Gå til innhold

Telles ikke trumf hvis man tæpper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet 2 ganger på Kiwi i går og 2 ganger i dag.. Kun 2 av handlene er registrert med trumf, de jeg satt inn kortet på (over 500kr) og ikke tæppet.. Er dette riktig? 😬

Anonymkode: 4788d...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal gå når man tæpper også. Kanskje det tar lengre tid før det blir registrert? 🤔

Anonymkode: ebd30...e00

Skrevet

Når jeg tæpper står det "Trumf registrert" på terminalen. Du får prøve å følge med på om det kommer opp neste gang.

Du brukte ikke et annet kort, som ikke er tilknyttet Trumf?

Anonymkode: 95f83...3b1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Når jeg tæpper står det "Trumf registrert" på terminalen. Du får prøve å følge med på om det kommer opp neste gang.

Du brukte ikke et annet kort, som ikke er tilknyttet Trumf?

Anonymkode: 95f83...3b1

Det stod faktisk «trumf-registrert» alle gangene nå når du sier det. Da tar det bare lengre tid men de transaksjonene kanskje..? Brukte samme kort :) 

Skrevet

Ja det skal fungere da og. Men man får ikke trumf om man betaler med apple pay, google pay eller fitbit pay.

Skrevet
Fountaine skrev (17 minutter siden):

Ja det skal fungere da og. Men man får ikke trumf om man betaler med apple pay, google pay eller fitbit pay.

Hvis man har Meny-appen så kan man skanne trumfkortet før man betaler og få poeng når man betaler på de måtene du nevner. Vet ikke om samme kort fungerer på de andre kjedene som har trumf.

Skrevet
Brunhilde skrev (2 timer siden):

Hvis man har Meny-appen så kan man skanne trumfkortet før man betaler og få poeng når man betaler på de måtene du nevner. Vet ikke om samme kort fungerer på de andre kjedene som har trumf.

Bare å laste ned trumf-appen så kan man scanne trumfkortet der også 😊

Anonymkode: 000eb...121

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Handlet 2 ganger på Kiwi i går og 2 ganger i dag.. Kun 2 av handlene er registrert med trumf, de jeg satt inn kortet på (over 500kr) og ikke tæppet.. Er dette riktig? 😬

Tæppet du med kort? Funker ikke med Apple pay/googlepay. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bare å laste ned trumf-appen så kan man scanne trumfkortet der også 😊

Anonymkode: 000eb...121

Det er jo det smarteste og kanskje jeg har den, men jeg bruker (nesten) alltid kort, så jeg tenker ikke så mye på det. :) 

Endret av Brunhilde
Skrevet

Blir med over alt der de er nnyttet opp mot Trumf, når bankkortet er registert hos Trumf.

Anonymkode: e75c9...b8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...