AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Hei, Hadde nettopp på en vask med strikketøy og strikkepledd til baby. En del av dette er klær jeg har fått låne av søsteren min, og som hun ønsker tilbake igjen etter jeg er ferdig med barn, da jeg vet de ønsker å ta vare på det til barnebarn en gang i fremtiden. Men nå har det seg sånn at blant dette var det et oransje sett, som selvfølgelig har klart å farge av på akkurat de tingene jeg har lånt fra søsteren min. Har så utrolig dårlig samvittighet og føler meg jævlig om jeg nå har ødelagt disse klærne for alltid. Er det noen som helst måte å redde disse klærne på? Anonymkode: 859a1...337
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, Hadde nettopp på en vask med strikketøy og strikkepledd til baby. En del av dette er klær jeg har fått låne av søsteren min, og som hun ønsker tilbake igjen etter jeg er ferdig med barn, da jeg vet de ønsker å ta vare på det til barnebarn en gang i fremtiden. Men nå har det seg sånn at blant dette var det et oransje sett, som selvfølgelig har klart å farge av på akkurat de tingene jeg har lånt fra søsteren min. Har så utrolig dårlig samvittighet og føler meg jævlig om jeg nå har ødelagt disse klærne for alltid. Er det noen som helst måte å redde disse klærne på? Anonymkode: 859a1...337 Tviler på at det går, men du kan prøve å rense det med sitronsåpe for hånd. Og eventuelt farge det med tøyfarge i en mørk farge 😬 Anonymkode: 5c091...7bd
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #3 Skrevet 8. oktober 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Tviler på at det går, men du kan prøve å rense det med sitronsåpe for hånd. Og eventuelt farge det med tøyfarge i en mørk farge 😬 Anonymkode: 5c091...7bd Takk for tips! Det gikk faktisk bra utrolig nok. Kastet dem rett tilbake i vaskemaskinen på hakket varmere før de i det hele tatt fikk tørket. Da var alle utenom et plagg fint igjen. Det siste plagget brukte jeg sitronsåpe på og det fikk det så og si helt bort. Anonymkode: 859a1...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå