AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg har en (tett) potteskuler i kermaikk med plante i som det stadig er vått under. Den står på gulvet, og jeg er derfor redd for at det skal bli skadet. Er det noen som har erfaringer med noe som kan gjøre annerledes, eller må jeg bare bytte ut potta? Den kostet litt så veldig synd i så fall Anonymkode: 1c1bb...e73
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #2 Skrevet 8. oktober 2023 Ta et mål av hvor stort du trenger, og så kjøper du bare et pottefat (i plast eller glasert keramikk) til å sette under, for eksempel et sånt: Anonymkode: 1c6f0...42f 1 1
Sirah Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 Det er «forbannelsen» med terracotta 🙃 De «svetter» vann 🙈 Jeg har satt mine på et plastbrett eller en dekketallerken eller lignende for å beskytte gulvet. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Det kan også bli kondens. Et fat er bra, og gjerne møbelknotter under for å få litt luft mellom potte og gulv. Anonymkode: 9d5b4...3c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå