Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et forhold i 3år, fått en nydelig gutt sammen. Det ble desverre slutt i sommer som gjorde at han oppsøkte nye damer. Vi hadde likevel en avtale om å gå i terapi, noe jeg tror ikke denne damen hadde fått med seg. De hadde visst sex to ganger og hun sov hos han. Han ble oppdaget av meg og jeg ble sur på henne, noe som er naturlig i slike tilfeller. Det var min mann og vi var såvidt kommet oss videre. Jeg chattet endel med henne på messenger i den tiden for å konfrontere situasjonen av vi skulle redde samboerskap, noe vi klarte rett etter han hadde vært med henne. Han måtte tilslutt ignorere henne og jeg avtalte med henne at de to skulle stoppe kontakten. Han har nå blitt veldig rar og jeg mistenker de to igjen... 

Forsøkte å sende henne en mld igjen om hun har hørt noe, men hun svarer ikke?! Hvorfor? Frustrert 

Anonymkode: 838e4...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dette er tull. Hvis ikke, stakkars dame.

Anonymkode: d3318...5d4

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvorfor sender du henne meldinger? Mannen har fått videre og fått seg ny kjæreste. Du skal da ikke plage henne? 

Anonymkode: 6c156...959

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun har ikke ansvar for ditt forhold. Det er ingen grunn til å ha kontakt med henne. 

Dette er mellom deg og din mann.

Anonymkode: 01f62...f75

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor sender du henne meldinger? Mannen har fått videre og fått seg ny kjæreste. Du skal da ikke plage henne? 

Anonymkode: 6c156...959

Vi skulle I terapi og hun ble nevnt, jeg sa dette til henne. Hun var tydelig skuffet over at han kun hadde hatt sex med henne og gikk tilbake til meg. Enig, ikke hennes feil! Hun ble en vond brikke i det hele. Men nå er han rar igjen og redd han har tatt opp kontakten med henne! Defor sendte jeg henne..  

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi skulle I terapi og hun ble nevnt, jeg sa dette til henne. Hun var tydelig skuffet over at han kun hadde hatt sex med henne og gikk tilbake til meg. Enig, ikke hennes feil! Hun ble en vond brikke i det hele. Men nå er han rar igjen og redd han har tatt opp kontakten med henne! Defor sendte jeg henne..  

Du må jo ta dette opp med mannen din. Det er han som har ansvar for forholdet sitt med deg, ikkje henne. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er kun en person som trenger terapi her og det er deg. Hva i pokker er dette for slags opptreden? Du har jo ingenting med hvem eksen din ligger med.

Anonymkode: 10c9d...da2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Smascha skrev (3 minutter siden):

Du må jo ta dette opp med mannen din. Det er han som har ansvar for forholdet sitt med deg, ikkje henne. 

Ja, han kommer sikkert til å si at "jeg er utro"...

Men, det er klart at de må ta en skikkelig prat.

Anonymkode: aa24e...725

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er kun en person som trenger terapi her og det er deg. Hva i pokker er dette for slags opptreden? Du har jo ingenting med hvem eksen din ligger med.

Anonymkode: 10c9d...da2

Kanskje prøve å lese tråden?

De er sammen igjen.

• Nyttig 1
Skrevet

De er sammen igjen.

Og det kommer ikke til å vare lenge hvis ts fortsetter å være så psyko!

Anonymkode: b2de7...052

Skrevet

De er sammen igjen.

Vi var ikke sammen på det daværende tidspunkt og han har tydeligvis klart å sjarmere denne damen. Jeg advarte henne på mld i forkant av møtet at meg og han skulle i parterapi for å prøve å redde forholdet. Hun dro likevel ut med han. Så er hun ikke skyld i dette selv? Jeg sa han måtte blokkert henne etter dette og hun skrev i ettertid til meg at hun var lei seg og ikke visste at vi var i en usikker fase. Nå svarer hun ikke når jeg spør, åpner ikke mld heller!

Skrevet

Ts, helt seriøst, gi slipp på fokuset på hun som ble lurt like mye av far til din barn som det du blir lurt av ham fremdeles!

Dette forholdet kan ikke reddes, heller ikke med parterapi. Ikke utsett deg selv for dette, han er åpenbart ikke i forholdet.

Søk hjelp for din egen del, slik at du kan få hjelp til å fri deg fra slike usunne forhold. Det vil være bedre for deg selv, og ikke minst er det bedre for ditt barn at du blir sterk og greier å sette sunne grenser for deg selv, og å ikke godta å bli behandlet som dritt gang etter gang etter gang av samme mann.

Anonymkode: 5eed2...f28

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Herregud..slutt å plag den damen..

Anonymkode: 29bca...9fb

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har vært i et forhold i 3år, fått en nydelig gutt sammen. Det ble desverre slutt i sommer som gjorde at han oppsøkte nye damer. Vi hadde likevel en avtale om å gå i terapi, noe jeg tror ikke denne damen hadde fått med seg. De hadde visst sex to ganger og hun sov hos han. Han ble oppdaget av meg og jeg ble sur på henne, noe som er naturlig i slike tilfeller. Det var min mann og vi var såvidt kommet oss videre. Jeg chattet endel med henne på messenger i den tiden for å konfrontere situasjonen av vi skulle redde samboerskap, noe vi klarte rett etter han hadde vært med henne. Han måtte tilslutt ignorere henne og jeg avtalte med henne at de to skulle stoppe kontakten. Han har nå blitt veldig rar og jeg mistenker de to igjen... 

Forsøkte å sende henne en mld igjen om hun har hørt noe, men hun svarer ikke?! Hvorfor? Frustrert 

dette er jo din manns ansvar. Du må sette deg ned å spørre han og konfrontere han i mistankene dine. Han må iallefall svare for seg

• Liker 3
Skrevet

Herregud..slutt å plag den damen..

Anonymkode: 29bca...9fb

Plager jeg henne med å sende mld? 

Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

dette er jo din manns ansvar. Du må sette deg ned å spørre han og konfrontere han i mistankene dine. Han må iallefall svare for seg

Ja men han svaret ikke på dette, vi krangler og alt er galt. Har han dårlig samvittighet for henne innerst inne? Han skrev til meg at hun ikke var av hans interesse likevel og det screenshottet jeg til henne på messenger. Hun ble sur

Skrevet

Jeg bare føler at han behandler meg så rart tross en parterapi. Vi skulle fikse dette 

Skrevet

Damen er faktisk ikke den som har gjort noe galt her, det er mannen din. Så, send alle de sinte meldingene til han, du, hvis du tenker meldinger vil løse problemene mellom deg og mannen din. 

Anonymkode: e8215...494

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men han svaret ikke på dette, vi krangler og alt er galt. Har han dårlig samvittighet for henne innerst inne? Han skrev til meg at hun ikke var av hans interesse likevel og det screenshottet jeg til henne på messenger. Hun ble sur

kanskje det er pga at du er så mistenksom at han oppfører seg rart? Kanskke han har funnet ennå ei annen ei. Uansett er ikke dette forholdet verdt å fortsette når du er redd og engstelig og mistenksom og ikke kan stole på han

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor drar du henne inn i deres forhold hele tiden? 

Anonymkode: cf244...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...