AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Søker da mann, ca 38-45 pr ish. Hvilken app er best? Var en som nylig sa til meg at sukker.no var bra, at den var "kommet tilbake". Anonymkode: 4a203...1fb
remix2020 Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Søker da mann, ca 38-45 pr ish. Hvilken app er best? Var en som nylig sa til meg at sukker.no var bra, at den var "kommet tilbake". Anonymkode: 4a203...1fb Jeg vet ikke hvem som er best, men Sukker og Møteplassen er vel de mest seriøse☺️ 1 1
McMary Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg er i en fase hvor jeg ikke prioriterer dating og vil ikke betale, men allikevel vil jeg ha et "agn ute" og chatte og treffe noen innimellom. Har landet på Facebook dating og syns det funker greit. Det er veldig mange der, så mye å bla gjennom, men det fine er at hvis man trykker liker så få vedkommende beskjed. I motsetning til gratis Tinder variant hvor det kan hende du matcher med en fyr etter tre måneder. Det store antallet gjør også at det er noen for enhver smak, dog er det flere med dårlige profiler enn på dating apper nevnt over. Begynte å chatte med en i går som jeg har mye til felles med, så det er gøy. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå