Gå til innhold

Noen radiologer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt MR av rygg, sett gjennom bildene og funnet to bilder jeg blir helt redd av å se på. Jeg kommer ikke til å få sove før jeg har fått tak i en radiolog.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sitter du å ser på disse bildene om du blir så urolig, kan du ikke bare vente på at du får beskjed fra radiolog. Her inne kan vi jo alle si at vi er både statsministre og astronauter men det er jo ikke nødvendigvis sant. Er det noe veldig alvorlig så får du rask tilbakemelding.

Anonymkode: 99585...a35

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor sitter du å ser på disse bildene om du blir så urolig, kan du ikke bare vente på at du får beskjed fra radiolog. Her inne kan vi jo alle si at vi er både statsministre og astronauter men det er jo ikke nødvendigvis sant. Er det noe veldig alvorlig så får du rask tilbakemelding.

Fant hvit flekk på en ryggvirvel som er tydelig og som ingen andre virvler har :( Dette kan jo forklare noe av smertene jeg har i området også. Er overbevist om at dette er noe alvorlig nå og klarer ikke sove 

Skrevet
An0nymm skrev (Akkurat nå):

Fant hvit flekk på en ryggvirvel som er tydelig og som ingen andre virvler har :( Dette kan jo forklare noe av smertene jeg har i området også. Er overbevist om at dette er noe alvorlig nå og klarer ikke sove 

Det er uansett lite å gjøre med det nå, prøv å ikke la dette ta over tankene dine selv om det er lettere sagt enn gjort. Kan jo være en liten prolaps, lite brudd, betennelse osv.

Slapp av, ikke ta sorgene på forskudd, da kan du ende opp med dobbelt opp eller helt unødvendig stress. Men jeg vet det er lettere sagt enn gjort. ❤️

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg er hobbyradiolog, minst like kunnskapsrik som hobbypsykologene her på Kvinneguiden

Anonymkode: 5655a...c66

• Liker 1
Skrevet
An0nymm skrev (18 minutter siden):

Det er helt normalt. Slapp av. Kreft ser ikke slik ut uansett. Kan være litt slitasje 

det er veldig dumt av deg å sitte å se på bildene og granske når du ikke har peiling hva du ser på. Det er en grunn til at man har røntgenlegener og radiografer 

Anonymkode: 3fa24...002

• Liker 1
Skrevet

Visste ikke en gang at man overhode fikk fatt på disse bildene før man fikk en profesjonell til å se på det og gi tilbakemelding.

Anonymkode: a0c8b...5c7

• Liker 1
Skrevet

Tråden stenges på grunnlag av følgende regel: 

Sitat

Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/ yrkestitler innenfor helsesektoren i tråder som omhandler og samtidig gi råd om sykdom, medisinering, dosering og lignende. Dette gjelder sykepleiere, leger, psykologer, farmasøyter eller annet helsepersonell, samt personer som er under utdanning i disse yrkene. Det gjelder også brukere som med brukernavn signerer med yrkestitler innenfor helsesektoren. Skulle man være registrert med slike brukernavn vil innholdet til gjeldende bruker ha lavere terskel for sletting.

Perelandra, mod. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...