AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg skal samle noen venner over for en film kveld i slutten av måneden med typisk halloween tema, og trenger kanskje noe inspo til de beste filmene for et slik kveld Så hva er dine beste halloween filmer Anonymkode: 70191...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nightmare before Christmas, Coraline, Song of the sea, Practical magic, Sleepy Hollow 🍂🎃 Anonymkode: af921...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 7. oktober 2023 #3 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Har også en Halloween film helg med venner, vin, popkorn og skremmende mengder småsnop. En av årets virkelige høydepunkter... Vi har pleid å se litt forskjellige egentlig. Men noen av disse går igjen Disse 7 øverste ikke skrekkfilmer sånn sett men jeg synes de hører med Halloween selv om de er veldig snille og nesten barnevennlig *Nightmare before christmas *Hocus pocus *The craft *Harry Potter serien *Edward saksehånd *The addams family *Beetlejuice Disse 5 er mer thrillere enn skrekk men hører merkelig godt sammen med Halloween og uhyggelig stemning *hide and seek *se7en deadly sins *The crow *kiss the girls *Martyrs (den franske versjonen, Hollywood versjonen er bare helt på jordet) Og ellers av skrekk har vi sett *The descent *13 ghosts *The hunting *Halloween *It *The ring *Annabell *Orphan *Saw serien *Wrong turn *The Nun *The conjuring *The blair witch project *Nattsvermeren *Ondskapens hotell *Shutter (den japanske) *Slander man *The grudge *Fredag 13. *exorcist filmer *Dead silence I år blir det noen nye som f.eks M3GAN, Barbarian, Evil dead rise Endret 7. oktober 2023 av skreppamedleppa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Del Skrevet 7. oktober 2023 Skrik filmene Anonymkode: 4b315...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 7. oktober 2023 #5 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Finnes mange gode filmer som passer til Halloween, selv liker jeg best typiske klassikere, Nightmare on Elm Street, Chain Saw Massacre, The Shining, The Sixth Sense, IT (her synes jeg remaken med part I og II fra 2017 og 2019 faktisk er bedre enn orginalen). Men den filmen jeg føler gir meg mest Halloween vibber av alt og som er den ultimate filmen for høytiden er Halloween, orginalen med Jamie Lee Curtis fra 1978. Føler det er ingen over eller ved siden, er det en film man skal se på Halloween er det Halloween 1978. Det finnes mange spin-offs, disse er ikke spesielt gode, man må se orginalen fra 1978. Halloween 2018 og utover kom i en triologi som faktisk bygger videre på filmen fra 1978, 40 år senere med Lee Curtis tilbake i hovedrollen. Men disse filmene kan man ikke ha sett uten å ha sett Halloween fra 1978. Men er det en film man skal se på Halloween er det Halloween fra 1978. Endret 7. oktober 2023 av Blueberrymuffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Del Skrevet 7. oktober 2023 Halloween filmene såklart Anonymkode: adbe6...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #7 Del Skrevet 8. oktober 2023 The others Anonymkode: e4301...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #8 Del Skrevet 8. oktober 2023 Wishmaster-filmene. Det begynner vel å bli noen år siden disse filmene kom ut, men fremdeles mye bedre enn noen filmer som kommer ut nå for tiden. Anonymkode: fbd33...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 8. oktober 2023 #9 Del Skrevet 8. oktober 2023 A nightmare on Elm street. Halloween. Ghost ship. The omen. Skrik 5 og 6. The conjuring. Friday the 13th. The ring. Grudge filmene 1-3. 😱🎃🍁 God Halloween. 🕸🌛🌟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå