AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Etter alt det vi har vært sammen i 2 år sier hun bare ok når jeg sa jeg slår opp, håpet på at hun skulle spørre hva som er galt så vi kunne fikse det og fortsette å bli sammen, hva nå? Anonymkode: 1625b...bdc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter alt det vi har vært sammen i 2 år sier hun bare ok når jeg sa jeg slår opp, håpet på at hun skulle spørre hva som er galt så vi kunne fikse det og fortsette å bli sammen, hva nå? Anonymkode: 1625b...bdc Å slå opp er ikke det samme som å fikse forholdet. Hvorfor snakket du ikke med henne og fortalte hva som var galt FØR du slo opp? Anonymkode: f8dc8...667 16 14
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Voks opp. Skjønner godt at hun bare sa ok. Anonymkode: 98aff...a23 10 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): håpet på at hun skulle spørre hva som er galt så vi kunne fikse det og fortsette å bli sammen, hva nå? Anonymkode: 1625b...bdc 😂 Håper virkelig dette er bra humor. Om du faktisk er alvorlig…. Så hjelpes🙈 Anonymkode: 4ddaa...7ef 1 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 Hun respekterte jo ditt valg, det er patetisk å forsøke å overtale noen til ikke å slå opp synes jeg. Hvis du ikke ville slptt opp burde du ikke gjort det. er vel ikke hun som er en dritunge Anonymkode: 1c2db...d7f 4 9
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. oktober 2023 #6 Skrevet 7. oktober 2023 Hadde svart det samme. Enten ønsker en å fikse ting eller så vil en avslutte. Å slå opp er å avslutte. Det hadde jeg ikke giddet å kjempe for.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #7 Skrevet 7. oktober 2023 Man slår ikke opp fordi man ønsker å fikse forholdet. Man slår opp fordi man ikke ønsker å være kjærester lenger. Hun respekterte valget ditt. Hvem vil være sammen med en som ikke ønsker det samme? Til neste forhold får du ta opp ting på en voksen og ryddigere måte. Eller kanskje du gjør lurt i å være singel. Å være i et forhold krever faktisk at man kan snakke sammen. Anonymkode: 01311...bfb 4 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #8 Skrevet 7. oktober 2023 Så du ville egentlig ikke slå opp, men at hun skulle protestere og bøye av og gjøre som du vil? Kanskje krype litt for deg, trygle? Jeg kan ikke se noen annen grunn, iom det du sier. At du ville at hun skulle spørre hva som skal til for å fikse dette? Hva var grunnen til at du slo opp? Har dere kranglet, eller er det noe som er/føles feil i forholdet? Har du prøvd å snakke med henne om ting, før det gikk så langt at du slo opp? Vanligvis når noen gjør det slutt, er det fordi man ikke ser noen fremtid sammen, at man ikke er glad nok i den personen, eller at partner har gjort noe man ikke kan leve med/ikke kommer over. Og da er den voksne måten å reagere på, å godta bruddet. Anonymkode: fc51d...92b 5 5
Raven.Writingdesk Skrevet 7. oktober 2023 #9 Skrevet 7. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Etter alt det vi har vært sammen i 2 år sier hun bare ok når jeg sa jeg slår opp, håpet på at hun skulle spørre hva som er galt så vi kunne fikse det og fortsette å bli sammen, hva nå? Anonymkode: 1625b...bdc Du bruker hersketeknikk. Ikke si at du vil avslutte forholdet med mindre du mener det. Jeg tenker dama di har gjennomskuet deg, så hun var vel lei. For å «true» med å gjøre det slutt fordi man «håper hun skal spørre hva som er galt» - er fullstendig kanin-koker opplegg. Endret 7. oktober 2023 av Full Ugle 2 1
Ardenus Skrevet 7. oktober 2023 #10 Skrevet 7. oktober 2023 Når noen velger å gjøre det slutt, så burde man anta at de har faktisk tenkt igjennom dette før de sier dette, derfor er det ikke vits i å prøve å overtale den som dumper. OK er helt greit å si. Ville du helst at man skal be på sine knær? Sånn at du føler at de virkelig ville ha deg videre så dumpingen var ekstra god? 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #11 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg sa også ok da eksen slo opp. Selv om det kom overraskende på meg, tolket jeg det som at jeg ville forholdet mer enn ham. Og jeg aksepterte bruddet. Å trygle er ikke min stil. Anonymkode: e1d79...e3b 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #12 Skrevet 7. oktober 2023 Kanskje du skal gå inn i forholdet å tenke på hvorfor hun sa bare det Anonymkode: 0090e...559
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #13 Skrevet 7. oktober 2023 Bare slutt med hersketeknikker. 1. Kanskje har hun fått nok av oppførselen din? At du har brukt samme taktikk flere ganger for å få det som du vil? 2. Hvorfor skulle hun ha tryglet om å få deg tilbake? 3. Å kalle eksen sin drittunge er heller ikke noe sjekktrekk. Anonymkode: 878b3...0c8 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #16 Skrevet 7. oktober 2023 Hvis du håper på å fikse forholdet, slår du ikke opp. Anonymkode: cf180...a9b
Gjest Refreng Skrevet 7. oktober 2023 #17 Skrevet 7. oktober 2023 Du og ts i denne tråden kan jo snakke om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå