Gå til innhold

Sex på hotell - lydnivå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en del sex på hotell i nærmeste framtid og det kommer til å bli ganske vill og heftig sex. Hvordan er lydisolering på hotell generelt sett? Har dere vært borti å hørt naboene ha sex f.eks?

Jeg lager mye lyd og vil ikke ha hemninger, men jeg vil jo heller ikke ha hotellpersonalet på døra for å klage på lydnivået.

Anonymkode: 2be9e...8ab

Videoannonse
Annonse
Gjest Mr. Ron
Skrevet

Litt av moroa er vel litt spenning rundt det å bli hørt/ ikke hørt. Fruen liker hotellelskov og kan slippe deg løs. Litt spenning ved frokosten neste dag, om noen har mistanke til oss😇

Skrevet

Noen hotell synes jeg har skikkelig dårlig lydisolering. Andre bra.

Prøv at den ene går ut i gangen mens den andre blir på rommet og snakker litt høyt. Lydisolering mellom gang og rom er ofte en annen enn mellom rom, men det gir en ide.

Skrevet

Uck... hørt altfor mange ganger. Kleint særlig når barna er med.

Det er lov å ta hensyn til andre selv om en koser seg.

PS, det er mange fine hytter en kan leie, da kan man kose seg så høylytt en bare vil uten å plage andre.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Aldri begrenset meg mtp det. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg elsker å ha sex på hotell, men jeg er ikke en hyler. Man kan godt ha fantastisk sex uten å plage naboene, altså. 

Anonymkode: b66d5...35b

• Liker 3
Gjest Mr. Ron
Skrevet
Fioljenta skrev (10 minutter siden):

Noen hotell synes jeg har skikkelig dårlig lydisolering. Andre bra.

Prøv at den ene går ut i gangen mens den andre blir på rommet og snakker litt høyt. Lydisolering mellom gang og rom er ofte en annen enn mellom rom, men det gir en ide.

Kontrollfreak?🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg elsker å ha sex på hotell, men jeg er ikke en hyler. Man kan godt ha fantastisk sex uten å plage naboene, altså. 

Anonymkode: b66d5...35b

Well, I'm a screamer, and I can't help it. Sexen blir hemmet dersom jeg må dempe lydnivået, og hele poenget med hotellsexen er jo at jeg vil leve ut mine villeste fantasier.

• Hjerte 1
Skrevet
Numii skrev (22 minutter siden):

Uck... hørt altfor mange ganger. Kleint særlig når barna er med.

Det er lov å ta hensyn til andre selv om en koser seg.

PS, det er mange fine hytter en kan leie, da kan man kose seg så høylytt en bare vil uten å plage andre.

Hytter er ikke et alternativ da dette er jobbrelatert hotellbooking.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hytter er ikke et alternativ da dette er jobbrelatert hotellbooking.

Er dere begge i samme jobb da? Eller er det utroskap på gang? Er du single så ja, gjør hva du vil. Men uansett høres det litt koko ut i HI.

Anonymkode: f1260...141

• Liker 1
Skrevet
Mr. Ron skrev (9 timer siden):

Kontrollfreak?🤣

Absolutt! 😂

Hotellkonseptet går jo ut på at det er en hel rad av soverom vegg i vegg. Vil jeg være virkelig høylytt, velger jeg en hytte på fjellet 🤪 (Eller hjemme - der er det lengre til nabsoverommet enn på hotell.)

• Nyttig 1
Gjest Mr. Ron
Skrevet
Fioljenta skrev (14 minutter siden):

Absolutt! 😂

Hotellkonseptet går jo ut på at det er en hel rad av soverom vegg i vegg. Vil jeg være virkelig høylytt, velger jeg en hytte på fjellet 🤪 (Eller hjemme - der er det lengre til nabsoverommet enn på hotell.)

Ja hvis du er virkelig høylytt, så er det vel best å ta det ut på privaten🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er dere begge i samme jobb da? Eller er det utroskap på gang? Er du single så ja, gjør hva du vil. Men uansett høres det litt koko ut i HI.

Anonymkode: f1260...141

Synes jeg som har reisende jobb også.  Skal du jobbe på dagtid, kan du vel ikke ha sex hele natta. 

Eller kanskje der er noe slags konferanse/kurs eller jobbevent, der kollegaer har planlagt sex.  Høres mer ut som noe sånt ... " Jippi ! ... hotellovernatting..... så gøy "

Anonymkode: a7894...cb2

• Nyttig 1
Skrevet

Håper du ikke velger deg familiehotell på helga. 

Har hatt en del trasige opplevelser med høylytt sex fra naborom når vi har hatt med barna. Det går greit å forklare de at det er noen som koser seg på rommet ved siden av, men når barna blir oppriktig redde for at det er noen som blir skadet, så er det verre. 

Ut over det, så kan det være pirrende å ligge høre på naboene, og det resulterer gjerne i at også vi tar en ekstra runde i bingen. 

Anonymkode: 4a45d...45c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjøp en ballgag ;) Fikk klage over at vi bråkte på hotell en gang. I evalueringsskjemaet jeg fikk på mail etterpå klagde jeg på at det er for lydt mellom rommene.

Skrevet

At noen faktisk blir kåte av å ligge blant i sæd man stadig vet er i vegger og tak er meg en gåte :ler:

Anonymkode: 0a2a6...665

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At noen faktisk blir kåte av å ligge blant i sæd man stadig vet er i vegger og tak er meg en gåte :ler:

Anonymkode: 0a2a6...665

Dry bukkake.

Anonymkode: a698e...150

Skrevet

Ouff jeg har dårlig samvittighet over alle gangene jeg har hatt altfor høylydt sex på hotell. Men jeg klarer ikke å være stille nok!! 🫣🫣 

Noen hotell er mer lydt enn andre. Jeg har heldigvis aldri fått klager. 

Anonymkode: 3715d...196

Skrevet

Skal på hotell i helgen, nå gruver jeg meg haha 😂 Har et traumatisk forhold til sex og tror alltid folk blir skadet. 

Anonymkode: 41ea2...cf9

Skrevet
Mr. Ron skrev (På 7.10.2023 den 23.52):

Litt av moroa er vel litt spenning rundt det å bli hørt/ ikke hørt. Fruen liker hotellelskov og kan slippe deg løs. Litt spenning ved frokosten neste dag, om noen har mistanke til oss😇

Med mindre man selv er en del av det, er andres sexlyder i beste fall helt uinteressant for de aller fleste. Er man med familie/barn, eller prøver å sove/jobbe, blir det fort fryktelig sjenerende og irriterende. Tror tanken om hvor spennende andre finner stønninga til dama di er litt overrated.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...