Gå til innhold

Er det galt å ha 5 kjærester samtidig som dame? Jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

De vet ikke om hverandre, men hør. Jeg har bra grunn, grunnen til at jeg ikke synes synd på dem er fordi jeg vet 100% at  de dater meg fordi jeg ser slik ut som jeg gjør, hadde jeg ikke gjort det hadde de ikke engang gitt meg 1 sek av livet deres, så hvorfor skal jeg ha dårlig samvittighet for folk som kun dater utseendet mitt. Men nå er jeg litt redd for å bli ferska, begynner å bli glad i en av dem, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vil ikke droppe alle for han, kommer ikke til å skje, lever livet som jeg vil. Får mye oppmerksomhet fra alle, og gaver når jeg har bursdag og småe overraskelser og det liker jeg, er overraska over at jeg ikke har blitt ferska enda, men det er ikke så rart når alle dem ikke bor i samme by. Kan jeg fortsette med dette intill en av dem frir til meg? Da blir jeg jo nødt til å droppe alle dem. #singeluntillmarried

Anonymkode: b6374...4fa

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde de visst om hverandre og akseptert det, så hadde det vært greit. Nå er det lureri og ugreit. Og det vet du, siden du er redd for å bli ferska. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Håper alle finner ut av det og dumper deg. Skikkelig stygt gjort å holde folk for narr på denne måten

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du gjør det du tror til virkelighet. Når du oppfører deg slik du gjør, så blir også den eneste ekte verdien du gir i et forhold det overfladiske utseendet ditt. Du burde tenke litt på den.

Hvis du ikke bare troller, ville jeg lurt på om du er emosjonelt skadet. Jeg hadde aldri giddet å bli sammen med noen som jeg trodde bare likte utseendet mitt. Hva er det du gjør mot deg selv? Driver du med selvskading?

Og stakkars fyrer hvis de faktisk er mer enn overflate..

Anonymkode: cc6fa...5ed

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du gjør det du tror til virkelighet. Når du oppfører deg slik du gjør, så blir også den eneste ekte verdien du gir i et forhold det overfladiske utseendet ditt. Du burde tenke litt på den.

Hvis du ikke bare troller, ville jeg lurt på om du er emosjonelt skadet. Jeg hadde aldri giddet å bli sammen med noen som jeg trodde bare likte utseendet mitt. Hva er det du gjør mot deg selv? Driver du med selvskading?

Og stakkars fyrer hvis de faktisk er mer enn overflate..

Tro det eller ei så er alle menn sammen med kvinner basert på utseendet, om de ikke synes du er fin hadde de aldri vært sammen med deg, og de som er sammen med kvinner de ikke synes er fine er fordi de ikke klarer å få noe annet, sorry men dette her er bare fakta, kommer massevis av tråder her inne av eldre gifte menn som vil gå etter 18 åringer hele tiden. Sånn er verden bare, utseendet har noe å si, så har personlighet også, men de hadde ikke blitt sammen med noen de ikke er tiltrukket av, det er commen sense. 

• Liker 2
Skrevet

Borderline.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tro det eller ei så er alle menn sammen med kvinner basert på utseendet, om de ikke synes du er fin hadde de aldri vært sammen med deg, og de som er sammen med kvinner de ikke synes er fine er fordi de ikke klarer å få noe annet, sorry men dette her er bare fakta, kommer massevis av tråder her inne av eldre gifte menn som vil gå etter 18 åringer hele tiden. Sånn er verden bare, utseendet har noe å si, så har personlighet også, men de hadde ikke blitt sammen med noen de ikke er tiltrukket av, det er commen sense. 

Utseende er kriterie, betyr ikke at di misliker resten av personligheten om så hvor forkastelig du framstår her, åpne forhold er ok å holde folk på vift for oppmerksomhet å gaver er ikke

klasse eksempel på hvor ille datingkulturen er

Anonymkode: 79e61...aa1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er stor forskjell på å KUN være sammen med en person pga utseende, og å være sammen med en person som du både liker utseendet på og liker som person.

Jeg har vært gift i over 10 år, og jeg kan love deg at det ikke hadde gått hvis det kun var basert på utseende. Samtidig må jeg innrømme at jeg ikke hadde blitt sammen med mannen min hvis jeg synes han så avskyelig ut da vi møttes.

Skrevet

At du orker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er galt hvis de ikke vet om hverandre, ikke har akseptert det, og du går bak ryggen på de. 

Det er ikke galt hvis de vet om hverandre og har akseptert det.

Skrevet

Heller finn deg en som liker deg for personlighet ikke utseende. 

Anonymkode: 0b5b6...e9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Utseende er kriterie, betyr ikke at di misliker resten av personligheten om så hvor forkastelig du framstår her, åpne forhold er ok å holde folk på vift for oppmerksomhet å gaver er ikke

klasse eksempel på hvor ille datingkulturen er

Sa aldri at personlighet ikke hadde noe å si, men du kommer ingen vei med personlighet og 0 utseendet, utseendet er det første man ser på først, men fortsatt å være naive, dt kommer ikke til å endre fakta.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Heller finn deg en som liker deg for personlighet ikke utseende. 

Anonymkode: 0b5b6...e9a

Er du dum? Det finnes ikke. Alle bryr seg om utseendet, spesielt menn.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sa aldri at personlighet ikke hadde noe å si, men du kommer ingen vei med personlighet og 0 utseendet, utseendet er det første man ser på først, men fortsatt å være naive, dt kommer ikke til å endre fakta.

Må være den blondeste argumentasjonen jeg har hørt.

burde flytte til L.A du, hørt det er mange likesinnende der

• Liker 3
Skrevet

Herregud så dårlig forsøk 😅 at folk gidder å svare seriøst i en sånn tråd.

Anonymkode: 067f6...3c9

• Liker 2
Skrevet

Kanskje disse kjærestene dine har flere kjærester de også? 

• Liker 1
Skrevet

For et tragisk menneske du er

Anonymkode: 0775a...017

• Nyttig 1
Skrevet

😂 høres slitsomt ut…

Anonymkode: c2234...ee2

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ehm, hva? 

Jeg er også «pen» og har aldri hatt problem med å få meg dates. 

Men nå ønsker jeg en ekte og dyp relasjon med et annet menneske og det tror jeg ikke er mulig med å multidate, spesielt ikke 5 stykker samtidig. 

En ting er kanskje helt i en startfase, men etter et par dates vet en jo om en ønsker å bli bedre kjent på et dypere nivå.

Jeg chattet med en som jeg så møtte og han slettet profilen sin et par dager senere. Han var krystall klar på at han ikke skjønte greien med å date flere om han fant en han klikket med. 

Du må selvfølgelig date så mange du vil, men da bør du være åpen og ærlig om det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...