Gå til innhold

Julekalender sexleketøy innhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt adventskalender fra nytelse eller liknende og kan fortelle noe om innholdet? Vurderer å kjøpe selv, eventuelt lage en egen kalender til mannen med innslag av slike produkter men usikker på hva. Vi har aldri brukt sexleketøy😅

Anonymkode: 392d7...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sinful sin i fjor. Det var mye greit i den, men siden vi hadde en del fra før av «basisen» som håndjern, øyemaske osv ble det mange luker som var litt kjedelig. 

Vurderer kondomeriet sin i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har hatt adventskalender fra nytelse eller liknende og kan fortelle noe om innholdet? Vurderer å kjøpe selv, eventuelt lage en egen kalender til mannen med innslag av slike produkter men usikker på hva. Vi har aldri brukt sexleketøy😅

Jeg tror det er bedre å kjøpe det du/dere har lyst på . Får sikkert mye du ikke ønsker

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fra sinful i fjor. Ikke særlig fornøyd med den

Anonymkode: d485c...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (1 time siden):

Jeg tror det er bedre å kjøpe det du/dere har lyst på . Får sikkert mye du ikke ønsker

Ja det var litt det jeg tenkte. Tar gjerne imot tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp det du har lyst på, det var ikke mye vi tok vare på i fjorårets kalender, mye ræææl 

Anonymkode: 28aae...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja det var litt det jeg tenkte. Tar gjerne imot tips! 

we-vibe og womanizer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så veldig fornøyd med nytelse sin i fjor, vurderer satisfyer sin (erotikknett selger den, vet ikke om noen andre har den?) i år...
Den ser bra ut, men er vel en del skrot i den også.
Det beste er vel sikkert å lage sin egen, men det koster jo fort en del...

Anonymkode: 6e6b4...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 3 stk. og helt ærlig; virker som de putter mye billig dritt oppi. Jeg har selvsagt lyst til å kjøpe hvert år, for jeg er nysjerrig, men jeg vet bedre etter dårlige erfaringer.

Kan kanskje være noe pirrende, å åpne opp noe nytt hver dag. Men lukten og materiale på noen av gjenstandene gjorde at de føyk rett i bosset. En leke fra Nytelse sin kalender for noen år siden, kan umulig være ment for bruk 🤢🤮 den dunstet av kjemisk-plastikk lukt. Den kjentes skikkelig ekkel ut, nesten klissete, men ikke helt heller. Fargen var slik som polkagriser, men den julestang versjonen.

De hiver oppi noen BDSM ting; Håndhjern, pisk, sovemaske

Noe smågreier; Penisring, anal leker ol.

De er flinke på å gi glidemiddel, og ikke minst massasjeoljer. Den ene fikk meg nesten til å spy, da det stinket av kanel 😬

Kondomer pleier å være oppi.

Som regel 1 skikkelig leketøy, womanizer er jo det populære som finnes i de fleste. 

Mye av de andre leketøyene, de bruker batterier, type «billig» leketøy.

Anonymkode: 93368...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 14.12):

Var ikke så veldig fornøyd med nytelse sin i fjor, vurderer satisfyer sin (erotikknett selger den, vet ikke om noen andre har den?) i år...
Den ser bra ut, men er vel en del skrot i den også.
Det beste er vel sikkert å lage sin egen, men det koster jo fort en del...

Anonymkode: 6e6b4...901

Jeg og eksen lagde en sammen for noen år siden. Hadde ansvar for annenhver luke.. Vi hadde avtale om et visst antall erotiske/seksuelle luker, et visst antall søte/romanriske luker og resten andre ting (typisk godis eller andre småting). Veldig suksess den gang (vi er skilt nå da, men det handlet ikke om kalenderen)

Anonymkode: 4a6f7...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...