AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Del Skrevet 7. oktober 2023 Noen som har hatt adventskalender fra nytelse eller liknende og kan fortelle noe om innholdet? Vurderer å kjøpe selv, eventuelt lage en egen kalender til mannen med innslag av slike produkter men usikker på hva. Vi har aldri brukt sexleketøy😅 Anonymkode: 392d7...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 7. oktober 2023 #2 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hadde sinful sin i fjor. Det var mye greit i den, men siden vi hadde en del fra før av «basisen» som håndjern, øyemaske osv ble det mange luker som var litt kjedelig. Vurderer kondomeriet sin i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 7. oktober 2023 #3 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har hatt adventskalender fra nytelse eller liknende og kan fortelle noe om innholdet? Vurderer å kjøpe selv, eventuelt lage en egen kalender til mannen med innslag av slike produkter men usikker på hva. Vi har aldri brukt sexleketøy😅 Anonymkode: 392d7...a45 Jeg tror det er bedre å kjøpe det du/dere har lyst på . Får sikkert mye du ikke ønsker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hadde fra sinful i fjor. Ikke særlig fornøyd med den Anonymkode: d485c...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Del Skrevet 7. oktober 2023 feliek54 skrev (1 time siden): Jeg tror det er bedre å kjøpe det du/dere har lyst på . Får sikkert mye du ikke ønsker Ja det var litt det jeg tenkte. Tar gjerne imot tips! Anonymkode: 392d7...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Del Skrevet 7. oktober 2023 Kjøp det du har lyst på, det var ikke mye vi tok vare på i fjorårets kalender, mye ræææl Anonymkode: 28aae...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 8. oktober 2023 #7 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja det var litt det jeg tenkte. Tar gjerne imot tips! Anonymkode: 392d7...a45 we-vibe og womanizer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #8 Del Skrevet 11. oktober 2023 Var ikke så veldig fornøyd med nytelse sin i fjor, vurderer satisfyer sin (erotikknett selger den, vet ikke om noen andre har den?) i år... Den ser bra ut, men er vel en del skrot i den også. Det beste er vel sikkert å lage sin egen, men det koster jo fort en del... Anonymkode: 6e6b4...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #9 Del Skrevet 13. oktober 2023 Har hatt 3 stk. og helt ærlig; virker som de putter mye billig dritt oppi. Jeg har selvsagt lyst til å kjøpe hvert år, for jeg er nysjerrig, men jeg vet bedre etter dårlige erfaringer. Kan kanskje være noe pirrende, å åpne opp noe nytt hver dag. Men lukten og materiale på noen av gjenstandene gjorde at de føyk rett i bosset. En leke fra Nytelse sin kalender for noen år siden, kan umulig være ment for bruk 🤢🤮 den dunstet av kjemisk-plastikk lukt. Den kjentes skikkelig ekkel ut, nesten klissete, men ikke helt heller. Fargen var slik som polkagriser, men den julestang versjonen. De hiver oppi noen BDSM ting; Håndhjern, pisk, sovemaske Noe smågreier; Penisring, anal leker ol. De er flinke på å gi glidemiddel, og ikke minst massasjeoljer. Den ene fikk meg nesten til å spy, da det stinket av kanel 😬 Kondomer pleier å være oppi. Som regel 1 skikkelig leketøy, womanizer er jo det populære som finnes i de fleste. Mye av de andre leketøyene, de bruker batterier, type «billig» leketøy. Anonymkode: 93368...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #10 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 14.12): Var ikke så veldig fornøyd med nytelse sin i fjor, vurderer satisfyer sin (erotikknett selger den, vet ikke om noen andre har den?) i år... Den ser bra ut, men er vel en del skrot i den også. Det beste er vel sikkert å lage sin egen, men det koster jo fort en del... Anonymkode: 6e6b4...901 Jeg og eksen lagde en sammen for noen år siden. Hadde ansvar for annenhver luke.. Vi hadde avtale om et visst antall erotiske/seksuelle luker, et visst antall søte/romanriske luker og resten andre ting (typisk godis eller andre småting). Veldig suksess den gang (vi er skilt nå da, men det handlet ikke om kalenderen) Anonymkode: 4a6f7...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå