Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #1 Skrevet 5. november 2002 har sett så mange som har sånne hunder i baksruta eller forruta(spessielt drosjer).det er sånne pyntegjenstander avc små hunder som stor stille i ulike stillinger! men det som er så stilig med dem er at når man kjører rister hodet på dem! akkurat som om hodene er løse i fra kroppen slik at det er ser ut osm den leer litt på hodet! jeg vil også ha sånn! men aner ikke hvor jeg får tak i det! noen gode ideer?
Annie Skrevet 5. november 2002 #2 Skrevet 5. november 2002 Jeg vil IKKE ha en sånn og gir BENG i hvor de selges!!!
Gjest Starya Skrevet 5. november 2002 #3 Skrevet 5. november 2002 Har du gransket hyllene på de større bensinstasjonene? Forretninger der de selger diverse bilutstyr kan vel også ha denslags stæsj. Det kan jo og hende at mange bestiller slikt fra Biltema e.l.
Tusenfryd Skrevet 6. november 2002 #4 Skrevet 6. november 2002 Jeg vil IKKE ha en sånn og gir BENG i hvor de selges!!! Nå var det vel ikke det hun spurte om...?
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #6 Skrevet 6. november 2002 Jeg vil IKKE ha en sånn og gir BENG i hvor de selges!!! Hva i alle dager har det med saken å gjøre da ? Du er litt vel krass i dine uttalelser synes jeg. Kan du ikke bare la være å svare på ting som du "gir beng i" ??? :evil:
Silfen Skrevet 6. november 2002 #7 Skrevet 6. november 2002 PMS på gang Annie? Jeg vet ikke hvor de selges, men ville også prøvd beninstasjoner. Eller sånne kataloger med alt mulig som vi får i posten. Eller kanskje Nille?
Lilly Skrevet 6. november 2002 #8 Skrevet 6. november 2002 Lurer på om jeg ikke har sett noen slike mellom alt smådillet i leketøysbutikker også. Eller så blir det vel bensinstasjoner eller rekvisitabutikker ja.
Gjest chimp Skrevet 6. november 2002 #9 Skrevet 6. november 2002 Annie! Gir du beng, så gir du beng! SKJØNNER???? Hva i all v. var vitsen med DET nedlatende 'svaret' på et enkelt spørsmål, som IKKE interesserer deg? Hvorfor gidder du.....?????
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #11 Skrevet 6. november 2002 ikke bare hodeløse, men også helt uforståelige!jaja annie deg må vi nok bare unnskylde!
Midnattsol Skrevet 6. november 2002 #12 Skrevet 6. november 2002 Annie fikk hvertfall oppmerksomhet her...og det var vel ikke det tema var?!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #13 Skrevet 6. november 2002 nei absolutt ikke! hun fortjener det ikke engang så¨jeg velger å avslutte...... her!!! akkurat her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå