymkode: 75b34...7ee 6 6
Helene1982 Skrevet 8. oktober 2023 #36 Skrevet 8. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Her ser vi hvorfor det er meningsløst å si i fra til den bedratte part, - slik alle på KG hevder de ville gjort hvis de visste om utroskap. Anonymkode: 75b34...7ee De jeg har snakket med som har opplevd utroskap søker gjerne etter det håndfaste beviset, som de allerede har, men egentlig handler det om at man må akseptere og ta konsekvensene av at man lever sammen med en person som bedrar deg, lyver deg rett opp i trynet og samtidig sier at de elsker deg, og at alle bevisene er konspirasjoner. Man må være klar selv for å forlate et forhold, og jeg tror at handlinger som dette anonyme brevet kanskje ikke er nok, og TS kan velge å bli, men det er alltid bra å ha informasjon. Endret 8. oktober 2023 av Helene1982 5 1
Gjest Doktorgraden Skrevet 8. oktober 2023 #37 Skrevet 8. oktober 2023 Bevisene ligger ofte på telefonen. Jeg ville sett reaksjon på at du ønsker tilgang til hans sosiale medier over en periode, og tatt utgangspunkt i det. Ville også tatt en prat med denne «gale» dama, som mest trolig er ganske normal. Lykke til, det er vondt å være i denne situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #38 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørsmålet er hvor vanlig det er å få anonyme brev om at mannen er utro? Jeg stoler på min mann og «gidder alt for han» - alltid. TS Anonymkode: c2585...42e Såååå naiv😂😂😂 Anonymkode: 02d7d...acf 19 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #39 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg fikk vite gjennom anonymt brev at min samboer har vært utro i over 2 år. Hvor vanlig er det å få vite det på denne måten? Anonymkode: c2585...42e Er nok noen som vil være ærlig men ikke tørr og stå opp. Fint at du fikk beskjed men trist at det skjedd! Anonymkode: 723da...6f0 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #40 Skrevet 8. oktober 2023 Jeg syns du skal søke opp anonymt her på KG og se om du kan få noen av historiene treffene til å handle om mannen din. Anonymkode: 8606e...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå