AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Når du står i salongen og venter på en kunde, hva slags hårtype håper du IKKE dukker opp? Anonymkode: 3c475...a22
blui89 Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Pakistansk/indisk hår. Det er tykt, grovt og brusete. Veldig vanskelig å få en pen frisyre. Og helt håpløst å vedlikeholde. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Ingen frisører her..? Anonymkode: 3c475...a22
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg er ikke frisør, men kunde jeg mistenker står på å nei - listen😅I alle fall er det mange frisører som ikke klarer å klippe håret mitt skikkelig, så antar de synes det er noe herk. Jeg har masse krøller, type 3B på krølleskalaen (som jeg tror mange frisører ikke kjenner til). Håret er også veldig tynt/fint. Utrolig mange frisører som sliter med det. Jeg har endelig funnet en frisør i byen som klarer å klippe det og forstår hvordan man håndterer så mye krøller, så nå går jeg bare dit. Anonymkode: f8368...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er ikke frisør, men kunde jeg mistenker står på å nei - listen😅I alle fall er det mange frisører som ikke klarer å klippe håret mitt skikkelig, så antar de synes det er noe herk. Jeg har masse krøller, type 3B på krølleskalaen (som jeg tror mange frisører ikke kjenner til). Håret er også veldig tynt/fint. Utrolig mange frisører som sliter med det. Jeg har endelig funnet en frisør i byen som klarer å klippe det og forstår hvordan man håndterer så mye krøller, så nå går jeg bare dit. Anonymkode: f8368...8bf Det er dessverre min erfaring også, frisører vet ikke hvordan de skal behandle og klippe krøllete hår. Om man finner en frisør som klarer det så børe man gjøre alt man kan for å beholde vedkommende. 😁 Jeg har vært hos mange forskjellige frisører, gir dem kun en sjanse, og mange vet virkelig ikke hvordan de skal behandle krøllene og jeg er like overrasket hver gang. Vi er faktisk en god del med krøller her i landet også, og om man bruker riktige produkter og behandler håret som man bør så vil mange flere også se at de har krøller og ikke bare fall eller krus. Anonymkode: 809ea...d66
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er faktisk en god del med krøller her i landet også, og om man bruker riktige produkter og behandler håret som man bør så vil mange flere også se at de har krøller og ikke bare fall eller krus. Anonymkode: 809ea...d66 Ja, vet du, det er sant. Jeg ser en god del med krusete hår som åpenbart har krøller de ikke aner hvordan de skal behandle. Anonymkode: f8368...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå