AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg har truffet en mann nå 3 ganger. Overraskende og positivt for min del, så har han ikke vist sexlyst enda, dårlig erfaring med menn som vil ha samme kvelden. Vi har kjent hverandre i 2år men kun truffet hverandre alene den siste tiden. Jeg er den som må ta initiativet har jeg merket, men merker han liker meg. Neste gang skal vi til han, ikke vært der på kvelden før. Har han planer om noe da tro? Jeg bare spør fordi jeg er veldig nyskjerrig og gira på han....🤭🙈 Anonymkode: 45417...66c
Gjest Mr. Ron Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Hvis dere trives i hverandres selskap, så tror jeg det kan bli bra. Bare fordel å bli godt kjent med hverandre før sex, synes jeg.
Gjest Inverto Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Seksuell disiplin er altids bra, spesielt i dag når alle er så promiskuøse
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 Mr. Ron skrev (15 minutter siden): Hvis dere trives i hverandres selskap, så tror jeg det kan bli bra. Bare fordel å bli godt kjent med hverandre før sex, synes jeg. Aldri vært borti lignende så veldig nytt...Alle menn jeg har hatt har vært så pågående om kåte på første, andre møte også. Er han ikke så kåt eller bare veldig fornuftig fin mann? 😊 Anonymkode: 45417...66c 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er han ikke så kåt eller bare veldig fornuftig fin mann? 😊 Jeg håper du tar deg tid til å sjekke det grundig, så du ikke kommer tilbake her, og klager over et manglende sexliv om et par år. Spør eksen hans. Anonymkode: adc60...472 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg håper du tar deg tid til å sjekke det grundig, så du ikke kommer tilbake her, og klager over et manglende sexliv om et par år. Spør eksen hans. Anonymkode: adc60...472 Jeg tror bare det står mer på hans måte å vise at han liker meg. Han er så tilbakeholden men vil likevel ha besøk av meg. Sexen er ikke så viktig for meg men vil nok falle seg naturlig om følelsene blir sterke. En god sex er å ha det med en man har følelser og kjærlighet til❤️ Anonymkode: 45417...66c 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 7. oktober 2023 #7 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror bare det står mer på hans måte å vise at han liker meg. Han er så tilbakeholden men vil likevel ha besøk av meg. Sexen er ikke så viktig for meg men vil nok falle seg naturlig om følelsene blir sterke. En god sex er å ha det med en man har følelser og kjærlighet til❤️ Anonymkode: 45417...66c Enig. Jeg var også litt tilbakeholden, men har siden vårt første nypp hatt cirka 8000 omganger. Altså litt erfaren, men fortsatt lysten begge to.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #8 Skrevet 7. oktober 2023 Mr. Ron skrev (2 minutter siden): Enig. Jeg var også litt tilbakeholden, men har siden vårt første nypp hatt cirka 8000 omganger. Altså litt erfaren, men fortsatt lysten begge to. Daglig sex i 22 år da, altså. Anonymkode: 6926a...b33
Gjest Mr. Ron Skrevet 7. oktober 2023 #9 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Daglig sex i 22 år da, altså. Anonymkode: 6926a...b33 Nei, 4-5 ganger i uken noen og tredve år.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #10 Skrevet 7. oktober 2023 Mr. Ron skrev (Akkurat nå): Nei, 4-5 ganger i uken noen og tredve år. Ok. Anonymkode: 6926a...b33
Trolltunge Skrevet 7. oktober 2023 #11 Skrevet 7. oktober 2023 Føler meg litt gammel når jeg leser slike tråder. Skjønner liksom at verden må være litt annerledes enn da jeg var på markedet for 20 år siden. Jeg har aldri opplevd menn som ikke var villig til å ha sex når jeg var klar for det, men slike som tydelig var på hugget angående det med en gang droppet jeg som en varm potet. Så jeg har egentlig kun minner om menn som ikke presset på angående sex, verken 3 eller 5 date. Jeg er imidlertid aldri blitt skuffet i forhold til at når jeg var klar for det var de absolutt villige. Det var liksom noe man bare kunne stole på. 😄 Så det vanlige for min del da jeg datet er kanskje ikke vanlig lenger? Ikke presset på angående sex etter tre dater... skulle bare mangle om en mann er seriøst interessert i en kvinne, i mitt hode. 😆 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #12 Skrevet 7. oktober 2023 Om daten ikke hadde vist noen som helst seksuell interesse etter tre møter så hadde jeg nok ikke orket mer. Rødt flagg! Anonymkode: db4da...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #13 Skrevet 7. oktober 2023 Mr. Ron skrev (10 minutter siden): Enig. Jeg var også litt tilbakeholden, men har siden vårt første nypp hatt cirka 8000 omganger. Altså litt erfaren, men fortsatt lysten begge to. Så noen menn trenger også å bli trygg før man har sex? For meg nytt, men positivt. Jeg liker den holdningen. Bare han ikke ser på meg som en venn.. Anonymkode: 45417...66c 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #14 Skrevet 7. oktober 2023 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Føler meg litt gammel når jeg leser slike tråder. Skjønner liksom at verden må være litt annerledes enn da jeg var på markedet for 20 år siden. Jeg har aldri opplevd menn som ikke var villig til å ha sex når jeg var klar for det, men slike som tydelig var på hugget angående det med en gang droppet jeg som en varm potet. Så jeg har egentlig kun minner om menn som ikke presset på angående sex, verken 3 eller 5 date. Jeg er imidlertid aldri blitt skuffet i forhold til at når jeg var klar for det var de absolutt villige. Det var liksom noe man bare kunne stole på. 😄 Så det vanlige for min del da jeg datet er kanskje ikke vanlig lenger? Ikke presset på angående sex etter tre dater... skulle bare mangle om en mann er seriøst interessert i en kvinne, i mitt hode. 😆 Så at han han ikke prøver seg de første gangene betyr ikke at han ikke har lyst på meg? Jeg er spent på hva som skjer når vi er hjemme hos han, håper vi finner ut av hvor vi er🙃🙈 Anonymkode: 45417...66c
Trolltunge Skrevet 7. oktober 2023 #15 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så at han han ikke prøver seg de første gangene betyr ikke at han ikke har lyst på meg? Jeg er spent på hva som skjer når vi er hjemme hos han, håper vi finner ut av hvor vi er🙃🙈 Anonymkode: 45417...66c Gudbedre, nei jeg har aldri engang tenkt tanken at menn som datet meg ikke hadde lyst på sex med meg. Som jeg skrev, det var bare til å stole på. Menn dater da ikke kvinner de ikke kunne tenke seg sex med, med mindre de er aseksuelle, og det er det jo temmelig få som er. Nei ble aldri skuffet på det viset. Overhodet ikke! 🤣 At de ventet på at jeg var klar var å vise respekt, omtanke og forståelse for meg. Når jeg var klar var de mer enn klar, og siden begge da var klare for det... ja bør det ikke være slik?
