Gå til innhold

Høstens oppdaterte koronavaksine (ble du dårlig?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har nylig tatt den siste varianten av koronavaksinen og blitt dårlige? 

dvs den som kom nå de siste uken.

Anonymkode: 6d95d...68b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om noen som har tatt/skal ta den. Lurer også. 

Anonymkode: fa5c8...aaa

Skrevet

Har ikke tatt den ennå, blir en av de neste ukene.

Anonymkode: c3844...b76

Skrevet

Er ikke den mikset sammen med influensavaksinen nå? Jeg skal ta influensavaksine og det hadde vært veldig greit at den andre også var blandet i.

Skrevet
Honey Dew skrev (5 minutter siden):

Er ikke den mikset sammen med influensavaksinen nå? Jeg skal ta influensavaksine og det hadde vært veldig greit at den andre også var blandet i.

De er ikke blanda i sammen, men du kan få de samtidig - det vil si en i hver arm.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Honey Dew skrev (8 minutter siden):

Nei! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

De er ikke blanda i sammen, men du kan få de samtidig - det vil si en i hver arm.

Takk. Da gjør jeg det. Blir spennende å se om jeg blir dårlig 😂

Skrevet

Men hvorfor kan man ta dem på likt nå men forrige gang ble vi anbefalt å vente 6 uker mellom dem 😊🤔

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor kan man ta dem på likt nå men forrige gang ble vi anbefalt å vente 6 uker mellom dem 😊🤔

La meg omformulere spørsmålet ditt: Hvorfor skal man ta den?

Sånn. Ferdig. 

Anonymkode: bf651...590

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

herregud for noen sauefolk dere er, til og med null restriksjoner i samfunnet går dere og fyller kroppen med korona vaksine

Anonymkode: cbaae...de2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

herregud for noen sauefolk dere er, til og med null restriksjoner i samfunnet går dere og fyller kroppen med korona vaksine

Noen tar nok vaksinen fordi de tenker at den er bra for å beskytte seg mot sykdom, ikke pga restriksjoner i samfunnet. 

Anonymkode: f334e...44f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, jeg er en sau vet du. Kjempedum som hører på 3 legespesialister pluss en fastlege som alle sammen anbefaler meg å vaksinere meg mot både influensa og korona.

Nisse.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg er en sau vet du. Kjempedum som hører på 3 legespesialister pluss en fastlege som alle sammen anbefaler meg å vaksinere meg mot både influensa og korona.

Nisse.

Det må da være lov å spørre uten at man skal bli kalt ting? Korona er jo mildere enn en forkjølelse nå. Eller er du veldig syk fra før kanskje?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må da være lov å spørre uten at man skal bli kalt ting? Korona er jo mildere enn en forkjølelse nå. Eller er du veldig syk fra før kanskje?

Det er veldig individuelt hvor syk man blir av Covid, jeg ble veldig dårlig. Kom meg nesten ikke ut av senga på 2,5 dager. Når jeg endelig kom meg ut av senga hadde jeg lite krefter, orket ingenting på flere dager. 

Ja, det er risikogruppene som anbefales vaksine nå, og det bør vel være en personlig avgjørelse som andre bør holde seg for gode til å kritisere. 

Anonymkode: 3c201...730

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvem er det som spør, mener du? Jeg ser ikke noe spørsmål. Bare en person som sier herregud og kaller andre sauefolk for å følge anbefalinger fra helsepersonell.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvem er det som spør, mener du? Jeg ser ikke noe spørsmål. Bare en person som sier herregud og kaller andre sauefolk for å følge anbefalinger fra helsepersonell.

Jeg spurte. Se innlegg nr 9.

Skrevet

Jeg slet veldig med svimmelhet denne gangen, også var jeg mye sliten. Mistet også smak og luktesans denne gangen som sist, selv om jeg ser det ikke er typisk med denne varianten. 

Det var svimmelheten som gjorde at jeg måtte holde meg hjemme i tre dager, kombinert med yrket mitt. 

Anonymkode: 6e85b...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen tar nok vaksinen fordi de tenker at den er bra for å beskytte seg mot sykdom, ikke pga restriksjoner i samfunnet. 

Anonymkode: f334e...44f

Har ikke viruset mutert sånn 100 ganger nå slik at vaksinen ikke virker en gang, finnes det noe bevis på at den virker?

Anonymkode: f77f2...5e2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg slet veldig med svimmelhet denne gangen, også var jeg mye sliten. Mistet også smak og luktesans denne gangen som sist, selv om jeg ser det ikke er typisk med denne varianten. 

Det var svimmelheten som gjorde at jeg måtte holde meg hjemme i tre dager, kombinert med yrket mitt. 

Av vaksinen eller av covid infeksjon?

Anonymkode: 66659...a1f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Av vaksinen eller av covid infeksjon?

Anonymkode: 66659...a1f

Ser jeg missforstod, beklager. Har ikke vaksinert meg i høst. Bare hatt covid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...