Gjest Mr. Ron Skrevet 7. oktober 2023 #16 Skrevet 7. oktober 2023 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Gudbedre, nei jeg har aldri engang tenkt tanken at menn som datet meg ikke hadde lyst på sex med meg. Som jeg skrev, det var bare til å stole på. Menn dater da ikke kvinner de ikke kunne tenke seg sex med, med mindre de er aseksuelle, og det er det jo temmelig få som er. Nei ble aldri skuffet på det viset. Overhodet ikke! 🤣 At de ventet på at jeg var klar var å vise respekt, omtanke og forståelse for meg. Når jeg var klar var de mer enn klar, og siden begge da var klare for det... ja bør det ikke være slik? Så bra!👍
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #17 Skrevet 7. oktober 2023 Trolltunge skrev (13 minutter siden): Gudbedre, nei jeg har aldri engang tenkt tanken at menn som datet meg ikke hadde lyst på sex med meg. Som jeg skrev, det var bare til å stole på. Menn dater da ikke kvinner de ikke kunne tenke seg sex med, med mindre de er aseksuelle, og det er det jo temmelig få som er. Nei ble aldri skuffet på det viset. Overhodet ikke! 🤣 At de ventet på at jeg var klar var å vise respekt, omtanke og forståelse for meg. Når jeg var klar var de mer enn klar, og siden begge da var klare for det... ja bør det ikke være slik? Åh, å godt å høre🙈🥰 Du er lik meg.. Har kun hatt "fuckboys", sorry ordet, men skikkelig sexfikserte menn. Når han her viser så interesse, ber meg hjem til han neste gang, tar meg inn på kaffe - så blir jeg så sjarmert. Jeg har fått så nok av menn som kun vil ha sex. Jeg liker denne mannen bare enda mer om det er tilfelle. Igjen bare så inderlig redd for å tolke feil, hva om han bare liker meg som en venn... Han svarer med ei gang på snap når jeg har sendt han. Sender sjeldent først, men det er pga hans litt introverte måte å være på. Liker også litt småsjenerte menn, fordi jeg selv er litt motsatt. Anonymkode: 45417...66c 1
Jeg-er-anonym Skrevet 8. oktober 2023 #18 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har truffet en mann nå 3 ganger. Overraskende og positivt for min del, så har han ikke vist sexlyst enda, dårlig erfaring med menn som vil ha samme kvelden. Vi har kjent hverandre i 2år men kun truffet hverandre alene den siste tiden. Jeg er den som må ta initiativet har jeg merket, men merker han liker meg. Neste gang skal vi til han, ikke vært der på kvelden før. Har han planer om noe da tro? Jeg bare spør fordi jeg er veldig nyskjerrig og gira på han....🤭🙈 Anonymkode: 45417...66c Tenker selv som mann at det er viktig å bli godt kjent og glad i den andre på annet vis først. Sexen vil jeg helst vente med til vi egentlig ser på oss som livspartnere. Får en helt annen verdi da. (Og nei, jeg er på ingen som helst måte aseksuell) 1 2
Fjellgeita27 Skrevet 8. oktober 2023 #19 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åh, å godt å høre🙈🥰 Du er lik meg.. Har kun hatt "fuckboys", sorry ordet, men skikkelig sexfikserte menn. Når han her viser så interesse, ber meg hjem til han neste gang, tar meg inn på kaffe - så blir jeg så sjarmert. Jeg har fått så nok av menn som kun vil ha sex. Jeg liker denne mannen bare enda mer om det er tilfelle. Igjen bare så inderlig redd for å tolke feil, hva om han bare liker meg som en venn... Han svarer med ei gang på snap når jeg har sendt han. Sender sjeldent først, men det er pga hans litt introverte måte å være på. Liker også litt småsjenerte menn, fordi jeg selv er litt motsatt. Anonymkode: 45417...66c Har dere ikke kysset heller siden du er redd han bare liker deg som en venn?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #20 Skrevet 8. oktober 2023 Han har antagelig en liten penis som han er flau over. Dump ham. Anonymkode: 00c70...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå